Advertentie | |
|
![]() |
|
Af en toe zonder licht gefietst. Ik heb ook een keer een boete gehad omdat mijn licht "knipperde" omdat mijn band helemaal glad was door de sneeuw.
![]() Verder rijd ik wel eens een beetje te hard over de snelweg als ik op zaterdagochtend naar mn werk moet. Vooral omdat ik soms moeilijk mijn bed uit kom, maar ook omdat Eindhoven de slechtst afgestelde verkeerslichten ter wereld heeft. Overigens loop ik daarom (en de rest van de Eindhovense studenten met mij) ook regelmatig door het rode voetgangerslicht. Ohja, ik was ook nog eens homoseksueel in Singapore en Dubai. Dat schijnt daar strafbaar te zijn. Verder ben ik heel braaf.
|
Verwijderd
|
Zonder licht fietsen en door rood fietsen, maar daar nooit een boete voor gekregen. Als tweejarige heb ik een liter ijs gestolen bij de supermarkt, maar dat zijn mijn ouders toen gaan betalen. Verder ben ik een keer op 't dak van mijn basisschool geklommen en toen werd een meneer - gewoon een voorbijganger - heel boos, dus deed ik het daarna heel stiekem
![]() |
![]() |
|
Zonder licht fietsen (maar niet op drukke wegen), door rood fietsen, zwartrijden (daar ben ik wel eens op betrapt maar toen kreeg ik geen boete
![]() Met een Magere Hein kostuum naar school gaan, dat mocht van de school niet. Cd's downloaden (maar dat wordt gedoogd.) Alcohol kopen voor mijn vader. Maar toen was ik al bijna 16 dus dat geeft niet. Verder weet ik niets.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger toen ik heel erg jong was heb ik midden in de zomer met een aantal vriendjes uit de buurt een oude droge kerstboom in brand gestoken. Gek genoeg vloog dat ding in één keer in brand. Omdat die boom tegen een gigantisch hoge conifeer stond is ook die boom in brand gevlogen en overgeslagen naar een andere boom. Het was nogal een flinke brand en er waren twee brandweerauto's nodig om alles te blussen.
Achteraf heeft die moeder van die vriendjes in de buurt lopen verkondigen dat het mijn schuld was en dat ik die boom in brand had gestoken. Dat was dus niet waar, ik had alleen voor de lucifers gezorgd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Appels stelen en onder een rijdende auto willen gooien en toen ertegenaan gooien en toen heel hard rennen.
En fietsdingen ja. Geen licht, geen id, door rood licht, aan de verkeerde kant van de weg rijden, zonder duidelijke reden bij een bushokje staan (hallo daar wachtten we altijd bij het naar huis fietsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wetsovertredingen door mij: - roken waar je niet mag roken - drinken vóór mijn 16e - blowen - wildplassen - vuur maken waar dat niet mag dat was het volgens mij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vreemde/lachwekkende/belachelijke/achterhaalde wetten. Verwijderd | 78 | 05-06-2013 13:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
doe mee aan een onderzoek naar de politie! crimstudente | 14 | 19-06-2006 00:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Jouw ergste misdaad? Onbekende | 65 | 16-06-2003 15:08 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 |