Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou kiezen voor Para en Sterrenmeis.
Para, omdat ze altijd coole shit doet, en ook al zijn die dingen stiekem niet cool, dan lijkt het toch zo. En ze heeft een goede smaak qua films/series/nerdiestuffs, ze heeft ook een ontregeld dag/nacht ritme, houdt van een sjekkie en is een zuipschuit. Dat mag ik wel. ![]() Sterrenmeis is altijd lekker vrolijk, en als ze kankert is het alleen op terechte dingen. Ze doet ook altijd lekker boos bij concerten en ze kan een soort van skateboarden, en dat wil ik ook kunnen. ![]() maw: Ik wil ruilen met de 2 forummers waar ik al wel dingetjes mee gemeen heb, want dan hoef ik me niet al te veel aan te passen. Oh, en ik zou ook wel een mannelijke forummer willen zijn, het liefst een die veel op Seksualiteit post, want dan weet ik hoe het is om een piemel te hebben en hoe die te gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou echt niet zo'n eenmalige kans verspillen aan nieuwsgierigheid wb iemands uiterlijk. Ik zou denk ik wel een dag Dark Phoenix willen zijn uiteraard, maar ook wel Darkiekurd, of Topdrop, of Jaeger. Weetikveel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 |