Advertentie | |
|
![]() |
|
Wil je puur en alleen FPS spelletjes horen, of ook andere dingen?
Zo nee, Neverwinter Nights heeft nog steeds bakken spelers en servers. Ook het gebruikelijke gezeik van mensen die niet tegen hun verlies kunnen is er wat minder omdat de meeste servers bans in het vooruitzicht stellen voor iedereen die buiten zijn karakter dingen roept.
|||
Citaat:
Citaat:
Role Play dig ik wel, tenminste met GTA : SAMP speelde ik op een role play server. Alleen gaat na een tijdje vervelen. Wat ik zo jammer vind van MMORPGS is dat je heletijd de zelfde handelingen moet doen, en dat het dagen button mashend monsters attackend verder gaat voordat je level weer stijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat ik altijd graag mocht doen was Day of Defeat: Source. Heeft voor mijn gevoel ook wel een redelijk volwassen scene. Natuurlijk heb je hier en daar de vervelende 12 jarigen, maar over het algemeen zijn de leden wel redelijk volwassen en kan je er ook wel een lolletje mee hebben. ![]() |
![]() |
|
Mwo, ik mag niet klagen over het aantal servers en spelers in NWN. Er komt weinig nieuws uit, de nieuwste patch is een lachertje die essentiële bugs (de party lijst bug bijvoorbeeld) onbeantwoord laat, maar goed, er is al zoveel dat er voor nieuwe spelers wel een paar jaar gameplay in zit.
Heck, er zijn servers waar het alleen al jaren regelmatig spelen kost om je karakter op level 40 te krijgen. Nadeel: geen gekraakte versies zullen je online krijgen, en Lamespy, zoals Gamespy ook wel genoemd wordt, gaat eens in de zoveel tijd urenlang uit de lucht. Echter, het 3 pack (NWN plus beide expansion sets) kosten je maar een tientje (bol.com). Een paar jaar gameplay voor een tientje... Neverwinter Nights 2 echter is zo'n flop geworden dat het voor die zelfde prijs wordt aangeboden. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ze hebben ook een stuk of zes clans, waarvan er volgens mij drie meedoen in de European TF2 League. Bovendien ligt de gemiddelde leeftijd zeker ver boven de twaalf. Oh, en het leuke van altijd op die server spelen is dat hij je score via HLstatsX bijhoudt en je dus kan klimmen. Ik speel er nu een aantal maanden op, ben zeker niet onverdienstelijk bezig, en sta op nummer 61. Erg leuk om langzaam te klimmen. De server-adressen staan ergens in ]url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300169/0]deze post[/url]. Ze hebben vaak flinke wachtrijen, zeker 's avonds, maar als je eenmaal in de community zit, kun je reserved slots proberen te regelen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, trouwens, je hoeft niet meer te kiezen, dat heeft Valve al gedaan:
To give all gamers a chance to check out the new gameplay introduced in "The Heavy" update, Valve will be running a Team Fortress 2 Free Weekend via Steam, a leading online platform for the delivery and management of PC games. The Free Weekend is open to gamers the world over and scheduled to begin Friday, August 22 at 11 am PDT. Iedereen kan een weekeinde lang gratis spelen (ook al krijg je dan een scheef beeld van het spel, omdat er a) heel veel nieuwe mensen zijn en b) heel veel mensen zijn die Heavy spelen). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ach, vooralsnog vind ik het best goed werken. Voicechat werkt prima zelfstandig van spellen, en dat vind ik wel fijn. Enige grote probleem is dat als of Valve, of ikzelf een probleem heb met internet, ik geen van mijn spellen meer kan spelen.
Oh, en als ze binnenkort Steam Cloud introduceren (savegames opgeslagen op Steam-servers), wordt het helemaal leuk. Bij mijn vriendin op haar computer spelen verder spelen waar in thuis met Quake gebleven was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Steam bashen was leuk toen Steam nieuw was en is ongeveer net zo leuk en gevat als Microsoft bashen. En malware? Liegen is geen argument.
||
Citaat:
Als ik een spel koop is dat van mij. Als ik het wil spelen installeer ik het, en dan speel ik het. Ik wil niet eerst door dertig hoepels moeten springen, overal verplicht moeten registreren etc voordat ik mijn spelletjes kan spelen.
|
Verwijderd
|
Dan kun je maar beter ook wegblijven van het forum! Heeft ook internet nodig, houdt ook data van je bij en komt ook met reclames! Oppassen geblazen!
![]() Nee, ik snap je punt wel, maar Valve maakt te goede spellen om te negeren en ik vind het wel leuk om de statistieken te bekijken. Bovendien kun je het automatisch opstarten, de reclames, enz uitzetten bij de opties. Maar he, niemand verplicht je. |
![]() |
||
Citaat:
Het is anders, niet minder kut. En reclame? Er staan een keer in de week wat nieuwe games, vaak kijk ik hier ook nog naar want er zitten leuke dingen tussen. Je bent een software romanticus vol heldhaftige verhalen van het kaliber Star Wars met een gevecht tussen goed en kwaad vol middeleeuwse principes. Andere mensen spelen gewoon spelletjes. Get over it. Alles wil tegelijk met windows opstarten, als windows user ben je wel een beetje gewend een vinkje aan te klikken. En dat ze ongevraagd data bewaren, dat staat als het zo is in de licentie gemeldt... en als het gebeurt bewijs mij maar eens dat het om relevante data gaat. Ga nou niet zo dramatiseren.
||
Citaat:
Vind alleen source beter spelen, kwestie van gewenning. Vind het alleen stom als mensen Source afzeiken. Ja het is heel vervelend dat je 8 jaar lang hebt zitten trainen voor een spel en boos bent dat je Source niet kan maar dan speel je het maar niet.
|
Verwijderd
|
Wat vrienden van mij spelen (speelden) 1.6 op hoog niveau en het was inderdaad heel moeilijk om eraan te wennen. Niet zozeer omdat het nieuw was maar meer omdat het de spelers zo 'betuttelde'. Ikzelf was tamelijk goed in 1.6 maar toen ik source ging spelen schoot ik opeens headshots met mijn ogen dicht terwijl ik met mijn piemel aan het spelen was. Het is jammer om te zien dat sommige handelingen opeens zoveel makkelijker waren geworden.
Maargoed, het grootste gemis van source is dat ze de wallbang tot het minimale hebben beperkt. Ik persoonlijk vond dat juist een van de leukste aspecten van het spel en iets waarin je het niveau van de verschillende spelers goed kon analyseren. Wel heb ik gehoord dat er een soort '1.6 mod' gaat komen voor source, maar het is natuurlijk nog maar afwachten in hoeverre dat ook daadwerkelijk het gros van de community bereikt. Maargoed, het was niet mijn intentie om source af te kraken. Ik vind alleen 1.6 vele malen interessanter met bovenstaande redenen. Ikzelf mag ook graag een potje source spelen maar ik hoef er niet serieus mee te gaan warren oid. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Oldskool-game-topic Verwijderd | 61 | 21-05-2010 00:40 | |
Games |
Beta-Testing Verwijderd | 12 | 15-12-2004 10:56 | |
Games |
[consoles] Wat is de beste multiplayer game? Stevill | 10 | 07-05-2003 11:09 | |
Games |
Welke game? Rerisen Phoenix | 8 | 14-09-2002 18:12 | |
Games |
Welke games speel jij online? M1d0 | 26 | 30-08-2002 16:58 | |
Software & Hardware |
[VB-WWW] Hiscores op het net oneMen | 13 | 29-07-2002 14:36 |