Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2008, 14:25
budmeister
budmeister is offline
Voor de liefhebbers van Reisverslagen is er nu een leuke nieuwe site met filmpjes van reizen naar bijvoorbeeld Mexico, Thailand en Australie
Kijk eens op http://www.reistube.nl

Mis je een bepaalde plaats of regio op deze web site, laat het dan weten, dan voeg ik deze aan de site toe.
Advertentie
Oud 29-07-2008, 17:44
CRAZY×LOVE
CRAZY×LOVE is offline
Ik heb 'm zo nog niet gezien, maar de omgeving van Ry/Silkeborg in Jutland/Denemarken??
Oud 25-08-2008, 20:46
Claire!
Claire! is offline
Hoi allemaal,
Ik wil graag ontwikkelingshulp doen in Afrika, maar het is blijkbaar erg moeilijk om sites via internet te vinden die ontwikkelingshulp aanbieden voor jongeren - ik ben 17 - voor enkele weken of maanden (max. 3 maanden).
Weet iemand goede sites voor mij om mijn verlangen de wereld 'one hand at a time' te verbeteren?
Gr. van een misschien wel naïf Nederlands meisje, maar wel met een met een gouden hart
Oud 25-08-2008, 23:03
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hoi allemaal,
Ik wil graag ontwikkelingshulp doen in Afrika, maar het is blijkbaar erg moeilijk om sites via internet te vinden die ontwikkelingshulp aanbieden voor jongeren - ik ben 17 - voor enkele weken of maanden (max. 3 maanden).
Weet iemand goede sites voor mij om mijn verlangen de wereld 'one hand at a time' te verbeteren?
Gr. van een misschien wel naïf Nederlands meisje, maar wel met een met een gouden hart
Die vijf Nederlandse vrouwen die laatst in de jungle van Kenia verkracht zijn, waren ook bijzonder naïef. Je behoort gewoon te weten dat wanneer je naar dat werelddeel gaat, je een realistische kans hebt dat er zoiets met je gebeurt. Ik kan het je daarom ook afraden. Doe een leuke studie, maak wat van je leven. Je kan Afrika toch niet redden.
Advertentie

Regels voor berichten