Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2008, 22:08
zotj
zotj is offline
we zijn al 6 jaar goede vrienden, nog nooit hadden we ruzie tot nu...
hij zegt dat ik een jaloerse ben en dat ik hem controleer...wat naar mijn mening toch niet zo is!Ok ja, ik vraag wel wat hij soms doet enzo maar toch!Nu kwam hij plots overeen met een meisje, die niet direct mijn beste vriendin is!Dat vond ik natuurlijk niet tof en ik denk ook dat niemand het tof zou vinden moest je beste vriend plots met iemand overeenkomt die je zelf niet kan uitstaan!ook moet je weten dat we vorige zomer bijna hebben gekust maar ik hem uiteindelijk heb weggeduuwt alleen omdat ik bang was onze vriendschap te verliezen door een relatie aan te gaan met hem!! sinds kort hebben we dus ruzie! en zit ik boordevol twijfels had ik hem mogen wegduwen deze zomer?ben ik dan toch verliefd op hem?terwijl ik altijd heb gedacht dat ik wel zonder hem zou kunnen leven maar ik mis hem echt super hard! ik heb al verscheidene smsen gestuurd om het terug goed te maken!ook ben ik bij hem langsgegaan om te praten maar toen leek hij mij gewoon uit te lachen!Ik kom hem ook geregeld tegen mits we dezelfde sport beoefenen, daar zegt hij dan gewoon vriendelijk goeiedag wat me hoop geeft maar als ik dan iets later nader contact zoek zegt hij: het is te vroeg laat het rusten!
deze ruzie duurt nu al 3maand! en toch kan ik hem nog altijd geen seconde uit mijn hoofd zetten!weet iemand raad?zou hij een band van 6jaar zomaar kunnen vergeten en mij achterlaten?6jaar is toch lang?...

Laatst gewijzigd op 01-06-2008 om 19:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2008, 22:51
Verwijderd
Ik kan me best voorstellen dat als hij jou leuk vindt en jij hebt hem weggeduwd en 'afgewezen' hebt, dat hij dan nu moeite heeft om op een vriendschappelijke manier met je om te gaan. Als hij verliefd was, dan zal dat gevoel niet opeens over zijn en kan het zijn dat hij daarom afstand neemt. Maar zeker weten doe je zo iets natuurlijk nooit, het blijft speculeren.

Probeer eerst voor jezelf uit te maken wat je wilt en probeer dan pas met hem te praten (of schrijf hem desnoods een brief als hij niet wil luisteren).
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 23:09
Verwijderd
Je hebt het zelf verpest, dan moet je maar weten wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het zelf verpest, dan moet je maar weten wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 23:16
Verwijderd
http://www.laddertheory.com/
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 08:55
I C U
I C U is offline
Idd, kijk eerst eens zelf wat je van 'm wil en ga daar dan daarna over praten. Hij voelt zich afgewezen omdat je hem hebt weggeduwd en weet nu niet goed hoe hij zich moet opstellen. Dus zoekt hij zijn heil ergens anders. Dat jij daar dan weer van baalt, snap ik best.
Oud 01-06-2008, 14:10
zotj
zotj is offline
maar hij was mn beste vriend kan je een vriendschap dan zomaar laten vallen?:$
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 18:13
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Zet eerst je verhaal maar eens duidelijk op papier, want ik kan er geen chocola van maken.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 22:03
Pluis
Pluis is offline
Pf, het lijkt net een strip zoals ik het nu lees. Alleen maar uitroeptekens, vraagtekens en puntjes achter elkaar .

OT: ik denk dat je eerst voor jezelf moet bedenken wat je van die jongen wil. Wil je alleen zijn vriendschap, of meer? Als je daar over uit bent, kan je met hem gaan praten over een oplossing.
Oud 02-06-2008, 09:39
Verwijderd
Ik sluit me bij de rest aan, maar verder vind ik dat je je niet aan moet stellen wat betreft die vriendschap(/relatie, dat is me niet duidelijk) met dat andere meisje. Mijn beste vriend gaat ook met een meisje om dat ik royaal kan wurgen. Subtiel uitgedrukt. In het begin had ik daar ook moeite mee, maar het is en blijft mijn beste vriend, en daar kan zij niks aan veranderen. Zijn eigen woorden. Dus, als jullie ruzie hebben om dat meisje (want ook dat is me niet duidelijk) is het je eigen schuld dat hij zo doet, gelijk heeftie. Wie denk jij te zijn om voor hem te bepalen met wie hij omgaat?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Zet eerst je verhaal maar eens duidelijk op papier, want ik kanwil er geen chocola van maken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:13
Verwijderd
och heden.

Rozen bloeien
Schepen bestaan
deze vriendschap heb jij doen vergaan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 15:57
Verwijderd
Volgens mij komt je verhaal niet helemaal duidelijk naar voren in de openingspost. Jullie hebben vorige zomer bijna gekust, jij duwde hem weg, maar daarna bleven jullie nog wel gewoon vrienden?

Wat was dan precies de aanleiding van de ruzie die jullie sinds 3 maanden hebben?

En in hoeverre speelt dat andere meisje met wie hij "overeen kwam" (betekent dat dat hij een relatie met haar heeft of dat hij vrienden met haar werd?) een rol?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 16:30
Verwijderd
Ik snap heel de post niet,

wel snap ik; hij komt terug!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 07:39
Verwijderd
Citaat:
maar hij was mn beste vriend kan je een vriendschap dan zomaar laten vallen?:$
ja dat kan.

Ik heb ook 6 jaar een beste vriend gehad. Lang verhaal..maar t komt erop neer dat we elkaar niet meer zien en amper nog spreken.
Dit omdat hij zich ook afgewezen voelt door mij (mijn vermoeden). Maar wie z'n probleem is dat?

Je kan wel proberen contact te houden, maar als het nog maar van 1 kant komt.. kan je het dan nog vriendschap noemen?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 07:41
Verwijderd
Citaat:
och heden.

Rozen bloeien
Schepen bestaan
deze vriendschap heb jij doen vergaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten