Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2008, 10:24
Littleladylike
Littleladylike is offline
Hoi, ik zit nu bij een bedrijf als uitzendkracht. Nou werkt hier een leuke jongen d8 ik zo. Hij begon met me te flirten, en ik vond hem gewoon ook wel leuk. Beetje over en weer mailen. Maar hij had een vriendin, hij zegt tegen mij van: ze is stik jarloers ik heb er geen zin meer in, en ik hak de knoop door binnenkort. Ik denk: nou is goed ik w8 wel geen probleem. Ondertussen bleef hij mailen en berichtjes sturen via taakbeheer.

Zaterdag avond krijg ik inene een smsje: Ik zit in parijs met me meissie. Val me niet lastig! Sletje! Gr. Joost. Ik denk noud at zal zun vriendin wel zijn, ik stop even met smse. Vandaag kreeg ik te horen via de mail dat hij een dag vrij nam, oke. Ik hem gesmst: is alles oke? Krijg ik terug: Prima waarom wil je dat weten dan is er wat ofzo?

Nee hoor alleen weinig administratieve mensen aanwezig, en het is een beetje saai zonder jouw haha.

Wat moet je van me? Het is saai zonder mij? Je hoeft me niet te versieren hoor, ikh eb een vriendin. Dus wat wil je van me eigenlijk?

Oke mixt vrijdag zeg je nog dat je de hele tijd aan me denkt en nu dit? Sorry maar dan denk ik een geval van mis communicatie ofzo? Maar toch bedankt.

Ik moet niks van je ik dacht gewoon je bent echt zo'n meisje die je zo kan pakken even uitproberen. En ja hoor! Laat me op me werk gewoon met rust en via sms. Ik hou van me vriendin ik ga al 7 jaar met haar en ben gelukkig woon samen en heb haar in parijs ten huwelijk gevraagt. Dus voor jou informatie en dat er geen verkeerde communicatie meer is laat me gewoon met rust ja!

Kortom ik voel me dus best wel flink genaait. Ik dacht echt dat het een leuke jongen was, en van wat hij allemaal tegen mij zei d8 ikd at ie gewoon echt alles meende. Ik vind het gewoon een gore klo*tz*k en ik moet dit gewoon even kwijt!

Nou moet ik hier dus nog 2 weken zitten, als uitzendkracht en zie hem dus elke dag. Hoe kan ik nu dus voorkomen dat ik hem aanvlieg???? Want ik kook!!!

Graag zo snel mogelijk een reactie...
Oud 21-07-2008, 11:17
Verwijderd
Jeetje.. nou ja, het is wel duidelijk wat er hier gebeurd is, toch?

Laat tegenover hem niet merken dat je ermee zit. Je moet het ook niet persoonlijk opvatten (al doe je dat natuurlijk wel) want hij kende je amper. Hij had gewoon zin om even te flirten met je, zijn vriendin kwam er waarschijnlijk achter, of hij is bang geworden dat ze erachter zou komen. En nu doet ie lullig om zo snel mogelijk van je af te zijn. Hij doet dan tegenover zijn vriendin net alsof jij achter hem aan zit ipv andersom. Tuurlijk ben je geen slet of wat dan ook.

En tsja, zo'n leuke jongen is het dus niet. Dat merk je al aan hoe hij over zijn vriendin praatte.. zoiets slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar ik begrijp dat je "erin bent getrapt." Je kende hem verder niet, je hoorde alleen alles wat hij zei en je wist verder niks van zijn leven. Op zo'n manier kan iemand je makkelijk vanalles wijsmaken.

"Dont get mad, get even." Probeer rustig te blijven. Reageer alleen op hem als het een functie heeft en negeer hem verder.
Met een functie bedoel ik: je kunt nog een paar keer wat sturen om ervoor te zorgen dat zijn trucje (dat jij hem zogenaamd lastig zou vallen) niet meer opgaat.
Dan stuur je bijvoorbeeld: "hey, ik weet niet waar je het over hebt.. ik wil helemaal niks van je. Vond je gewoon een gezellige collega, verder niks. Vind het leuk voor je dat het weer beter gaat tussen jou en je vriendin. Misschien moet je in het vervolg, als het een keer wat minder gaat, niet meteen met andere meisjes gaan flirten en je vriendin afkraken, want ik vind het wel een beetje lullig voor haar. Succes nog! Groetjes."

Snap je? Als hij dan nog doorgaat met reageren dan reageer je heel af en toe terug met tekstjes zoals hierboven. En op het werk negeer je 'm gewoon compleet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 11:45
Verwijderd
^Dat dus.

Maar wat een asshole zeg!

En qua die woede, probeer het om te zetten in energie. Ga hardlopen, boksen whatever. Daarna voel je je misschien wel een stuk rustiger en kan je het opbrengen om daar nog 2 weken te werken.
Het is iig niet je vaste baan.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 12:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Heb je nog mailtjes/smsjes van dat ie wel leuk deed? Gewoon allemaal naar z'n vriendin sturen die zooi .
Oud 21-07-2008, 15:18
Littleladylike
Dat is dus het kutte deraan, ik moest alles wel verwijderen van hem ook, omdat mensen op deze mail/account kunnen inloggen en we wilden allebei niet dat iemand van het bedrijf er achter zou komen. Dat zou niet netjes zijn!

Ik heb nog 1 smsje van hem van vrijdag daar staat in: doei schatje xxx meer niet.
Oud 21-07-2008, 15:25
Littleladylike
[QUOTE=Alicia Silverstone;27905581]Jeetje.. nou ja, het is wel duidelijk wat er hier gebeurd is, toch?

Met een functie bedoel ik: je kunt nog een paar keer wat sturen om ervoor te zorgen dat zijn trucje (dat jij hem zogenaamd lastig zou vallen) niet meer opgaat.
Dan stuur je bijvoorbeeld: "hey, ik weet niet waar je het over hebt.. ik wil helemaal niks van je. Vond je gewoon een gezellige collega, verder niks. Vind het leuk voor je dat het weer beter gaat tussen jou en je vriendin. Misschien moet je in het vervolg, als het een keer wat minder gaat, niet meteen met andere meisjes gaan flirten en je vriendin afkraken, want ik vind het wel een beetje lullig voor haar. Succes nog! Groetjes."

Maar dat gaat dan toch niet meer op? Aangezien ik al dat stuurde van: vrijdag zeg je dat je de hele tijd aan me denkt..?
Oud 21-07-2008, 16:55
Iduna
Iduna is offline
Laat het nou maar gewoon zitten en besteed er geen aandacht meer aan. Je hoeft niet per se een relatie te verzieken (ook al is deze 'slecht') omdat hij je misleid heeft (uit wraak dus). Nog twee weken werken en dan hoef je hem niet meer te zien. Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 16:57
Pluis
Pluis is offline
Wat een eikel zeg! Snap heel goed dat je boos bent, dit soort gedrag is heel erg kansloos.
Deze jongen verdient echt je aandacht en tijd niet. Op je werk zou ik maar gewoon doen alsof er niks aan de hand is, hoe moeilijk dat ook is.
Mocht hij je nog smsen of berichtjes sturen, dan mag je hem natuurlijk wel keihard afstraffen met botte reacties.

Ik vrees dat dit keer je sig bevestigd is...
Oud 21-07-2008, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Laat het nou maar gewoon zitten en besteed er geen aandacht meer aan. Je hoeft niet per se een relatie te verzieken (ook al is deze 'slecht') omdat hij je misleid heeft (uit wraak dus). Nog twee weken werken en dan hoef je hem niet meer te zien. Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 17:39
Verwijderd
en het klinkt alsof hij doodsbang is geworden dat zn chick erachter komt, beetje hypocriet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 17:43
Verwijderd
Wat lullig!
Mja, meer dan hem negeren (dus geen onnodige gesprekjes voeren, alleen puur noodzakelijke dingen wanneer jullie samen werken) kun je denk ik niet doen... Ik zou geen pissige berichtjes gaan sturen ofzo. Als hij je aandacht weer gaat zoeken zou ik inderdaad doen wat Alicia Silverstone zegt
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 18:33
Armoed
Armoed is offline
ik stem voor neqshot
Oud 21-07-2008, 19:27
Liesss*
Liesss* is offline
Gewoon die twee weken nog uitzitten en hem links laten liggen. Laat zien dat jij beter bent dan hij is door gewoon normaal te doen en alleen tegen hem te praten als hij iets zegt en dan normaal reageren. Voor de rest: niets doen.
Oud 21-07-2008, 19:54
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Wat een held. Misschien volgende keer een vrijgezel zoeken.
Oud 21-07-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 20:21
Verwijderd
"En spelende vrouw, wat hebt u vandaag geleerd?" "Niet aanpappen met bezette mensen!"

Citaat:
Heb je nog mailtjes/smsjes van dat ie wel leuk deed? Gewoon allemaal naar z'n vriendin sturen die zooi .
En dat
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 21:12
Balance
Balance is offline
Ik zou maar eens vragen wat z'n vriendin van dit alles vindt.
Oud 21-07-2008, 22:09
Verwijderd
Bewaar je smsjes, pluis zijn adres uit, ga naar zijn vriendin en vraagt idem wat balance zei
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 08:50
Littleladylike
Oke Update: ik ben dus gisteravond bedreigd door zijn vriendin, blijkbaar heeft Joost ZIJN waarheid aan haar verteld, en nu krijg ik dus bedreigingen naar mijn hoofd geslingerd van haar! Ik heb wel net ondekt dat ik nog een paar mailtjes in mijn uitbox heb staan. En heb het ook gemeld hier op het werk. Hij heeft zich nu al voor 3 dagen afwezig gemeld. En hier op het werk vinden ze dat dit niet kunnen maken.
Oud 22-07-2008, 11:00
Poepkind
Poepkind is offline
pfff, ik zou blij zijn dat ik van hem af ben. Maar oke, als je nog leuke smsjes hebt vanhem of mailtjes, laat die dan maar lezen. En wat vind je baas er nou precies aan?
Oud 22-07-2008, 12:07
Littleladylike
Ik ben ook blij dat ikv an hem af ben. De baas hier zegt: ja eigenlijk kan ik hier niet zo veel meej, want het is prive. Maaro mdat hij verzuimt vanwege dit gedoe maakt het eigenlijk wel weer zakelijk. In princiepe weet hij niet helemaal wat hij er mee aan moet. En ik zegal: voor mij hoeft er niet veel te gebeuren. Ben maar de uitzendkracht werk hier neit voor vast. Je merkt het vanzelf wel als er wel wat aan de hand is.

En helaas heb ik geen leuke mailtjes meer of wat dan ook, niet wat intressant is maar ja..
Oud 22-07-2008, 13:52
Poepkind
Poepkind is offline
inderdaad is dit een prive kwestie, maar hij moet wel gewoon op zijn werk komen. Achja, jij heb je verhaal gedaan, en nu maar die 2 eekjes uit zitten.
Oud 22-07-2008, 15:05
Littleladylike
Ja nu maar even afwachten...
Oud 22-07-2008, 15:12
Verwijderd
Wat een eikel, zeg. Ook wel dom van zijn vriendin hoor, dat ze jou gaat bedreigen. Als ze een beetje nadenkt dan snapt ze toch wel dat hij er niet eerlijk over is.
Maar hoe heb je er nou op gereageerd?
Op hem, na zijn laatste smsje. En op haar, toen ze je bedreigde (belde ze je op? Of wat.. want zoiets is toch juist een goeie kans om heel rustig te vertellen dat je niks van hem wil en dat hij onaardige dingen over haar heeft gezegd, dat je dat ook al meteen behoorlijk lullig vond van hem, maarja je kende haar niet, etc).

Wel relaxt dat hij niet naar zijn werk gaat door dit gedoe. Dan heb jij er een paar dagen minder last van!
En goed van je dat je er tegen je baas over bent begonnen. Ookal kan hij er weinig mee, hij weet er in ieder geval van.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 15:34
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
"Dont get mad, get even." Probeer rustig te blijven. Reageer alleen op hem als het een functie heeft en negeer hem verder.

Snap je? Als hij dan nog doorgaat met reageren dan reageer je heel af en toe terug met tekstjes zoals hierboven. En op het werk negeer je 'm gewoon compleet.
Ik zou inderdaad een smsje sturen met dat je inderdaad helemaal niks van hem wilde en dat je alles van zijn kant liet komen. Confronteer hem maar met zijn geweten. Zeg gelijk even dat je alles aan je baas hebt verteld en dat iedereen op het werk dus wel zal weten wat hij heeft gedaan. Zal hij vast leuk vinden.

Hoe kan het nu trouwens dat je twee topics hebt, gaan ze over dezelfde jongen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2008, 18:45
De Veroorzaker
Citaat:
Wat een eikel held, zeg. Ook wel dom van zijn vriendin hoor, dat ze jou gaat bedreigen.
Nee, dat is niet dom, maar laf.
Oud 22-07-2008, 21:36
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Hoi, ik zit nu bij een bedrijf als uitzendkracht. Nou werkt hier een leuke jongen d8 ik zo. Hij begon met me te flirten, en ik vond hem gewoon ook wel leuk. Beetje over en weer mailen. Maar hij had een vriendin, hij zegt tegen mij van: ze is stik jarloers ik heb er geen zin meer in, en ik hak de knoop door binnenkort. Ik denk: nou is goed ik w8 wel geen probleem. Ondertussen bleef hij mailen en berichtjes sturen via taakbeheer.

