Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
PM: Van `M@rko, over een foutje in een stukje op beleidszaken.
SMS: Pff... ik weet niet eens meer waar mijn telefoon is ![]() Brief: Van de postbank. E-mail: admin@deslyxie.nl Telefoon: Van een vriend. |
![]() |
|
PM: Lisaaah
sms: niets nieuws brief: de Glasfabriek NV, over een sponsorpakket dat ik kan komen ophalen. Erg hip ![]() email: Bastian, notulen van de vergadering telefoontje: ook van Bastian, over tijdstip en plaats van de vergadering. ![]()
|
PM: Van jongen1986, over msn.
SMS: Van een schoolvriendin, over een artikel dat we moesten schrijven. Brief: Dat is al zo lang geleden dat ik dat niet meer weet ![]() ![]() E-mail: Hyves; je hebt een nieuw bericht. Telefoon: eehm, mijn tante! Over cadeautjes voor mijn mams.
|
PM: Kazet Nagorra over het WW-spel
SMS: Eh mam, over dat ze me op kwam halen. Brief: Bank, over mijn bankafschrift. Email: De decaan, over de studievoorlichtingsdagen op 31 maart en 1 april. Telefoon: Dat zal ook mam wel zijn, over dat ze aangekomen was. Ik sms soms, niet echt vaak. Brieven schrijf ik nooit, emails wel. Eigenlijk vind ik brieven wel leuk, vooral om te krijgen maar ook om te schrijven enzo. ![]()
|
Verwijderd
|
PM: van Quis, echt maanden geleden, over iets in het simple art topic.
sms: Ik doe niet aan sms'en. Eigenlijk doe ik sowieso niet aan mobieltjes. brief: iets van WdkA over de toelating oid. e-mail: van een docente over niet-schoolse dingen. telefoontje: van een lief meisje waar ik heel even verliefd op ben geweest maar wat na een week of twee alweer over was. |
![]() |
|
Mijn laatste PM: reacties op mijn msn chatcontactpost en wie gaat jullie geen flikker aan
![]() SMS: Van een meisje en das allemaal prive ![]() Brief: Brief? god wat ho-pe-loos ouderwets ![]() E-mail: Een of andere russische postorderbruid op zoek naar westerse mannen.... ![]() Telefoon: Tandarts, gisteren, hij was ziek en zei af... ik word vanavond weer gebeld ![]() ![]()
|
![]() |
|
PM: Nog steeds van jongen1986, volgens mij ben ik niet PMbaar.
![]() SMS: Vriend, over wat de allergoloog had gezegt en welke medicijnen hij zou krijgen. Brief: School, over 'n boek wat ik nog in moet leveren. ![]() E-mail: kennissen, met een foto erin die gemaakt is op 't feest van mijn mams. Telefoon: mijn opa die mijn broertje graag wou spreken over voetbal gedoe. ![]()
|
PM: al een tijdje geleden weer, van Lisa
SMS: van Munira, dat haar stuk van het project erop staat Brief: van de postbank E-mail: van een meisje die vraagt of ze hier mag slapen als ze toch in den helder is Telefoon: van de albert heijn of ik wou werken nu lijkt het net of ik geen sociaal leven heb ofzo, maar alle vriendinnen smsjes/mailtjes enzo waren net daarvoor, dit waren echt de laatste ![]()
|
PM: geen flauw idee. niemand, misschien.
SMS: van de postbank, zo'n overmaak-smsje-code-ding. en daarvoor van marieke en daarvoor van remi en daarvoor van Abel ^^ Brief: van de large, dat ik moet betalen. en bankafschriften... E-mail: Reclame van de Hunkemoller... dingen van ItsLearning*kots* Telefoon: van Abel! <3 Ik word niet zo vaak gebeld. XD |
![]() |
|
|