Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Veel jongens hebben issues met vrouwen, ik heb ook issues maar zou nooit zo kiderachtig reageren als die gast. Wat mij zo opvalt is dat je zo normaal blijft reagren op hem. Als ik ook maar iets verkeerds zeg op een forum raken meisjes al helemaal "freaked out" van mij dat ze me gaan negeren en shit. En zo'n kinderachtige gast heeft notabene een vriendin!. k snap het niet. Snap niet dat meisjes die shit pikken en maakt me ook wel weer kwaad. Dus daarom vroeg ik, is het een mooie jongen? De enige reden die ik me kan bedenken waarom jij er niet gewoon 180 graden van wegdraait zoals meisjes dat ook koudbloedig bij mij doen. Binnen 2 sec!
Laatst gewijzigd op 22-07-2008 om 21:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Post ff een foto dan kan ik (en de rest) even hard lachen. Als je die aandacht wil kan je het krijgen hoor. ![]() OT: Ff volhouden nog. En blokkeer zn nummer owso. Hij is die zorgen niet waard joh. |
![]() |
|
Haha dat ik zo kalm en normaal blijf reageren *ondanks dat ik 18 ben en zijn vriendin iets van 22* Is omdat ik al iets voelde aankomen, en hij was niet zo'n mooie jongen. In het begin dacht ik namelijk dat het zijn vriendin was die zijn telefoon had gepakt ofzo. Hij had namelijk gezegt dat zei stront jarloers is en dat soort onzin. En ik ben altijd al heel rustig geweest met dit soort dingen, ik bewaar altijd mijn woede voor betere zaken!
En over die vriendin, zei had mij bedrijgt via Hyves..Ik wilde nog naar het terug "krabbelen" dat ik niks met hemw ilde al was hij de laatste man op de planeet. Maar ze heeft me profiel geblockeerd. Na zijn laatste sms heb ik niks meer laten horen, ik vond het 't niet meer waard. Ik zal hem ook niet meer smse of aanspreken hier in het bedrijf. Behalve als het noodzakelijk is. En de reactie van zijn vriendin vond ik ook een beeeeetje overdreven. Vooral als zei dan 22 moet voorstellen...Maar ja de 1 is niet de ander.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het is 'genaaid', voltooid deelwoord
het hele werkwoord is naai-en naai de i zit niet in het kofschip dus met -d dus genaaid Als je zo makkelijk met je laat spelen, je kent die jongen amper en je wilt op hem wachten? Vaag topic. Desnoods stop je eerder met je vakantiebaan, boeiend.
|
Ik zou sowieso die vriendin maar negeren, dit is iets tussen jou en hem. Ik zou hem gewoon negeren en behandelen als ieder ander, ook al ben je boos. Bedenk gewoon hoe laag zijn streken waren en hou je voor dat jij erboven staat. Mochten ze je niet met rust laten en alsnog semi-bedreigingsmailtjes/smsjes gaan sturen dan het hele verhaal openbaar maken aan die vriendin of die jongen vertellen dat ie normaal moet doen want jij bent er klaar mee. Gewoon je rust bewaren, in je smsjes kan je dat ook heel goed.
![]()
|
Verwijderd
|
misschien formuleer ik het net iets beter
![]() Anders zie ik die ban wel verschijnen. Die dude moet es ophouden met zielig doen. Hij zou een ban moeten krijgen. Oke nu weer ontopic voor ik daar een ban voor krijg ![]() gewoon laten gaan. Er is nu toch niets meer aan te doen. Ik denk dat wat je zelf zegt een heel goed advies is! |
![]() |
|
Ohw sorry voor het spelfoutje..ik ben niet zo goed ins pelling, en ik laat het ook gewoon rusten. Ik kan er niks aan veranderen. Zij weet denk ik zelf wel waar ze mee heeft, en anders jammer dan.
Ik blijf gewoon zo zakelijk mogelijk doen, en besluit hij anderswijs te gaan..nou dan is zit ie alleen op een eilandje want ik doe er niet aan mee. Ik zoek geen contact meer met beide! In iedergeval iedereen bedankt voor het advies/raad/opmerkingen. En we zien het wel weer verder denk ik zo. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
nouja, zie het zo:
wees blij dat jij niet degene bent die met hem gaat trouwen ![]() ik zou eerst wel een beetje gekrenkt zijn ja, maar alsie zich zo idioot blijft gedragen zou ik alleen maar moeten lachen. of stuur die vriendin van m de link van dit topic... kan ze alles lezen en ook de reacties ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |