Citaat:
Ik wil even een reactie geven op iedereen hier ongeveer.
Iedereen zegt, afstand nemen, met andere mensen opschieten, het lijkt makkelijk, maar het is het helemaal niet.
Hij zit nu 4 jaar met haar in de klas, oftewel hij ziet haar elke dag + ze kan je opeens gaan aanspreken, je kan moeilijk haar dan negeren en je gaat weer praten met haar , waardoor er een grote kans is (als je haar nog een beetje leuk vind) dat je weer verliefd wordt met haar.
Dus ik weet niet of dit gaat lukken, maar toch ben ik het er ook weer mee eens, er zijn bijna geen andere opties, iemand kan je over een jaar leuk vinden, of 4 jaar leuk vinden etc. Maar dat hoeft niet, dus je moet er vooral niet op gaan hopen, maar afstand nemen, dat is moeilijk.
|
ik zie 't probleem niet. Beetje kloten en karakter tonen. hij moet gewoon tegen d'r zeggen: ey marietje, ik heb 't ongelooflijk fijn met je, als vrienden zijnde, maar ik wil een soort break. Ik ben namelijk, zoals je weet, verliefd op je, jij niet op mij, en daarom wil ik even wat rust hebben, gewoon, anders gaat de vriendschap er teveel onder lijden.
Pijnlijk? tuurlijk. maar wel nodig, in zijn geval. hij gaat er anders aan onderdoor, en blijft erin hangen. Ey, ik ben zelf ook een tiener geweest, met dezelfde zinloze crushes