Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarjah, gezien de vraagstelling in deze topic zal de mate van verliefdheid wel meevallen bij onze topicstarter. Ik hoop dat beide meiden dit inzien ![]() |
![]() |
|
vind je dan dat wij moeten beslissen over jou keuze van meisje?
![]() ik heb het ook wel eens meegemaakt, heb uiteindelijk de goeie gekozen,waar ik nu 4 maand mee samen ben. Die andere was een ex van mij die inneens terug geinteresseerd was. Ik weet dat het een heel ambetant iets is,als je moet kiezen. Wacht af, je komt wel te weten wie je het liefste ziet. |
![]() |
|
laten we het democratisch besluiten.....
iedereen die wil reageren typt vera of marit en de naam die het vaakst getypt wordt, die wordt het! Lijkt me het meest eerlijk toch! Weet je iig zeker dat je de goede keus hebt gemaakt ![]()
|
![]() |
|
Tsja, moeilijk. Er rijmt op beiden helemaal nix, dus die Sinterklaasgedichtjes worden sowiesó nooit wat. Wacht op een meid bij wie dat wel kan en het zit geramd. (Heb je niet toevallig een Tanja bij je op de peuterspeelzaal zitten?)
||
Citaat:
En ja, khoop dat je de juiste beslissing zult maken, post um hier dan ff ![]()
||
Verwijderd
|
Het is vet cliché maar o so true en misschien niet gepast voor een 16jarige om tegen je te zeggen maar
Citaat:
Sorry als dit op een flame lijkt ~JOOST ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Naam van je kindje??? Yacine | 149 | 17-09-2003 23:12 | |
De Kantine |
Ik zit weer op het dak.... Poehee | 34 | 06-08-2002 20:15 |