Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik praat al meteen over een boek ja ![]() ![]() Ik ben blij dat een onbekende, kritische persoon(zo is ongeveer iedereen op het forum toch ![]() ![]() Ik krijg het met ingang van dinsdag waarschijnlijk heel druk met mijn nieuwe studie en mijn andere hobby's, maar als er nog meer hoofdstukken komen laat ik het je zeker weten. ik wil je anders mijn mail-adres wel sturen, dan kan ik - als ik weer tijd heb ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het nogal onrealistisch dat in een ruimte met muziek en vijftig pratende mensen een groot deel stil valt bij het (waarschijnlijk niet eens, op een feestje hoor je meestal slechts enkelen om je heen, alleen je eigen naam schijn je van verder op te pikken) horen van een inhoudloze quasi-filosofische uitspraak, dat men vervolgens naar de hoofdpersoon kijkt als een ander 'onzin!' roept en dan vervolgens er ook nog boos om wordt. Je schrijfstijl is niet echt slecht, maar je woordkeuze en 'metaforen' als "verzadigd van teveel smaken (?)" vind ik niet al te zeer uitnodigen om verder te lezen. Wel een leuk idee om te openen met een uitspraak, maar dan zou ik wel voor iets pakkends gaan, dit klinkt erg uitgekauwd namelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
@Creativemusic: O, maar ik weet wel dat jij een uiterst ambitieus persoontje bent, maar ik denk dat je daar juist mee op moet passen, omdat je de kans loopt dat je daardoor dingen juist maar voor de helft aanpakt, dan weer enthousiast wordt over iets anders en daar weer mee begint ![]()
|
Ik vind dit stuk tekst niet echt bijzonder, eigenlijk. Het is tot op zekere hoogte vlot geschreven, maar inhoudelijk doet het te prekerig aan, te langgerekt ook. De discussie komt geforceerd over en zelfs bijna als een soort forumdiscussie; dat zoiets op die manier in het echt zou plaatsvinden is moeilijk te denken. Het hoofdpersonage wordt al van bij aanvang van het boek gekaderd - waar blijft nog het mysterie? Het is bovendien nogal kort voor een eerste hoofdstuk. Ook je woordkeuze kan vaak beter (bvb 'uren, dagen, jaren staken wij in onze bedrijven'?). Misschien moet je inderdaad eerst wat gaan oefenen met kortverhalen. Rome is niet op één dag gebouwd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|