Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 21:05
lake bodom
lake bodom is offline
heey
khad t laatst voor t eerst gedaan met me vriendje...
maar kheb daarna heel veel jeuk.. net ook voor 2e keer gedaan, maar t deed wel btje pijn.. en alsk moet plassen doet t ook pijn..
hebk dat nou elke keer dan alsk naar wc moet?
enne als ie me vingert doet t ook best pijn soms.. kweetniet wat t is, maar t voelt meestal niet echt fijn.. in t begin wel altijd, maar nu de laatste tijd bijna nooit meer..
wat moek doen dat t weer goed komt?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:12
Desp
Desp is offline
Je hebt dus voor het eerst sex gehad?

Dan kan het best zijn dat je een beetje een blaasontsteking hebt, kan zelfs wanneer je al wat vaker sex hebt gehad. Het beste wat je kan doen is ong. 15 minuten na de sex even te gaan plassen (dan is het handig om voor de sex even een glas water te drinken) zodat je de bacterien er goed uitplast.. Sperma tast namelijk de zuurtegraad van de vagina aan... Het is nog beter je even goed te wassen, met lauw water zónder zeep...

Je vagina is nu natuurlijk wat gevoelig van 'de eerste keer', laat haar daarom even rusten.. Na een paar keer, doet het geen pijn meer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:13
Deefje
Deefje is offline
k denk dat dat met de tijd wel over gaat hoor.

dus dat t elke keer n beetje minder pijn gaat doen.
Oud 28-07-2002, 21:14
Verwijderd
volgens mij heb je last van irritatie, ben je wel vochtig genoeg als je t doet en genoeg ontspannen? als je t beide bent, weet ik t niet misschien als je je bekken kanteld of een kussen onder je kont legt.

ik zou t verders ook niet weten
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:14
Angeloes
Angeloes is offline
Dat gevoel heb je eerste een paar keer. Komt omdat het vrij strak is allemaal daarbinnen en dat moet eerst wat uitreken, zeg maar.
Het kan ook zeer doen, als hij met zijn vingers of lul in je komt. Misschien ben je dan niet nat genoeg, met beetje spuug zo opgelost. Als je niet nat genoeg bent, is het te ruw en doet auw.
Als na 5/6 keer nog zo zeer doet , kan je beter er overpraten met iemand die je vertrouwd voor advies..

Suc6

ps. ik weet niet of 5/6 keer goed is maar toen deed het bij mij niet meer zeer, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:15
Rosie
Rosie is offline
Goeie tip van Desp ofzoiets, ik heb er namelijk ook beetje last van, dat pijnlijke gevoel. Maar misschien helpt het ook een beetje met glijmiddel ofzo dat het neit zo pijn doet of gaat jeuken..

Rosie
Oud 28-07-2002, 21:26
lake bodom
lake bodom is offline
ej thanxx
maar kben juist altijd heel nat en ook wel ontspannen.. dus..
maar kdenk dat dat ook wel over gaat dat t geen pijn meer doet..
want eerste keer doet altijd wel pijn lijkt me
maar hoe komt t dan dat als ie me vingert dat dat niet meer fijn voelt en ook btje pijn? want vroeger vond ik t altijd wel fijn toen ie t deed,, maar laatste tijd weekt niet.. echt vaag
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:32
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ej thanxx
maar kben juist altijd heel nat en ook wel ontspannen.. dus..
maar kdenk dat dat ook wel over gaat dat t geen pijn meer doet..
want eerste keer doet altijd wel pijn lijkt me
maar hoe komt t dan dat als ie me vingert dat dat niet meer fijn voelt en ook btje pijn? want vroeger vond ik t altijd wel fijn toen ie t deed,, maar laatste tijd weekt niet.. echt vaag
Hmmz ik weet niet hoe het bij meisjes zit maar Pijn bij/na het plassen duid meestal op een Soa of irritatie of zelfs infectie. Als echt niks helpt ( tis niet normaal dat je altijd pijn hebt ) dan kan je je klachten verhelderen, dus wanneer het het meest pijn doet en waar het pijn doet. Dan kan je ehm tja ... huisarts als het niet weggaat of beter word lijkt me. Soa testjes zijn gratiz en anoniem www.ggd.nl

ik zeg niet dat jij een soa hebt hoor

Is het trouwens een soort brandende pijn ? prikkende pijn ? Of pijn wat je hebt als iemand je bijvoorbeeld knijpt ? ( Spierpijn )
Oud 28-07-2002, 23:27
ruby soho
ruby soho is offline
k heb niet alles gelezen, dus sorry als t antwoord er al staat...

