Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 15:30
Miekje*
Miekje* is offline
Hej allemaal? Zeg is; wat vinden jullie van Jochem Myjer? of ?
Oud 30-06-2008, 16:10
Verwijderd
Niet bijzonder, wel een paar goede grappen, maar er zijn leukere cabaretiers.
Oud 30-06-2008, 16:39
niqui
niqui is offline
Ik vind hem een beetje te druk en zijn grappen vaak flauw.
Oud 30-06-2008, 18:25
Balance
Balance is offline
Ik vind hem leuk, maar ook vermoeiend.
En ik vrees dat hij aan zijn eigen succes ten onder zal gaan. Hij zit op een heel hoog niveau momenteel qua populariteit en dat kun je vaak maar slecht evenaren in een volgend programma. Dus dan krijg je vervolgens veel gezeur over dat hij voorheen toch beter was. Bij Najib Amhali in feite hetzelfde.
Oud 02-07-2008, 02:09
Uice
Uice is offline
Ouderwets, gezapig, voorspelbaar, niet spannend. Maar soms wel een beetje grappig.
Oud 02-07-2008, 13:19
Miekje*
Miekje* is offline
hij is idd best wel vermoeiend, maar wel heel leuk! Heeft één van jullie z'n nieuwe show "De Rust Zelve" al gezien?
Oud 02-07-2008, 18:28
tigertje
tigertje is offline
ontzettend leuk! Gewoon even een avondje nergens aan denken en lekker lachen. Zelf heb ik Yeehaa gezien en zijn laatste show de Rust Zelve in Eindhoven. Echt geweldig. Leuke liedjes, imitaties(wel weer dezelde maar goed) en kan ook nog eens improviseren ook.(hij had zich verdiept in Eindhoven en de omgeving) Een aanrader. Cabaret heeft nu eenmaal vele gezichten en dit is er één van. Gewoon anderhalf uur lekker lachen.
Oud 02-07-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
gezapig
Dat is echt een treffende omschrijving!
Oud 04-07-2008, 19:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ontzettend leuk! Gewoon even een avondje nergens aan denken en lekker lachen. Zelf heb ik Yeehaa gezien en zijn laatste show de Rust Zelve in Eindhoven. Echt geweldig. Leuke liedjes, imitaties(wel weer dezelde maar goed) en kan ook nog eens improviseren ook.(hij had zich verdiept in Eindhoven en de omgeving) Een aanrader. Cabaret heeft nu eenmaal vele gezichten en dit is er één van. Gewoon anderhalf uur lekker lachen.
Oud 05-07-2008, 06:43
WolterB
WolterB is offline
Ik volg Jochem Myjer al vanaf 1999, toen hij nog in de kleinere zalen speelde en meedeed me de Cabarestafette, een avond waarop veelbelovende cabaretiers delen uit hun voorstelling spelen. In het half uur dat hij mocht spelen was ik gelijk verkocht en heb sindsdien al zijn voorstellingen minstens één keer gezien.
Ook volgend jaar hoop ik weer te gaan en ik hoop dat hij zijn niveau vast kan houden
Oud 05-07-2008, 16:50
Miekje*
Miekje* is offline
Gaaf WolterB! Ik hoop het voor je!
Oud 05-07-2008, 19:53
Vinniebar
Vinniebar is offline
samengevat:
Doe mij maar Theo Maassen...
Oud 07-07-2008, 14:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
samengevat:
Doe mij maar Theo Maassen...
Tis maar waar je van houd..
Oud 10-07-2008, 13:59
Verwijderd
Hij buit zijn talent erg uit, met zijn stemmetjes en imitaties. Op maatschappijkritiek heb ik hem nooit kunnen betrappen. Hij noemt zichzelf ook liever komiek dan caberatier, heb ik gehoord. Maar, hij is goed in wat hij doet.
Oud 11-07-2008, 00:05
Quast
Quast is offline
Hij weet gelukkig de jeugd te trekken met andere grappen dan hans teeuwen doet .
Maargoed, misschien is dat ook een jeugd dat meer respect heeft.
Oud 12-07-2008, 10:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij weet gelukkig de jeugd te trekken met andere grappen dan hans teeuwen doet .
Daar is niets gelukkig aan. Teeuwen maakte ten minste theater van niveau, Jochem Myjer alleen oppervlakkige onzin zonder enige intellectuele stimulering.

Citaat:
Maargoed, misschien is dat ook een jeugd dat meer respect heeft.
Er bestaat geen 'jeugd dat meer respect heeft'.
Oud 16-07-2008, 19:02
Changshan
Changshan is offline
Soms een verrassend stukje, zoals zijn imitaties van muzikanten die andere muzikanten nazingen/-spelen. Die bekijk ik iedere keer weer met vrienden. Maar over het algemeen wat rommelig en iets te druk naar mijn smaak. Beetje uit de categorie Bert Visser.
Oud 17-07-2008, 13:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Soms een verrassend stukje, zoals zijn imitaties van muzikanten die andere muzikanten nazingen/-spelen.
Dat is echt het oudste grapje uit imitatieland. Het is bijna genant dat ie daar nog steeds iedere keer mee aan komt zeulen.
Oud 18-07-2008, 16:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hij buit zijn talent erg uit, met zijn stemmetjes en imitaties. Op maatschappijkritiek heb ik hem nooit kunnen betrappen. Hij noemt zichzelf ook liever komiek dan caberatier, heb ik gehoord. Maar, hij is goed in wat hij doet.
Oh ik vind het juist een pluspunt dat hij zijn talent zoals die stemmetjes, uitbuit. Ik kan echt slecht tegen cabaretiers die maatschappijkritiek gaan geven terwijl ze daar duidelijk niet voor zijn weggelegd.
Oud 19-07-2008, 01:12
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dat is echt het oudste grapje uit imitatieland. Het is bijna genant dat ie daar nog steeds iedere keer mee aan komt zeulen.
Ik bedoel niet verrassend qua inhoud, maar qua vorm en strakheid. Hij kan het écht. En in dat stukje waren opeens veel minder overbodige acties die me anders wel aan hem storen.
Oud 20-07-2008, 18:20
Liesss*
Liesss* is offline
Redelijk , maar zo'n show moet niet te lang duren!
Oud 04-08-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ja dat, een beetje cabaret fastfood
Advertentie

Regels voor berichten