Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou gewoon bij je school gaan zeuren, dit is wat je nodig hebt en ze moeten je maar helpen.
|
![]() |
@ Martino87:
Ik zie niet in wat de gemeente of het raadhuis met jouw schooldiploma of resultaten te maken hebben. Jouw eigen school is de enige plek waar je dit kan regelen. In sommige gevallen kan overigens het IBG je later ook helpen met kopieën van je diploma, maar dat is zeldzaam. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn moeder doet het dagelijks, omdat ze werkt bij de gemeente, dus ze zal er waarschijnlijk wel iets van af weten. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
In de afgelopen tien jaar heb ik er maar één nodig gehad, voor mijn inschrijving bij de Hogeschool. Sterker nog, dat was alleen bij de eerste keer. Nu bij mijn tweede HBO opleiding hebben ze er niet eens naar gevraagd.
Wat doen jullie in hemelsnaam, dat jullie zoveel van die papieren nodig hebben? @ Martino87: Ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat dan met de gemeente en gewaarmerkte cijferlijsten. De gemeente heeft jouw cijferlijsten niet, dus waar zouden ze die vandaan moeten halen? En stel nou dat jij ze een kopietje levert om te waarmerken, hoe zouden ze dan moeten onderscheiden dat die kopie wel echt is voor ze het waarmerk er op zetten? Ik snap niet waar de link tussen beiden wordt gelegd. Zou je dat'ns na kunnen vragen bij je moeder, want nu ben ik erg nieuwsgierig! ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Kijk'ns aan... Dit staat op de site van de IB Groep (altijd naar de bron van de ellende gaan om de boodschap te vernemen).
Citaat:
EDIT: Ah! I stand corrected, zoals de Britten dat dan zeggen. Citaat:
Dat verklaart ook meteen het dilema waar ik mee zat: je MOET op het raadhuis ook al een gewaarmerkte kopie bij je hebben. @ Martino87: bedankt voor de suggestie en fijn dat je me even iets verder hebt laten denken ![]() Laatst gewijzigd op 23-05-2008 om 20:25. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En je kan die kopietjes overal laten maken, ik heb m'n havo-diploma op de hogeschool laten kopieren en waarmerken, ook handig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
wat moet je nou eigenlijk precies doen om je in te schrijven bij de universiteit bijnageslaagd | 12 | 25-06-2006 12:36 | |
Algemene schoolzaken |
Gewaarmerkte kopie Femic | 14 | 30-11-2005 22:17 | |
Algemene schoolzaken |
Gewaarmerkte kopie. Wawl | 2 | 27-07-2005 15:15 | |
Eindexamens 2005 |
Opsturen Cijferlijst Verwijderd | 56 | 30-06-2005 14:39 | |
Algemene schoolzaken |
gewaarmerkt kopie van diploma en cijferlijst Verwijderd | 42 | 16-07-2004 09:16 | |
Eindexamens 2003 |
Kopie diploma & cijferlijst Snufje | 43 | 05-07-2003 15:52 |