Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2008, 12:11
Roepka
Roepka is offline
Ooit dacht ik dat er in de berging aangrenzend aan mijn slaapkamer muizen liepen. Ik zette er een muizenval neer met kaas en keek elke dag. Er zat steeds niet dus ik keek niet meer, maar de vallen wel staan voor het geval dat. Na een week weg te zijn geweest kwam ik weer op mijn slaapkamer en er hing een enorm stank: ik keek in de muizenval in de berging en ja wel een dood muis in volledige staat van ontbinding met al tig maden erop. De dode muis opgeruimd hebbend stink het na 2 dagen met alle ramen en deuren open en veel oust sprayen nog steeds enorm.....iemand tips om die enorme stank te verdrijven zodat ik niet meer op de bank in woonkamer hoef te slapen?
Oud 31-05-2008, 12:31
Uice
Uice is offline
Wierrook misschien, en veel visite van vrienden die roken. En verder gewoon afwachten.
Oud 31-05-2008, 13:03
AlopiA
AlopiA is offline
Ligt er niet nog ergens anders een dode muis? Als je alle ramen en deuren tegen elkaar openzet zou het toch weg moeten gaan, lijkt me.
Oud 31-05-2008, 13:09
Promillage
Promillage is offline
Wierrook en andere luchtverfrissers maskeren alleen een geur, daar heb je niet zoveel aan als je de stank echt wil verdrijven. Doe de ramen open en zet een paar ventilators op de hoogste stand neer. Luchtverplaatsing is meestal het enige wat helpt tegen sterke geurtjes. Heb je verder alles wel grondig schoongemaakt?Ik zou niet verwachten dat een stank zo lang zou blijven hangen als je ramen en deuren al 2 dagen open hebt.

Good luck
Oud 31-05-2008, 13:11
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ligt er niet nog ergens anders een dode muis? Als je alle ramen en deuren tegen elkaar openzet zou het toch weg moeten gaan, lijkt me.
Ja, dat dacht ik ook meteen.
Oud 31-05-2008, 22:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wierrook en andere luchtverfrissers maskeren alleen een geur, daar heb je niet zoveel aan als je de stank echt wil verdrijven.
Op een gegeven moment gaat ie toch wel weg als je vaak genoeg je raam open zet? En als je hem tot die tijd weet te maskeren is er toch niets aan de hand?
Oud 04-06-2008, 17:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar inderdaad, een dode muis gaat niet weg van wierook en open ramen. Ik zou toch even kijken of er niet ergens nog iemand nog een beetje ligt te sterven.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 17:07
Verwijderd
Als het idd in de lucht hangt zou ramen en deuren open zetten genoeg moeten wezen, maar als je zeker weet dat er niet nog een lijkje ligt is het waarschijnlijk ook in je stoffen getrokken en is het misschien een idee alle vormen van stof eens te wassen? Lijkt me erg sterk dat het dan nog blijft hangen, of je zoekt gewoon niet goed genoeg...

Wierook is trouwens ook een goed idee, dat trekt namelijk echt enorm in je stoffen (dekbed, plaid op de bank, etc)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 22:37
matorum
matorum is offline
Waren het niet de muizen van "Poeperd" ??

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 22:37. Reden: Spelfout
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 18:29
strontkind
strontkind is offline
hej ik heb vandaag een dode muis aangetroffen onder mn tuinstoel. normaal leggen mn katten ze op de deurmat, en dan vind ik ze en gooi ik ze dus weg. maar deze is echt al in staat van ontbinding
en ik durf dat dus niet op te pakken ofzo. kun je ziek worden als je die lucht inademt?
Oud 16-07-2008, 17:21
Verwijderd
van de lucht in te ademen kun je niet ziek worden neen.
pak een stevig plastic zakje en doe dat rond je hand, en pak daar dan die muis mee op. blijft vies natuurlijk, maargoed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten