![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() cola is natuurlijk een zuur, dus dat zal voor jou wel net de balans herstellen in je maag.
|
Sta je nu eerder op dan normaal? Als ik heel vroeg moet opstaan ben ik vaak ook misselijk terwijl ik er normaal geen last van heb.
||
Citaat:
ik heb 't ook, maar nog effe erger. Ik sta misselijk op, ga dan naar de wc ( niet om te kotsen hoor) ga dan kokhalzen, loop naar boven om mijn tanden te poetsen, ga weer kokhalzen en kleed me dan aan. na effe rustig adem te halen stap ik naar buiten, aldaar moet ik weer kokhalzen, dan spring ik op de fiets en ga ik naar het station. Als ik op school kom ben ik niet meer zo misselijk en kan ik eindelijk wat eten. Leuk joh, zoveel kokhalsneigingen en misselijkheid als je een fobie voor kotsen hebt. Vaak heb ik na gewone maaltijden ook kokhalsneigingen. Ik weet vrijwel zeker dat het psychisch is. Stress waarschijnlijk.
||
Citaat:
was een kwelling 's ochtends om er een boterham in te wringen, maar het is er nooit weer uitgekomen
|
![]() |
Ik at ook nooit s'-ochtends, tot ons mam met een of ander drinkontbijt kwam!
TOP ontbijt heet het van de Albert Heijn en je hebt het in meerdere smaken. Zit in een wit flesje en is geloof ik per 3 flesjes in een kartonnetje verpakt. Tis ongeveer evenveel als een groot glas vol en je kan het zo uit het flesje opdrinken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb besloten het misselijke gevoel verder gewoon te negeren.
Niet ontbijten is geen optie vanwege sport en werk. Zo een drinkontbijt is echt niet aan mij besteed. Het enieg wat dus overblijft is een uurtje misselijk zijn en daarna er geen last er meer van te hebben. bedankt voor de replies |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ontbijtdrank werkte ooit wel maar euhh dat hoef ik dus niet meer te proberen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Elke ochtend misselijk in de bus marlientje5 | 9 | 13-10-2010 13:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Misselijk na eten hahaha | 1 | 29-04-2008 16:08 | |
Lichaam & Gezondheid |