Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2015, 20:45
Mamasexo
Mamasexo is offline
Hallo,

Sinds vorige week heb ik erg last van mijn vagina. Ik ben naar de dokter geweest en die zei dat mijn vagina geirriteerd is door een schimmel infectie, ik heb hiervoor een zalfje gekregen en moet over 4 weken over zijn. Alleen dit weekend ben ik gevingerd door mn vriendje, het deed veder geen pijn in het begin maar later wel toen moest hij ook stoppen. Later zat er ook bloed in mn onderbroek. Weet iemand misschien wat de oorzaak hier van is?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 07:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niemand hier weet het precies natuurlijk maar waarschijnlijk heeft hij iets opengehaald met zijn nagels. Was het snel weer over?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 10:32
Mamasexo
Mamasexo is offline
Vanochtend kwam er nog een beetje uit, en plassen brand erg. Ook voelt het best nog dik aan..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 10:35
Axel11
Axel11 is offline
Bel de dokter.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 10:57
Elin3
Elin3 is offline
Als ik jou was zou ik inderdaad naar de dokter gaan. Door een schimmelinfectie heeft je vagina al best wat te verduren en wordt de huid hier gevoeliger. Anti-schimmel crème is vaak ook niet al te best voor de gezonde huid. Mogelijk heeft je vriend bij het vingeren je vagina beschadigd. Branderig gevoel bij het plassen en dikheid kan ook gewoon door de schimmelinfectie veroorzaakt worden.

Blijft er bloed komen, ga dan naar je huisarts. Wat je zelf kunt doen tegen je schimmelinfectie? Katoenen ondergoed dragen (inlegkruisjes vermijden, dat gaat juist broeien), voldoende wassen (met water), en de zalf van de huisarts gebruiken.
Oud 02-11-2015, 15:56
Mamasexo
Mamasexo is offline
Ik zal morgen ook de dokter bellen. De zalf gebruik ik nog wel. Er komt soms nog wel bloed uit maar das heel lichtjes en niet veel. Veder doet het plassen gelukkig geen pijn meer
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 17:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je heftig bent gevingerd en het is wat opgerekt of je bent vaak klaargekomen is het trouwens best normaal dat het wat opgezet isdaar. Zeker i.c.m. Je infectie. Dus die pijn bij het plassen hoeft niks ergs te betekenen!
Wat zei de dokter?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 19:53
Mamasexo
Mamasexo is offline
Ik ben zojuist ongesteld geworden, kan het zijn dat het bloed daarvan komt? Normaal gezien ziet het nooit zo eruit als ik ongesteld wordt..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kan best zijn dat het daarvan komt, je ongesteldheid kan zich een beetje anders gedragen door seks. Wat zei de huisarts, of ben je daar niet meer heengegaan?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 20:29
Mamasexo
Mamasexo is offline
Ik ben daar nog niet heen gegaan, ik zal morgen bellen voor een afspraak
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten