Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
In de winkel had ik jongeren aan de kassa die vroegen om een blauwe strippenkaart. Dan vraag ik altijd even door of ze toevallig OV hebben, het gros weet niet eens dat ze dan recht hebben op een roze strippenkaart. Bizar, als je korting kan krijgen moet je dat zeker doen. Het scheelt €2,30 op een kaart van 15 strippen!
Als ik in een winkel kom en ze zijn uitverkocht, ga ik door naar de volgende. Een blauwe vind ik gewoon zonde van m'n geld.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Goeie conducteur.
![]() Vandaag stapte een meisje in de bus en showde haar OV, zonder strippenkaart. Het is op zondag toevallig gratis vervoer bij Arriva (iig in omstreken Dordrecht), waardoor de chauffeur wat mompelde en het meisje ging zitten. Nu denkt zij mogelijk dat ze gratis reizen kan, omdat ze niet op de geldigheid van haar OV is gewezen. Dat vind ik dan wel weer idioot (ook van haar, lees je kaart..). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mja, vlak na de 16e was ik op een gegeven moment ook op weg naar huis. Oh, de trein kwam net binnen, dik negen minuten stilstaan voordat hij gaat. Je gaat zitten, muziekje aan. Half in slaap.
Na drie minuten dringt het opeens door... oh fuck, kaartjes... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ibgroep Verwijderd | 57 | 22-11-2005 16:44 | |
Algemene schoolzaken |
OV kaart tandenborstel | 52 | 31-07-2004 13:03 |