Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2010, 19:06
marlientje5
marlientje5 is offline
Hee ik heb dat nu ook al zo'n anderhalve week, ik ben vorige week de hele week ziek geweest doordat ik elke ochtend misselijk ben... Ik ontbijt wel, wat met moeite gaat, en ik ga met de bus naar school dus eerst ben ik nog niet misselijk, maar zodra ik in de bus zit word ik misselijk, ik ga al 3 jaar met de bus en ik heb er nooit last van gehad.. Als ik op school ben gaat het moeizaam over de misselijkheid, soms blijf ik de hele dag er last van hebben, vandaag heb ik er nu dus nog steeds last van.. Ik hou ook niet van overgeven en hoe misselijk ik ook ben, ik geef niet over. Soms als ik in de bus zit dan krijg ik het gevoel alsof mijn onderbenen worden afgekneld of ik begin helemaal te shaken. En het rare is, 's middags als ik van school naar huis ga met de bus heb ik nergens last van !? Ik dronk eerst goede morgen 's ochtends want ik kon geen brood naar binnen krijgen, maar ik dacht dat het daar aan lag dus ging ik weer over op brood, maar het helpt dus echt niet.. Mijn ouders zeggen dat het aan het weer ligt/dat ik te laat naar bed ga? Dat denk ik ook niet, normaal heb ik er nooit last van en nu in ene wel.. Ik heb ook al geprobeerd vroeg naar bed te gaan, maar dat heeft ook geen effect. Ik slik geen pil en ik kan ook niet zwanger zijn omdat ik nog niet seksueel actief ben. Ik word hier dus echt niet vrolijk van, het verpest mijn dag en ik zie er tegenop om de volgende dag weer misselijk in die bus te moeten zitten. Ik heb ook geprobeerd om positief te blijven en te denken ik word niet misselijk, maar ook geen effect.. Nu gaat m'n moeder morgen reispillen halen om te kijken of dat helpt, als dat niet helpt wat moet ik dan? Hebben jullie asjeblieft tips wat misschien helpt? ik ben al blij dat ik niet de enige ben, ik wil graag dat het overgaat... Ik krijg niet na zoveel uur hoofdpijn maar ik voel me gewoon heel raar.

Alvast heel erg bedankt

Edit: Als ik misselijk ben heb ik er ook last van dat ik mijn hart duidelijk voel kloppen

Laatst gewijzigd op 11-10-2010 om 19:20. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:05
Verwijderd
Ben je niet vooral bang dat je misselijk wordt en misschien over moet geven op school? Dat is zo gemeen van misselijk zijn; als je er zenuwachtig over bent, dan word je vaak juist misselijk. Misschien heb je wel iets aan die reistabletjes, dan ben je in ieder geval minder gevoelig voor het geschommel van de bus, dus misschien word je dan ook van de mogelijke zenuwen minder misselijk. Anders helpt het misschien om in de bus bijvoorbeeld muziek te luisteren die je fijn vindt, zodat je afleiding hebt en niet bezig bent met;'Straks word ik weer misselijk!'.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 08:43
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
en zeker niet lezen of naar beneden kijken in de bus, gewoon naar de huizen en het landschap.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
en zeker niet lezen of naar beneden kijken in de bus, gewoon naar de huizen en het landschap.
Het liefst door de voorruit (dus ga voorin zitten). Dan klopt het beeld dat je ogen zien met de bochten en hobbels die je lichaam voelt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 10:27
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Het liefst door de voorruit (dus ga voorin zitten). Dan klopt het beeld dat je ogen zien met de bochten en hobbels die je lichaam voelt.
idd! en vanvoor heb je ook minder die muffe bus-lucht verschrikkelijk is dat, als je je al niet goed voelt. ik word boenk misselijk als ik me die geur herinner
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 15:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vroeg naar bed gaan kan sowieso geen kwaad. En eens goed naar je eetpatroon helpen, misschien? Eet je wel alle dingen die je nodig hebt, groente, fruit, vezels, niet te veel vet en suiker enzo?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 16:39
marlientje5
marlientje5 is offline
Bedankt voor de reacties morgen ga ik beginnen met die pilletjes dus we zullen zien
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor de reacties morgen ga ik beginnen met die pilletjes dus we zullen zien
Je kan wel suffig worden van die pilletjes, dus niet vreemd opkijken als dat gebeurt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 16:57
marlientje5
marlientje5 is offline
Citaat:
Je kan wel suffig worden van die pilletjes, dus niet vreemd opkijken als dat gebeurt
Oke thanks voor de waarschuwing haha, ik denk dat het ook wel aan zenuwen kan liggen maja hoop zo dat die pilletjes werken
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 13:48
marlientje5
marlientje5 is offline
yes het werkte vanochtend ik was maar een klein beetje misselijk!!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid veel honger / weerzin tegen eten
Takkeling
8 15-09-2013 22:39
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Verhalen & Gedichten ForumWEDSTRIJD verhalen !!!!
italianboy
16 18-12-2001 17:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.