Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2009, 14:59
Verwijderd
Zoals de titel zegt... Wat moeten we nu nu de paddo uit de winkel is verdwenen? Overigens maakt de focus nog steeds reclame voor Magic shrooms en verkochten ze dingen uit de ijskast... Iemand meer info daarover? (Ik was natuurlijk te stom om het te vragen en ik heb Zowie's aandacht er niet op gevestigd).

(Waar te verkrijgen natuurlijk niet invullen bij illegale dingen duh)


SALVIA DIVINORUM
  • Werkend bestanddeel: Salvia (Engels Sage - Diviner's sage)
  • Te vinden in urine of bloed? Nee.
  • Hoe te verkrijgen: Kruid om te roken, in 5x, 10x of 20x.
  • Waar te verkrijgen: smartshop
  • Prijs: 15 euro voor 1 gram 5x extract, halve gram 10x 16 euro, 1 gram 10x 30 euro, halve gram 20x 20 euro
  • Hoe te gebruiken: Roken in een klein metalen hashpijpje, of onder je tong te leggen (geen ervaring mee)
  • Effect: Trip van 5 tot 10 minuten. Lachkicks mogelijk.
  • Waarschuwing: Neem deze drug niet in je eentje de 1e keer, het kan overweldigend zijn en je zou kunnen wegrennen (Naar mijn ervaring vrijwel onmogelijk), sommigen kunnen de 2dimensionaliteit van de drug niet verdragen. (Volgens de shop).
  • Eigen ervaring: Ben begonnen met 10x, genoeg voor mij, toen overgestapt op 5x en nog steeds hetzelfde effect, dus hou het goedkoop, hou het op 5x. Ik trip zo'n 5 minuten, de wereld verandert in een hoop patroontjes en bewegen is bijna onmogelijk. Als ik meer dan een normale hoeveelheid neem, krijg ik oncontroleerbare lachkicks, hoe kut ik me ook voel. Je voelt deze trip echt letterlijk in je ledematen. De trip duurt bij mij 5 minuten en dan voel ik me vaak nog 5 minuten vaag. Zet GEEN tv aan, want je focust je op de tv en kunt hem prima volgen terwijl de trip aan je voorbij gaat. NIET hoesten want anders heb je geen effect.

KRYPTONITE
  • Werkend bestanddeel: LSA
  • Te vinden in urine of bloed? Nee.
  • Hoe te verkrijgen: Capsules
  • Waar te verkrijgen: smartshop
  • Prijs: 8 euro voor 3 capsules, 15 euro voor 6 capsules.
  • Hoe te gebruiken: Orale inname
  • Effect: Zou 2 uur na inname effect hebben.
  • Waarschuwing: De gebruikelijke niet-tijdens-zwangerschap-bij-antidepressiva-toestanden
  • Eigen ervaring: We wachten af tot de meet.

Laatst gewijzigd op 31-01-2009 om 15:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2009, 21:14
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik moet zeggen dat ik niet zo onwijs veel merkte van salvia 10× en lsa capsules... Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het resultaat vond ik wat teleurstellend Maar misschien reageren mijn hersenen raar
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 10:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik niet zo onwijs veel merkte van salvia 10× en lsa capsules... Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar het resultaat vond ik wat teleurstellend Maar misschien reageren mijn hersenen raar
ik merkte er ook niet bijster veel van bij roken, maar wil nog wel eens 15x proberen om te kijken of dat misschien wel werkt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 11:02
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik moest ervan hoesten en heb dus niets gemerkt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 21:58
Verwijderd
LSA hoofdpijnspul

Paddo's zijn dan misschien illegaal, het verbod wordt niet of nauwelijks gehandhaafd en er wordt in in ieder geval in Amsterdam nog steeds overal (zelfs met uithangborden buiten) reclame voor gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 22:28
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
iemand hier weleens kratom gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 18:17
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
tripknollen
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 23:23
Verwijderd
Salvia (10x, geloof ik) werkte bij mij wel redelijk hard, maar was niet vervelend. Wel heel.. apart.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 16:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
iemand hier weleens kratom gebruikt?
Wel chill, maar verder vond ik het niet boeiend.
Heb het overigens gerookt, geen thee van gezet. Ik merkte toen wel dat ik íets had gebruikt, maar verder bleef het vaag en ver weg.
Later nog eens gedaan in een jointje samen met wat hasj en wiet, dat vond ik een veel beter effect. Het is vrijwel hetzelfde als enkel een jointje, maar het lijkt allemaal net nog een tikje vrolijker
Maar zou ik het nog eens kopen? Nee, zonde van m'n geld

Ik heb zelf overigens wel een erg goede ervaring met hawaiian baby woodrose zaadjes (eveneens LSA).
Weliswaar de enige (op een mislukte keer na) keer dat ik wat getript heb, maar ik vond het echt leuk en ga ze zeker nog eens eten

Maar paddo's staan nu bovenaan m'n lijstje.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 16:26
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
nog even over die kratom. Ik lees er wel erg verschillende dingen over. Op het fok forum: de een merkt er niks van, de tweede vind het geweldig, de derde gaat hard over zijn nek en vind het toch geweldig. Ook werd er in een oud topic hier gepraat over een coming down. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? En wat valt er tegen te doen.
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 19:13
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Binnenkort DMT proberen, w00t w00t
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Ervaring
Ephesis
15 30-04-2008 10:17
Drugs & Alcohol imago paddo's beginnerdrug
Verwijderd
53 06-11-2006 13:11
Drugs & Alcohol Waarom gebruik jij psycho-actieve tryptamines?
Uncle_Sam
20 15-01-2003 15:01
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39
Drugs & Alcohol Drugs/Alcohol is voor zwakke geesten...
^AmArU^
31 23-03-2002 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.