Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een schoolagenda, dat is lang geleden
![]() Tegenwoordig zet ik al m'n huiswerk eigenlijk in Schoolhouse, maar misschien dat ik toch 'n tweede agenda ga halen voor de lessen die ik ga geven. Dat houdt de boel een beetje gescheiden. En dan is die gratis agenda toch niet zo'n gek idee ![]() EDIT: Overigens wordt kaftplastic ook vies en dat ga je ook zien door die witte ondergrond. Da's nu eenmaal het nadeel van wit :/ Ik denk dat je'm het mooiste kan houden door'm in een van de andere vakken van je tas te stoppen, waar zo min mogelijk andere dingen in zitten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan hem ook kaften met niet-klevend doorzichtig folie; als hij dan vies is, vervang je gewoon de folie en is hij weer schoon. Maar 't is natuurlijk niet zo mooi als een agenda zonder zo'n kaft...
Zelf ga ik altijd voor de simpele agenda'tjes. Ik heb nu een kleintje van Moleskine, handig formaat, qua inhoud precies wat ik nodig heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je echt per sé die witte agenda wil, dan zou ik voor dat doorzichtige kaftfolie gaan. Of niets en je agenda in een vakje doen waar hij niet vies kan worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Agenda Verwijderd | 16 | 12-07-2010 16:27 | |