Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het tafeltje voor me in een vliegtuig (zo lekker dubbelgeklapt).
Met mn hoofd tussen mn knieën, zittend op een houten bank midden in de grote zaal van het scoutinggebouw (na een week kamp). Bij allerlei mensen thuis op de bank en op grasvelden, op de stoep, schoolplein. Op nog wel raardere plekken ben ik heel vaak bijna in slaap gevallen. |
![]() |
|
Ik heb een paar dagen geleden op de bank in de woonkamer geslapen. Mja, niet echt raar, maar wel een beetje, want ik doe dat anders echt nooit.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Achter de computer tijdens het maken van een lang verslag.
- Tijdens de les (maar dat deed iedereen toen) - in een kerk - Een collega sliep een keer in het rommelhok op een paar giga handdoekrollen@@ - op een trampoline - op een bankje (zo'n park/straat bankje), dat heeft de politie liever niet trouwens verder weet ik het eventjes niet. |
![]() |
|
Ik kan alleen maar slapen als ik lig, dus ik ben volgensmij nog nooit op een vreemde plek in slaap gevallen. In de trein durf ik ook nooit te slapen omdat ik als de dood ben dat ik dan ga kwijlen o.i.d. en één of andere lolbroek dat met zijn telefoontje op gaat staan nemen.
![]()
|
Ik haat het om in slaap te vallen in het openbaar vervoer, omdat ik meestal een soort wilde beweging maak als ik weer wakker word. Dan knal ik mijn arm tegen mijn buurman aan ofzo. Heel vreemd.
Laatst gewijzigd op 24-07-2008 om 23:05. |
![]() |
|
Nog nooit op een echt rare plek. Wel eens in auto's. Een keer in een zitzak midden op de middag toen ik net terug kwam uit Amerika, en een enrome jetlag had. Van mijn ouders mochten mijn broer en ik niet naar bed omdat we dan uit ons ritme zouden raken, dus igngen we Life of Brian kijken. Nou had ik die film een paar weken daarna nog een keer gezien en heel veel had ik nog niet eerder gezien.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik val ook nooit ongecontroleerd ergens in slaap, want gewoonlijk kost het een uur of twee woelen in bed voor ik in slaap gevallen ben. Van alcohol word ik alleen actief, als ik écht dronken ben word ik uiteindelijk wel moe/brak/hangerig maar niet slaperig. Sowieso slaap ik slechter van alcohol, meestal kom ik na een flinke nacht uitgaan niet eens echt in slaap en breng ik de nacht halfwakend door. En áls ik al in slaap val dan droom ik vrijwel altijd de hele nacht dat ik naar het plafond aan het staren ben. Daar word je echt brak van, niet te geloven.
Als ik een nacht heb doorgehaald kost het waken na verloop van tijd ook totaal geen moeite meer omdat je hersenen het hebben opgegeven oid. Dus. Maar ik ben wel een keer bewust op de keukentafel gaan slapen, omdat ik wilde kijken hoe dat was. En in het bagagerekje van een overvolle trein, waar ik zat omdat we (door vertraging van een andere trein) onze aansluiting hadden gemist en dus geen gereserveerde plaatsen hadden. En in de achtertuin van m'n ouders, omdat m'n vader eerder die nacht in de achtertuin bleek te slapen. Ik wilde daar gaan roken en toen struikelde ik over zijn voeten, waardoor hij wakker werd en heel chagrijnig naar binnen ging om in de woonkamer te gaan slapen. En de woonkamervloer bij m'n ouders is van hout, dus het kraakt heel erg. Ik kon toen niet terug naar m'n kamer zonder hem wakker te maken met die krakende vloer, dus besloot ik maar in de achtertuin te slapen. Want wat hij kan, kan ik ook. Etc. Ik weet nog steeds niet waarom hij in de eerste plaats in de tuin lag. |
![]() |
||
Citaat:
ot toen ik in de gang stond thuis om me klaar te maken voor het werk.
|
Hahaha Paranoide hahahahaha
![]() En ik kan echt nergens zomaar even in slaap vallen. We gingen vroeger met de auto naar Italie rijden snachts. Iedereen slaapte verder (behalve de bestuurder) en ik ben elk van de zeven jaren dat we dat deden niet één keer in slaap gevallen. In hotels lig ik vaak de hele nacht wakker en als ik bij mensen logeer heb ik zo ongeveer elk uur op de wekker kunnen meetellen. |
![]() |
|
- In een kledingkast na uitgaan. Hoe ik er in eerste instantie in ben gekropen, is nog steeds een raadsel.
- Op een stoel terwijl ik de webcam aan had. - Op een sofa van ongelijke hoogte met mijn hoofd bij het voeteneind. - Met mijn hoofd op een toetsenbord. Na, na 3.5 uur, wakker te zijn geworden, had ik 72 pagina's getypt met de letter G. En vast nog wel dingen waar ik nu even niet op kom.
|
![]() |
Ik kan eigenlijk overal wel slapen, als ik maar moe genoeg ben...dieptepunten: op de stoep zittend tegen een lantaarnpaal (en daar was niet eens drank bij in 't spel...), op de betonnen vloer van een balkon en bij Ministry op Lowlands :/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |