![]() |
|
![]() |
Op vakantie was ik aan het rennen in het water en ineens voelde ik een soort van 'klik' in mijn knie (rond de knieschijf), maar de exacte plaats kan ik onmogelijk beschrijven/bepalen.
Het deed natuurlijk pijn bij elke buiging van mijn knie (stappen, trapje op en af, door de knieën buigen e.d. De dag nadien was de pijn even erg, maar de dagen erna verminderde het al gelukkig en na ongeveer 4 dagen was de pijn volledig weg. Ik kon trug rustig buigen door mijn ene knie, trappen op en af,... Bon, ik had geen last meer, kwam trug thuis en ging dus terug lopen voor het nieuwe seizoen a.d.h.v een schema. Ik loop en voel niks, maar na het lopen merk ik opnieuw een raar/pijnlijk gevoel rond en precies op mijn knieschijf. Bij onderstaande stretchoefeningen heb ik nu terug felle pijn op mijn knieschijf: http://www.wvc.vlaanderen.be/gezonds.../fotos/146.jpg Als ik nu mijn knie buig en terug strek, kraakt de knie meestal en ik denk dat de pijn zich op of boven de knieschijf bevindt (volgens mij zeker niet de patellapees). Ik voelde duidelijk een klik, maar dacht na die 4 dagen (toen de pijn weg was) dat het niet erg was, maar nu heb ik er terug last van... (wel minder, maar ik voel het constant en zeker nu bij het lopen, buigen ,...). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnlijke knie(schijf) hahaha | 2 | 16-05-2007 06:04 |