Zaterdag avond krijg ik inene een smsje: Ik zit in parijs met me meissie. Val me niet lastig! Sletje! Gr. Joost. Ik denk noud at zal zun vriendin wel zijn, ik stop even met smse. Vandaag kreeg ik te horen via de mail dat hij een dag vrij nam, oke. Ik hem gesmst: is alles oke? Krijg ik terug: Prima waarom wil je dat weten dan is er wat ofzo?

Nee hoor alleen weinig administratieve mensen aanwezig, en het is een beetje saai zonder jouw haha.

Wat moet je van me? Het is saai zonder mij? Je hoeft me niet te versieren hoor, ikh eb een vriendin. Dus wat wil je van me eigenlijk?

Oke mixt vrijdag zeg je nog dat je de hele tijd aan me denkt en nu dit? Sorry maar dan denk ik een geval van mis communicatie ofzo? Maar toch bedankt.

Ik moet niks van je ik dacht gewoon je bent echt zo'n meisje die je zo kan pakken even uitproberen. En ja hoor! Laat me op me werk gewoon met rust en via sms. Ik hou van me vriendin ik ga al 7 jaar met haar en ben gelukkig woon samen en heb haar in parijs ten huwelijk gevraagt. Dus voor jou informatie en dat er geen verkeerde communicatie meer is laat me gewoon met rust ja!

Kortom ik voel me dus best wel flink genaait. Ik dacht echt dat het een leuke jongen was, en van wat hij allemaal tegen mij zei d8 ikd at ie gewoon echt alles meende. Ik vind het gewoon een gore klo*tz*k en ik moet dit gewoon even kwijt!

Nou moet ik hier dus nog 2 weken zitten, als uitzendkracht en zie hem dus elke dag. Hoe kan ik nu dus voorkomen dat ik hem aanvlieg???? Want ik kook!!!

Graag zo snel mogelijk een reactie...
What the fuck, dat je na zijn zin "Prima waarom wil je dat weten dan is er wat ofzo?" nog normaal reageerde zeg. Weird. Is het een mooie jongen dan?

Veel jongens hebben issues met vrouwen, ik heb ook issues maar zou nooit zo kiderachtig reageren als die gast. Wat mij zo opvalt is dat je zo normaal blijft reagren op hem. Als ik ook maar iets verkeerds zeg op een forum raken meisjes al helemaal "freaked out" van mij dat ze me gaan negeren en shit. En zo'n kinderachtige gast heeft notabene een vriendin!.
k snap het niet. Snap niet dat meisjes die shit pikken en maakt me ook wel weer kwaad. Dus daarom vroeg ik, is het een mooie jongen? De enige reden die ik me kan bedenken waarom jij er niet gewoon 180 graden van wegdraait zoals meisjes dat ook koudbloedig bij mij doen. Binnen 2 sec!

Laatst gewijzigd op 22-07-2008 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 07:06
Verwijderd
Citaat:
De enige reden die ik me kan bedenken waarom jij er niet gewoon 180 graden van wegdraait zoals meisjes dat ook koudbloedig bij mij doen. Binnen 2 sec!
Weer een verkapt ik-ben-zo-lelijk-boehoe-post.

Post ff een foto dan kan ik (en de rest) even hard lachen. Als je die aandacht wil kan je het krijgen hoor.

OT: Ff volhouden nog. En blokkeer zn nummer owso. Hij is die zorgen niet waard joh.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 07:39
Littleladylike
Haha dat ik zo kalm en normaal blijf reageren *ondanks dat ik 18 ben en zijn vriendin iets van 22* Is omdat ik al iets voelde aankomen, en hij was niet zo'n mooie jongen. In het begin dacht ik namelijk dat het zijn vriendin was die zijn telefoon had gepakt ofzo. Hij had namelijk gezegt dat zei stront jarloers is en dat soort onzin. En ik ben altijd al heel rustig geweest met dit soort dingen, ik bewaar altijd mijn woede voor betere zaken!

