![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin begint ook met d'r benen te trillen wanneer ik aan d'r clitoris zit
Als ik weer naar onder ga bij d'r schaamlippen enzo gaat dat weer weg En dan ga k weer naar de clitoris en dan beginnen ze weer te trillen Niks om je zorgen om te maken Pas als ze lichamelijke klachten krijgen zoals dat hun schaamlippen eraf vallen kan je naar de doctor gaan
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bedankt voor je geruststelling, ik zal me er geen zorgen meer over maken je post heeft me echt geholpen kusje op je grote piemel kdoei
|
ik heb bijna altijd dat ik gevoelloze armen en gezicht krijg, vet gek.. opzich niet zon heel groot probleem maar als het te lang doorgaat kan ik mijn armen nauwelijks meer bewegen.. dus niet echt trillen, maar meer het gevoel dat je gezicht slaapt snap je? heeft iemand daar last van?
|
nee. Ik tril wel soms. Maar over het algemeen ben ik vaak heel beurs na sex. Ook als ik zeg maar niet zo beurs had moeten zijn. Maar ook echt dat mn borsten pijn doen en dat ik liever niet heb dat mijn vriend aan ze zit. En dat duurt soms wel 2 dagen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik hier tegen doen?? MeLovesYou | 39 | 15-06-2004 15:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |