![]() |
|
Dit topic is dat gene waar het verloop van de ronde van Frankrijk in besproken kan worden. Wie wint de ritten, wie heeft de gele trui, en al die andere nevenrankschikkingen. Weer een solovlucht van Erik Dekker, of een massasprint van Tom Steels. Hierin kan je je medeforummers raad geven over welke renners ze zouden moeten kopen/verkopen. En houden we de tussenstand bij van onze competitie!
Armstrong heeft al zijn volgende gele trui te pakken, na de proloog. Hoeveel zullen er nog volgen ![]()
|
![]() |
|
Vandaag een belangrijke dag
![]() ![]() Ik denk dat Once vandaag gaat winnen. Mede omdat credit agricole niet zo in vorm lijkt ![]() ![]() Zit dit nu in het goede topic? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als Beloki en I. GzG een goede tijdrit rijden (en dat doen ze vast wel) wordt het misschien toch nog een beetje spannend. Dan de bergen maar afwachten he... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=206788
kippensoep ![]() die wielernieuws shit rulez echt wel ![]()
|
Verwijderd
|
Spannende finale vandaag, er gebeurde van alles. Eerst een valpartij in het peloton met onder andere Freire, daarna werden de 3 koplopers eindelijk gegrepen. En toen was er ineens opnieuw een valtpartij met ook Armstrong en Jalabert! Het leek op het einde nog op een sprint uit te draaien, maar toen demareerde er ineens iemand. Toen hij 10 meter voor de streep was juichte hij al, maar daarna werd hij toch nog ingehaald door McGee
![]() Armstrong verloor trouwes 29 belangrijke secondes. |
![]() |
|
Ik vind het alleen nogal zielig voor de Franse
![]() Anyway, McEwen verslaat daarna Zabel weereens. Hij heeft bijna de groen trui. Niet verwacht dat Zabel dit jaar zo'n tegenstand zou krijgen voor zijn trui.
|
Verwijderd
|
Vandaag komt Armstrong, althans dat hooop ik dan vooral
![]() ![]() ![]() Nah das eigenlijk zielig voor de minderen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ja idd, ik denk dat het commentaar op TV ook wat overdreven was. Hij heeft eerst de hele ploeg op kop laten rijden en 300 meter voor de finish reed hij er dan zelf met een sprintje van door. Oke, het is wel een topper, maar hij heeft veel aan zijn ploeg te danken.
Verder viel Rabobank, zoals verwacht, weer fiks tegen. Leipheimer, waarvan veel werd verwacht, eindigde op een 24e plaats. En Boogerd??? Het staat nog niet op teletekst, maar ik denk zelfs dat hij buiten de top 50 valt. Alleen Addy Engels deed het nog redelijk goed, voor de eerste keer dat hij met de tour meedoet. |
![]() |
|
![]() |
Inderdaad. Rabobank stelt teleur
46ste Engels op 6 min 17 59ste Boogerd op 7 min 42 ![]() Tsja Leipheimer. Zucht.... De nieuwe Luttenberger van de Rabobank ![]()
||
Citaat:
|
|