Dat wimbledon2008 is wel een uitkomst trouwens. Tennis zonder die idiote reclames tussendoor, met Brits commentaar. Daarnet in ieder geval, heb verder alleen op tv gekeken. Die wedstrijd van Dementieva is wel bizar, tweede set 3-3 en alle 6 breaks.
en djokovic stond onder zijn niveau te tennissen, kon niet aanklampen op de grote momenten en maakte veel onnodige fouten.. jammer, maar ik hoop dat safin de halve speelte tegen fed (hoewel ik er vanuit ga dat hij in de volgende ronde verliest van, pakweg, de nummer 400 van de wereld)
hej hej.......wat ik ff wou weten van alle tennisfans: Spelen julllie ook tennis???? (Ik wel) (er zijn zo weinig mensen die ik ken die de sport spelen
groetjess
Het had van mij net zo goed 42-40 kunnen worden, sjeeses zeg. Na de 2-0 was ik voor Federer, bij 2-2 maakt ehet me niet meer uit. Ik vond wel dat Federer veel domme fouten maakte en dat hetm uiteindelijk de kop heeft gekost. Maar ach, Nadal is ook een beest dus het was voor hem ook verdiend
Ik zag laatst een wimbledon hoogtepunten overzicht op tv, en daar zag ik bij de heren dubbels 2 mannen die al wat op leeftijd waren (volgens mij een invitation match), maar die 2 waren echt super leuk. Ze waren de hele tijd aan het geinen en nou vroeg ik mij af of iemand de namen van deze 2 heren weet?