Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2008, 20:14
GeenIdeeWaarom
GeenIdeeWaarom is offline
Het schooljaar is nog niet eens voorbij of er liggen al weer nieuwe schoolagenda's voor het komende jaar in de schappen.
Zelf was ik ook wel nieuwsgierig en heb even ene kijkje genomen, ik denk er over om de witte Replay agenda te nemen want Riverwoods komt dit jaar blijkbaar niet met een eigen schoolagenda.
Nou is mijn vraag, die witte schoolagenda die word denk ik heel snel vies.. heeft iemand een idee hoe ik dat tegen kan gaan/ schoon kan krijgen,houden?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2008, 07:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Het schooljaar is nog niet eens voorbij of er liggen al weer nieuwe schoolagenda's voor het komende jaar in de schappen.
Zelf was ik ook wel nieuwsgierig en heb even ene kijkje genomen, ik denk er over om de witte Replay agenda te nemen want Riverwoods komt dit jaar blijkbaar niet met een eigen schoolagenda.
Nou is mijn vraag, die witte schoolagenda die word denk ik heel snel vies.. heeft iemand een idee hoe ik dat tegen kan gaan/ schoon kan krijgen,houden?

Alvast bedankt!
Ik ben echt al blij dat de agenda's er zijn. Mijn nieuwe staat alweer vol.

Ik weet niet precies wat voor soort agenda's je bedoeld, maar een optie is om hem met doorzichtig plakplastic te kaften.
Oud 01-06-2008, 08:08
Gunkan
Gunkan is offline
Een schoolagenda, dat is lang geleden Ik gebruikte doorgaans de gratis agenda's die de HU (toen nog HvU) ons steeds aanbood.

Tegenwoordig zet ik al m'n huiswerk eigenlijk in Schoolhouse, maar misschien dat ik toch 'n tweede agenda ga halen voor de lessen die ik ga geven. Dat houdt de boel een beetje gescheiden. En dan is die gratis agenda toch niet zo'n gek idee

EDIT:
Overigens wordt kaftplastic ook vies en dat ga je ook zien door die witte ondergrond. Da's nu eenmaal het nadeel van wit :/

Ik denk dat je'm het mooiste kan houden door'm in een van de andere vakken van je tas te stoppen, waar zo min mogelijk andere dingen in zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 11:49
Verwijderd
Je kan hem ook kaften met niet-klevend doorzichtig folie; als hij dan vies is, vervang je gewoon de folie en is hij weer schoon. Maar 't is natuurlijk niet zo mooi als een agenda zonder zo'n kaft...

Zelf ga ik altijd voor de simpele agenda'tjes. Ik heb nu een kleintje van Moleskine, handig formaat, qua inhoud precies wat ik nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 14:05
Gunkan
Gunkan is offline
Kaften kan idd, maar je zegt het zelf: dan zie je juist die mooie, witte kaft waar het in beginsel om ging niet meer
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Kaften kan idd, maar je zegt het zelf: dan zie je juist die mooie, witte kaft waar het in beginsel om ging niet meer
Ik had altijd doorzichtig kaftfolie, dus niet plakkend, wel doorzichtig. 't Is ook heel stevig; papier ging bij mij in de hoeken altijd snel kapot, dat heb je met dat folie niet. Als je heel strak kaft, dan is het ook best netjes, maar 't blijft altijd een beetje losjes zitten omdat je boek zowel open als dicht moet kunnen natuurlijk... dat maakt 't minder mooi dan klevend spul.

Als je echt per sé die witte agenda wil, dan zou ik voor dat doorzichtige kaftfolie gaan. Of niets en je agenda in een vakje doen waar hij niet vies kan worden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 18:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ik had altijd doorzichtig kaftfolie, dus niet plakkend, wel doorzichtig. 't Is ook heel stevig; papier ging bij mij in de hoeken altijd snel kapot, dat heb je met dat folie niet. Als je heel strak kaft, dan is het ook best netjes, maar 't blijft altijd een beetje losjes zitten omdat je boek zowel open als dicht moet kunnen natuurlijk... dat maakt 't minder mooi dan klevend spul.

Als je echt per sé die witte agenda wil, dan zou ik voor dat doorzichtige kaftfolie gaan. Of niets en je agenda in een vakje doen waar hij niet vies kan worden.
Ik heb een aantal boeken ook zo gekaft, maar toch vind ik het niet zo fijn. Het vouwt niet zo goed, waardoor de randen wat bol staan..

Regels voor berichten