Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2010, 15:35
Verwijderd
Ha, ik had een vet stoer gaaf lauw leip topic-idee . En ik vind het leuk om topics te maken.
Dus, liefjes, wat voor agenda hebben jullie? Hebben jullie schoolagenda's, jaaragenda's? Wat voor merk, stijl? Is hij helemaal kapot of nog heel? Wanneer koop je meestal je agenda voor het nieuwe (school-)jaar? Heb je die van volgend schooljaar al? En zijn er bepaalde herinneringen aan je agenda verbonden?
Kusje!

Ohja, de TS moet beginnen. En dat had ik natuurlijk in een nieuwe post kunnne doen, maar dat mag niet van Dingaantouwtje, want dubbelposten is zijn stokpaardje
Voor afgelopen schooljaar had ik een barbapapa-agenda die helemaal niet meer op een barbapapa-agenda lijkt. Ik heb er allerlei plaatjes ingeplakt van eten en snorren. Er zitten niet zoveel herinneringen aan vast.
Voor volgend jaar heb ik een standaard Hema-agenda met ringband, een van de grotere modellen en heel meisjesachtig. Ik vraag me af hoe het gaat bevallen, een wijvenagenda met ringband. Maar ik vind het superleuk dat ik hem al heb en ik word er helemaal enthousiast van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2010, 15:59
Verwijderd
Ik heb voor komend jaar nog geen agenda. Vorig jaar had ik een 'gewone' zonder fratsen, maar wel een hippe buitenkant (deels 'harig', lastig uit te leggen maar zeker herkenbaar, handig!).

Pasgeleden zag ik in Leiden een mooie Academische agenda in verschillende formaten. Ik wilde hem wel kopen, maar durfde nog niet omdat ik mijn eindexamenuitslag nog niet had. Misschien toch maar even terug naar Leiden en dat ding kopen? Hij was wel handig en de meeste agenda's zijn kinderachtig en teveel middelbare school Heb die agende trouwens nergens anders gezien nog.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 16:53
Rysair
Rysair is offline
Ik heb geen agenda, maar lesplanners. Tenminste, zo heb ik het t afgelopen jaar gedaan want ik krijg toch niet echt huiswerk op (staat op de lesplanner). Misschien is voor volgend jaar (ik ben blijven zitten), een kleine agenda toch wel handig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 17:26
Rivka
Rivka is offline
Ik heb vandaag mijn nieuwe agenda gekocht bij V&D en ik werd helemaal duizelig van de keuzes (ik word heel snel duizelig in V&D). Uiteindelijk is het deze geworden:

http://www.alegrewebshop.nl/a-112204...end-girls-bird
Oud 07-07-2010, 18:01
Repeating
Repeating is offline
Ik krijg een agenda vanuit school...
Mooi in A4 formaat ;p
Oud 07-07-2010, 18:08
Verwijderd
ik had vorig jaar een simpele agenda, waar ik gewoon plaatjes in plakte.
voor volgend jaar heb ik nog niks, maar ik denk dat ik gewoon weer hetzelfde doe.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 19:12
silentbob
silentbob is offline
nog niks voor volgend jaar, vakantie is nog maar nauwelijks begonnen dus wil ik nog niet aan denken
afgelopen jaar had ik er 1 van rooue oortjes, staat niet heel veel in(huiswerk maak ik toch niet, dus waarom nog de moeite twe nemen het op te schrijven?), maar 2 weken ofzo voor hert eind van het jaar is er wel wat bier overheen gekomen, en ik geloof dat er nu schimmelplekken in mn agenda beginnen te komen....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 19:14
Verwijderd
Ik heb meestal een agenda van de Hema, de meeste zijn erg leuk en redelijk goedkoop en hij is overzichtelijk. Voor volgend schooljaar heb ik ook alvast een agenda gekocht, weer eentje van de Hema.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 18:09
jacobdb
jacobdb is offline
agenda? die is al na 2 weken kapot.
Oud 08-07-2010, 21:18
Volk
Volk is offline
Ik heb een kalfslederen organiser van het merk Succes. Donkerbruin met in relief een soort bloemenpatroon. Hij gaat al jaren mee, en ik heb er dus al heel veel mee beleefd. Voor volgend jaar wil ik gepersonaliseerd papier. Meestal schaf een nieuwe inhoud aan in september via internet of in november in een winkel, ook van het merk succes. Er staan foto's in van mijn moeder, mijn vriend en ik en van mijn beste vriendinnetje. Daar komen nog meer foto's bij, moet ze alleen nog maken. Die foto's kan ik ook laten verwerken in het gepersonaliseerd papier, dus misschien doe ik dat ook wel. Hij is heel handig, heeft allemaal vakjes enzo. Ik heb ook speciaal voor mijn agenda pennen gekocht die erbij passen. Ik heb sowieso al iets met Parker-pennen en voor mijn agenda heb ik voor elk seizoen een parkerpen die matcht. Donkerood, mosgroen, vaag oranje, en donkerbruin.

Ik kan nog uren doorvertellen over hoe geweldig mijn agenda is, maar dat zal ik maar niet doen

Vroeger had ik Loesje-, Snoopy- en Garfieldagenda's. Daar maakte ik altijd een nieuwe kaft voor. Het jammere was dat ik al die stripjes al de dag na aanschaf had gelezen en dat ik dus een jaar lang niks nieuws tegenkwam.

Leuk topic Etmakas
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 15:21
Verwijderd
Ik vind die van Moleskine en Paperblanks altijd gaaf, eens kijken of ik die dit jaar kan vinden Ik heb nu nog een Paperblanks-agenda, ingedeeld per week, en voor september heb ik een nieuwe nodig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 17:34
dianaotten
dianaotten is offline
Ik heb een eigen agenda laten maken bij de Hema. Een schoolagenda. Met allemaal foto's van m'n konijnen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 08:54
Verwijderd
schoolagenda van de hema, met dagindeling
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 17:34
Issun
Issun is offline
Van Loesje, maar heel veel grappen zijn flauw dus de volgende keer koop ik een andere.
Oud 10-07-2010, 19:03
CC.
CC. is offline
Ik heb ook een HEMA-agenda met ringband, waar je allemaal foto's in kan doen. En aangezien ik veeel leuke foto's heb is dit de perfecte agenda en word ik helemaal vrolijk als ik erin kijk, hoop dat het me stimuleert om vaker in mn agenda te kijken..!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 21:39
Annet.
Annet. is offline
Ik heb de converse agenda, maar per jaar verslijt ik al gauw zo'n 4 agenda's dus veel nut heeft het niet.
Oud 12-07-2010, 16:27
Verwijderd

Ik heb deze. Lekker fout. De voorkant is best erg, maar in de binnenkant staan gave katjes. Bijvoorbeeld ook een kat in een ufo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten