Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2008, 20:51
jipjuh
jipjuh is offline
haay mensjes,

heeft er iemand hier ervaring met een Leg Magic. het is een fitnessapparaat dat als eerste via tel sell werd verkocht, maar nu ook gewoon bij sportwinkels. Ik heb er 1x opgestaan en je voelt indd gelijk weerstand bij je dijen. maar ik geloof al die onzin van tel sell eigenlijk niet. daarom ben ik wel heel benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring met dit apparaat en of die er ook mee zijn afgevallen/slanker zijn geworden.

dankjewel alvast!

Janneke
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 11:08
Verwijderd
Een vriendin van me heeft er één. Ze zegt dat de boel er wel strakker van wordt maar echt afgevallen is ze niet (door dat apparaat).
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
ik geloof al die onzin van tel sell eigenlijk niet.
Het zal in ieder geval niet beter zijn dan gewoon een bezoekje aan de sportschool/rondje hardlopen...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 22:54
wup
wup is offline
Haha, mijn zus heeft ook zo'n ding. Maar zij doet alle sporten niet vaker dan 3 keer, dus dan heeft het niet zo'n effect. Ik weet wel dat de onderburen hebben geklaagd over het lawaai wat ervanaf kwam..
Ik weet verder niet wat je bij sportwinkels en tell sell voor zo'n ding betaalt, maar op marktplaats staat hij al onder de 50..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 10:11
Verwijderd
Oh ja, hij maakt wel wat herrie inderdaad en het ziet er niet zo soepel uit als ze het op tv laten zien.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 11:42
Flijn
Flijn is offline
Het ding traint je been/bilspieren toch?
Dus dat is wat er gebeurt: je krijgt sterkere spieren. Je zult er niet veel van afvallen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten