Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry voor mijn type-gebrek
![]() ![]() Bedankt voor de reacties tot dusverre. Het probleem is dat hij dichtklapt als je er over begint, en reageren op mijn e-mails doet hij tot nu toe ook nog niet. Ik denk dus dat niet echt de manier is om hem weer een beetje uit zijn isolement te krijgen. Ik ga volgend weekend logeren, meer voor mijn andere neef, met wie ik wel dagelijks contact heb. Misschien dat dat wat mogelijkheden bied.
|
Je zegt dat hij dichtklapt als je er over begint. Bedoel je hiermee dat je het vaak over zijn Asperger hebt? Misschien kun je het daar dan niet meer over hebben, waarom zou je dat ook steeds benadrukken. Praat gewoon over dingen die je meegemaakt hebt met hem en vraag hem naar wat hij leuk vindt of eens zou willen doen of over een tv-programma of computerspel...ik noem maar wat. Wat ik dus bedoel te zeggen: behandel hem als een normaal persoon en benadruk niet steeds dat ene etiketje.
|
![]() |
|
Ik heb het er nog nooit met hem over gehad, ik weet dat hij dichtklapt door mensen die dat wel deden. We houden allebei erg van schrijven, zijn ook allebei bezig met een verhaal.
Ik vertel een beetje hoe het met mij gaat en vraag ook wel dingen, maar niet bepaald alleen maar. Dat zou ik zelf ook irritant vinden. En als ik wat vraag dan gaat het meestal over antiek of schrijven, omdat hij een groot talent heeft en zijn verhalen een stuk beter op papier krijgt dan ik ![]()
|
wel apart dat ze jou om 'hulp' vragen. ik moet denken aan ouderlijke verantwoordelijkheid..
maar tis ook interessant, leerzaam voor jezelf. een mens kan veel bereiken met de juiste (combinatie van) woorden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
seks met neef Janey | 90 | 26-11-2011 17:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende wil verbod huwelijken neven en nichten Verwijderd | 158 | 06-10-2009 19:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Verbod op neef-nichthuwelijken' en stop op gezinsherenigingsmogelijkheden Gatara | 82 | 28-04-2009 08:29 | |
Psychologie |
Bang voor zelfmoord neef DarkCat | 10 | 09-01-2003 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Felix (het neefje van Snow White) Verwijderd | 11 | 11-08-2001 15:58 |