Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Moet het niet Sterrenwachter ipv Sterrewachter zijn?
Voor de rest...je begint echt je eigen stijl hier te creeeren, da's een must voor dichters als jij, denk ik. Ik vind het mooi, ik kan me voorstellen dat niet-doorgewinterde dichters vraagtekens zetten. Maar als jij al alleen met dat 1e woord aankomt ben ik al verkocht. De koning van de metaforen, de prins van de stijlfiguren en de dichter van poezie, dat ben jij. Ruuth.
||
Citaat:
spreekt mij weer aan dit soms wat onsamenhangend........ maar zeker goed gedaan
|
![]() |
Er scheelt toch nog iets aan... dat waar Ratsja had over had. Het hangt inderdaad te weinig aan elkaar. Dat is wat ik nog wil bijschaven aan dit alles. Voor de rest zijn er voor mij maar een aantal dingen van belang:
Sterrewachter is inderdaad sterrenwachter (alhoewel, ik wacht eigenlijk maar op één ster, dus moet die 'n' daar niet echt staan); en dat andere: ik amuseer me rot en hopelijk jullie af en toe ook een beetje ![]() Groetjes, Dreampoet
||
Citaat:
verder heb je volledig gelijk wat je commentaar betreft. Dreampoet - you're a dream of a poet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Citaat:
Zouden dat misschien zelfs de besten zijn?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Aan Forummers die een mededichter willen helpen, kijk even hier Bedankt alvast Dreampoet | 14 | 05-09-2001 20:46 | |
Verhalen & Gedichten |
~~ weerspiegeling ~~ ratsja | 11 | 03-09-2001 17:06 |