En over die vriendin, zei had mij bedrijgt via Hyves..Ik wilde nog naar het terug "krabbelen" dat ik niks met hemw ilde al was hij de laatste man op de planeet. Maar ze heeft me profiel geblockeerd. Na zijn laatste sms heb ik niks meer laten horen, ik vond het 't niet meer waard. Ik zal hem ook niet meer smse of aanspreken hier in het bedrijf. Behalve als het noodzakelijk is. En de reactie van zijn vriendin vond ik ook een beeeeetje overdreven. Vooral als zei dan 22 moet voorstellen...Maar ja de 1 is niet de ander.
Oud 23-07-2008, 07:41
Littleladylike
Citaat:
Ik zou inderdaad een smsje sturen met dat je inderdaad helemaal niks van hem wilde en dat je alles van zijn kant liet komen. Confronteer hem maar met zijn geweten. Zeg gelijk even dat je alles aan je baas hebt verteld en dat iedereen op het werk dus wel zal weten wat hij heeft gedaan. Zal hij vast leuk vinden.

Hoe kan het nu trouwens dat je twee topics hebt, gaan ze over dezelfde jongen?
Nee helaas niet, over dat andere topic. I chickend out..en heb het maar gewoon laten gaan...Soms ben ik gewoon een beetje heel erg laf haha. Dat betekent niet dat ik in mijn hart geen gevoelens meer voor mijn ex J heb. Die zullen ook nog wel even blijven. Maar als ik het zou vertellen aan J, kan hij er zoiezo niks mee en doet hij er ook niks mee. Denk dat ik gewoon een hele zwakke week had

Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 07:43
Littleladylike
Whaa Hij Kwam Net Binnenlopen
en nog weg gebracht door zun vriendin ook, jezus me hart klopt als een razende

Oeps sorry voor de 3maal dubbelpost
Oud 23-07-2008, 08:01
Verwijderd
Citaat:
De enige reden die ik me kan bedenken waarom jij er niet gewoon 180 graden van wegdraait zoals meisjes dat ook koudbloedig bij mij doen. Binnen 2 sec!
het gaat niet over jou
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 09:36
De Veroorzaker
Citaat:
Weer een verkapt ik-ben-zo-lelijk-boehoe-post.

Post ff een foto dan kan ik (en de rest) even hard lachen. Als je die aandacht wil kan je het krijgen hoor.
jij zou geband moeten worden, insinueren dat andere mensen lelijk zijn.
Oud 23-07-2008, 09:37
De Veroorzaker
Citaat:
Dat betekent niet dat ik in mijn hart geen gevoelens meer voor hem heb. Die zullen ook nog wel even blijven.
maar je zou hem niet willen al was het de laatste man op aarde, of was dat ook weer een van de vele leugens?
Oud 23-07-2008, 09:53
Littleladylike
Nee, geen leugen. Na dit hoef ik hem ook egt niet al was hij de laatste man op aarde!!
Oud 23-07-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
het gaat niet over jou
Dat bedoel ik ja

Citaat:
jij zou geband moeten worden, insinueren dat andere mensen lelijk zijn.
Dat insinueer ik niet. Ik zeg dat als hij zoveel aandacht wil over het feit dat hij zichzelf zo lelijk vind, dat hij dat dan best kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 10:37
Lilything
Lilything is offline
Het is 'genaaid', voltooid deelwoord

het hele werkwoord is naai-en
naai
de i zit niet in het kofschip
dus met -d
dus genaaid

Als je zo makkelijk met je laat spelen, je kent die jongen amper en je wilt op hem wachten? Vaag topic. Desnoods stop je eerder met je vakantiebaan, boeiend.
Oud 23-07-2008, 10:52
De Veroorzaker
Citaat:
Dat insinueer ik niet. Ik zeg dat als hij zoveel aandacht wil over het feit dat hij zichzelf zo lelijk vind, dat hij dat dan best kan krijgen.
ik werd voor ongeveer hetzelfde geband.
Oud 23-07-2008, 11:08
Tink*
Tink* is offline
Ik zou sowieso die vriendin maar negeren, dit is iets tussen jou en hem. Ik zou hem gewoon negeren en behandelen als ieder ander, ook al ben je boos. Bedenk gewoon hoe laag zijn streken waren en hou je voor dat jij erboven staat. Mochten ze je niet met rust laten en alsnog semi-bedreigingsmailtjes/smsjes gaan sturen dan het hele verhaal openbaar maken aan die vriendin of die jongen vertellen dat ie normaal moet doen want jij bent er klaar mee. Gewoon je rust bewaren, in je smsjes kan je dat ook heel goed. Hij is je aandacht gewoon niet meer waard.
Oud 23-07-2008, 11:51
Verwijderd
misschien formuleer ik het net iets beter
Anders zie ik die ban wel verschijnen.
Die dude moet es ophouden met zielig doen. Hij zou een ban moeten krijgen.