maargoed, de eerste keer is bij de meeste meisjes altijd beetje pijnlijk, kan daarna ook nog gevoelig zijn... maar als t lang aanhoud kan t ook iets anders zijn
k weet niet of je het veilig hebt gedaan en zo nee of je vriendje nog maagd was ?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 08:05
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Hmmz ik weet niet hoe het bij meisjes zit maar Pijn bij/na het plassen duid meestal op een Soa of irritatie of zelfs infectie. Als echt niks helpt ( tis niet normaal dat je altijd pijn hebt ) dan kan je je klachten verhelderen, dus wanneer het het meest pijn doet en waar het pijn doet. Dan kan je ehm tja ... huisarts als het niet weggaat of beter word lijkt me. Soa testjes zijn gratiz en anoniem www.ggd.nl

ik zeg niet dat jij een soa hebt hoor

Is het trouwens een soort brandende pijn ? prikkende pijn ? Of pijn wat je hebt als iemand je bijvoorbeeld knijpt ? ( Spierpijn )
t is een soort prikkende pijn en een beetje brandend
maar hij heeft t voor mij nog nooit met een ander meisje gedaan dus t lijkt me niet dak een soa heb
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 17:21
Verwijderd
Het zou kunnen dat je blaasontsteking hebt.. als het echt aanhoud, erg jeukt en pijn doet bij plassen..

Je moet na seks gehad te hebben eigenlijk altijd even naar de wc ff plassen omdat er door de seks bacteriën je blaas ingewreven kunnen zijn worden die je er weer even uit moet plassen voor ze een infectie kunnen veroorzaken..

Als het idd aanhoud dus ff naar de dokter gaan..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 17:57
Desp
Desp is offline
Als je een blaasontsteking hebt, even goed wat sinaasappelsap drinken (voor vitamine C) het is namelijk zo dat de vit C die je niet in je lichaam opneemt, uitplast. En dat is weer goed tegen de bacteriën.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:43
Yolcu
Yolcu is offline

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik lees hier meerdere malen het advies om na de sex te gaan plassen, omdat je dan de bacterien eruit plast. Een iemand zegt zelfs dat je dan het sperma eruit plast. Maar plas komt niet uit je vagina

Ik snap dat er misschien enkele bacterien of spermacellen in je 'plasgaatje' (hoe heet dat eigenlijk??) kunnen komen, doordat het sperma daar misschien langs komt, of andere bacterien daar terecht komen, bv van zijn handen. Maar dat uitplassen van sperma..??? Lijkt me sterk...

Maar als het wel zo is, heb ik weer wat nieuws geleerd. Mijn advies voor lake bodom: wacht nog even af, het kan inderdaad een blaasontsteking zijn, of omdat je vagina niet 'wijd' genoeg is. Als de pijn aanhoudt, ga dan even naar de dokter. De pijn bij het vingeren komt er misschien door dat je te droog bent, ook al zeg je dat je goed nat bent, misschien is dat alleen IN de vagina, en niet eromheen? Naja verder weet ik het eigenlijk ook niet.

Weet je waar je pijn + jeuk hebt, is het echt in je vagina of meer aan de rand, bij de 'ingang' zeg maar? Als het bij het randje is, dan komt dat door de sterke wrijving volgens mij.
Oud 29-07-2002, 19:43
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Na mijn eerste 2 keren had 'k ook last van een brandend gevoel bij het plassen, maar dat is gewoon overgegaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Unique schreef:

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik lees hier meerdere malen het advies om na de sex te gaan plassen, omdat je dan de bacterien eruit plast. Een iemand zegt zelfs dat je dan het sperma eruit plast. Maar plas komt niet uit je vagina

Ik snap dat er misschien enkele bacterien of spermacellen in je 'plasgaatje' (hoe heet dat eigenlijk??) kunnen komen, doordat het sperma daar misschien langs komt, of andere bacterien daar terecht komen, bv van zijn handen. Maar dat uitplassen van sperma..??? Lijkt me sterk...
Uitplassen van sperma lijkt mij eerlijk gezegd ook onwaarschijnlijk, maar het advies om na de sex te plassen is gebaseerd op het feit dat daardoor de blaas wordt schoongespoeld, waarbij eventuele aanwezige bacterieën die een blaasontsteking kunnen veroorzaken worden verwijderd. Het plasgaatje wordt in medische termen ook wel de urethramond genoemd omdat het de uitgang van de urinebuis (urethra) vormt, maar omdat de meeste mensen deze medische term waarschijnlijk niet kennen spreekt men gemakshalve van een plasgaatje.
Oud 29-07-2002, 21:01
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
lake bodom schreef:

t is een soort prikkende pijn en een beetje brandend
maar hij heeft t voor mij nog nooit met een ander meisje gedaan dus t lijkt me niet dak een soa heb
ehm mischien een kleine blaasontsteking

Regels voor berichten