Advertentie | |
|
![]() |
|
het naar de haaien helpen van linux ligt dus echt 100% aan heo je er zelf mee omgaat
aantrekkelijk oogend ligt aan de window manager, en dan raadt ik er een aan die kde 3 heeft dan kom je denk ik toch uit bij de nieuwste suse, want mandrake heeft pas vanaf versie 9 kde 3, en van versie 9 is alleen nog een beta te downloaden debian is ook erg stabiel, maar wat moeilijker en lees anders eens wat rond op de verschillende linux sites als www.linuxiso.org (kun je ze ook downloaden)
|
![]() |
Even voor de duidelijkheid: Hoe een distro oogt heeft niks met de distro te maken, maar iets met de Window Manager. KDE3 (aanrader) ziet er met Red Hat immers net zo mooi uit als met Debian. Je zou ook nog Gnome 2 kunnen proberen. Schijnt ook mooi te zijn.
En of een os kapot te krijgen is, hangt bijna helemaal van de gebruiker af. Maar als je niet inlogt als root kan er al niet zo heel veel gebeuren. edit: O ja, je hoeft helemaal niet een distro te kiezen waar KDE3 in zit voorgebakken, want die kun je gewoon dl van www.kde.org |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Koopadvies ekki | 52 | 08-11-2003 16:59 | |
Software & Hardware |
*ik wil een nieuwe computer....maar...* Janet | 87 | 19-02-2003 20:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
GroenLinks wil open source bij overheid dystopia | 20 | 23-11-2002 19:55 |