Oke nu weer ontopic voor ik daar een ban voor krijg

gewoon laten gaan. Er is nu toch niets meer aan te doen.
Ik denk dat wat je zelf zegt een heel goed advies is!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 12:44
Littleladylike
Ohw sorry voor het spelfoutje..ik ben niet zo goed ins pelling, en ik laat het ook gewoon rusten. Ik kan er niks aan veranderen. Zij weet denk ik zelf wel waar ze mee heeft, en anders jammer dan.

Ik blijf gewoon zo zakelijk mogelijk doen, en besluit hij anderswijs te gaan..nou dan is zit ie alleen op een eilandje want ik doe er niet aan mee.
Ik zoek geen contact meer met beide!

In iedergeval iedereen bedankt voor het advies/raad/opmerkingen. En we zien het wel weer verder denk ik zo.

u rule!
Oud 23-07-2008, 12:45
Littleladylike
Citaat:
Het is 'genaaid', voltooid deelwoord

het hele werkwoord is naai-en
naai
de i zit niet in het kofschip
dus met -d
dus genaaid

Als je zo makkelijk met je laat spelen, je kent die jongen amper en je wilt op hem wachten? Vaag topic. Desnoods stop je eerder met je vakantiebaan, boeiend.
Ik w8 niet op hem hij kan van mij in de goot vallen, en het is niet een vakantiebaan, ik ben hier uitgezonden oftuwel onder contract oftuwel kan er niet zomaar mee stoppen.
Oud 23-07-2008, 12:47
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ohw sorry voor het spelfoutje..ik ben niet zo goed ins pelling, en ik laat het ook gewoon rusten. Ik kan er niks aan veranderen. Zij weet denk ik zelf wel waar ze mee heeft, en anders jammer dan.

Ik blijf gewoon zo zakelijk mogelijk doen, en besluit hij anderswijs te gaan..nou dan is zit ie alleen op een eilandje want ik doe er niet aan mee.
Ik zoek geen contact meer met beide!

In iedergeval iedereen bedankt voor het advies/raad/opmerkingen. En we zien het wel weer verder denk ik zo.

u rule!
succes je houding is in ieder geval de juiste
Oud 23-07-2008, 12:48
Littleladylike
Dank je leek voor mij de logischte oplossing *hoe je dat ook schrijft*
Oud 23-07-2008, 13:21
***ailá***
***ailá*** is offline
nouja, zie het zo:

wees blij dat jij niet degene bent die met hem gaat trouwen

ik zou eerst wel een beetje gekrenkt zijn ja, maar alsie zich zo idioot blijft gedragen zou ik alleen maar moeten lachen.

of stuur die vriendin van m de link van dit topic... kan ze alles lezen en ook de reacties
Oud 23-07-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Laat me op me werk gewoon met rust en via sms. Ik hou van me vriendin ik ga al 7 jaar met haar en ben gelukkig woon samen en heb haar in parijs ten huwelijk gevraagt.
Ik heb haar helemaal niet ten huwelijk gevraagd!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 09:16
Littleladylike
Citaat:
Ik heb haar helemaal niet ten huwelijk gevraagd!
??????
Oud 24-07-2008, 09:18
Littleladylike
Citaat:
nouja, zie het zo:

wees blij dat jij niet degene bent die met hem gaat trouwen

ik zou eerst wel een beetje gekrenkt zijn ja, maar alsie zich zo idioot blijft gedragen zou ik alleen maar moeten lachen.

of stuur die vriendin van m de link van dit topic... kan ze alles lezen en ook de reacties
Naja gekrenkt zoiezo! Maar ik vind het ook niet normaal dat mensen tegenwoordig zo snel spelen met anderen...Leedvermaak noemen ze dat dan ik niet begrijp
Oud 24-07-2008, 10:24
De Veroorzaker
Citaat:
Naja gekrenkt zoiezo! Maar ik vind het ook niet normaal dat mensen tegenwoordig zo snel spelen met anderen...Leedvermaak noemen ze dat dan ik niet begrijp
Leedvermaak is anders, dit is meer koekjes van eigen deeg uitdelen, ook leuk
Oud 24-07-2008, 12:38
Littleladylike
koekjes van eigen deeg?
Reageren

Regels voor berichten