|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je wel is vreemdgegaan? | |||
Ja, gezoend |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 17.37% |
Ja, meer dan gezoend |
32 | 16.84% |
Nee |
114 | 60.00% |
Nee, nog nooit een relatie gehad |
11 | 5.79% |
Aantal stemmers: 190. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee. Al zal mijn ex-vriend zeggen van wel maar ik heb nooit met een andere jongen gezoend of verder gegaan dan dat toen ik nog een relatie had. Ik was wel close met andere jongens maar zover ben ik nooit gegaan en dat zal ik ook niet snel doen.
|
Ja, in tijdens huidige (goede) relatie heb ik gezoend met een goede vriend. Mijn vriend is er achter gekomen en na heel veel praten is het weer goed. Hij heeft zelfs zoveel vertrouwen in me dat ik gewoon met die goede vriend op vakantie mag. Ik verdien hem niet
![]() Overigens riep ik ook altijd heel hard dat ik nóóit vreemd zou kunnen gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nja, ik kom toch even terug op mijn *tuurlijk niet* Ik zou niet zeggen dat ik het niet zou kunnen. Bij mn vorige relatie had het prima gekund, want die jongen was een asshole. Toen was ik veel minder begaan met zn welzijn (uiteindelijk ging dat dus natuurlijk ook uit vrij snel
![]() Maar met mn huidige relatie: nee, dat kan ik me echttttt niet voorstellen. Dat ik dat zou doen. Het idee alleen al laat me huilen van ellende
|
Ja,(gezoend) in een grijs verleden.
Ik had toen een vriendje wat al niet veel voorstelde en toen heb ik met een jongen gezoend die ik al heel lang kende en er hing al tijden een spanning tussen hem en mij. Maar het valt natuurlijk op geen enkele wijze goed te praten. ![]()
|
Nee, ik heb best wel wat kansen gehad maar het nooit gedaan.
Ik ben trouwens ook niet echt iemand van de vaste relaties en ik heb behoorlijk hoge eisen aan een vriendin en als ik die dan heb is voor mij de reden om vreemd te gaan er ook niet.
|
![]() |
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, maar integenstelling tot bijna iedereen denk ik niet dat het ook nooit zal gebeuren. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het een keer zou gebeuren, en ik denk ook niet dat het persé iets over de kwaliteit van je relatie zegt (of dat het het einde moet betekenen).
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vreemde vragen crazycrazer28 | 16 | 23-07-2014 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Is cyberseks vreemdgaan? PCmuis | 56 | 16-02-2007 11:09 | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |