Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is toch niet zo moeilijk een paar woorden te ontcijferen en te vereenzelvigen tot één geheel in je hoofd? Ieder zijn eigen interpretatie. Als ik een gedicht lees en ik denk daarbij aan een kikker, terwijl het gedicht over olifanten gaat, dan is het niet mijn fout, maar de fout van mijn visueel geheugen die de code klaarblijkelijk niet goed heeft ontcijferd. Of het is de dichters fout, door de onrechtmatige vorm van dichtgebruik die verwarring doet ontstaan bij menigeen. En ik begrijp je eigenlijk nog steeds niet.
||
Citaat:
beetje van mij (n stijl) dacht ik zo goed gedaan jochie en vrouw
|
ringmaster moet ook geen non verbale discussies voeren....win je niks mee
er bestaat maar een discussie en die is verbaal..... net zoals eten....... dat gaat via je mond...... als het anders gaat dan is er iets fout
|
ik dank jullie voor de complimenten, en beste mede-Oneindiger, ik waardeer je verdediging van mijn voor buitenstaanders wartaal... ze hebben de literare jamsessie niet meegemaakt
![]() maar iig, interpreteer het zoals je wilt, en als je er iets leuks in ziet, vertel het mij want ik ben wel benieuwd wat jullie hier in lezen!
|
![]() |
als er iemand een dichter is... maar dat wist je al. En wanneer komt nu je eerste bundel uit? want dan ben ik de eerste die 'm koopt! jij hebt een talent waar je trots op moet zijn! het zou een belediging zijn om niet trots te zijn op zoiets en dat vind ik van bijna al je gedichten. maar dat wist je al.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is me wat hé?...........
|
![]() |
Misschien kan ik er een typische Dreamiaans beeld bij halen. Schrijven is als kijken naar een spiegel. Na het ontwarren der wartaal (hihi) zie ik de vreugde die komt uit het schrijven... op dit forum. Je schrijft inderdaad geschiedenis... want alles is geschiedenis. De toekomst is eigenlijk zelf onbestaand en het heden is vluchtig. Alleen de macht... de macht over woorden en gevoel? Het stukje van 'macht' is mij te machtig... kan je even helpen?
Groetjes, Dreampoet ps: Ringmaster, ik las onlangs een interview met een dichter die in geen verte wist waarover zijn gedichten gaan, en hij wil het ook niet weten. Toch is hij niet werkloos, en wordt hij graag gelezen. ironie: ben zijn naam even kwijt (zelfspot is ook het begin van de wijsheid)
|
Dreampoet... you're a dream of a poet. ik vind dit de allermooiste analyse die iemand ooit van een gedicht van mij heeft gemaakt (I like to flatter myself) en sowieso de mooiste uitleg voor het verschijnsel Dichten.
Ruuth... wij moeten even praten, ik heb een potentiële Oneindiger ontdekt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
|
|