Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Als jij je er fijn bij voelt om het zo te doen, en je niet bang bent voor problemen in je sociale omgeving, moet je dat vooral doen. Ik ben het echter wel grotendeels eens met:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder snap ik niet zo goed wat je bedoelt met 'iemand keihard regelen.' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder gaat het om zomaar iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder snap ik niet helemaal waarom je als maagdzijnde voor een ONS kiest. Bij een ONS wordt er toch wel van je verwacht dat je 'durft' enzo en initiatieven neemt, (op een geile manier) aangeeft wat je wilt. Lijkt mij als maagd nog best lastig, maar goed. Maar het makkelijkste komt je aan een ONS tijdens het uitgaan lijkt me. Je zoekt voor jezelf een leuk iemand uit, maakt oogcontact, als je reactie hierop krijgt zoek je directer contact, is er een seksuele klik zorg je ervoor dat je duidelijk maakt wat je wil en dat je hem meekrijgt je eenpersoonsbed in. Zoiets.
||
![]() |
Hier heb ik tenmiste wat aan.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waarom is de vrouw nou altijd de goede mountainbike? Waarom kan het nooit de man zijn? Ik zeg: hij is de goede mountainbike en hij wacht gewoon tot jij duidelijk maakt dat je hem wilt berijden. Succes ermee.
|||
Citaat:
OT: Citaat:
1) Meisje wilt seks
Spoiler
5) Meisje krijgt seks vs 1) Jongen wilt seks
Spoiler
4) Jongen krijgt geen seks, tenzij hij slet tegenkomt. 'normale' jongens neuken ook sletten maar 'normale' meisjes neuken geen players/etc. dus meisjes (de sletten in dit geval) krijgen uiteindelijk meer seks dan players disclaimer: uitzonderingen zijn er altijd
Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 18:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwah volgens mij is de meest chique manier voor een meisje om dit aan te pakken gewoon heel erg duidelijk maken dat ze de jongen in kwestie wilt, maar niet heel veel initiatief nemen..
als hij je leuk vindt komt het vanzelf goed persoonlijk heb ik er trouwens helemaal geen moeite mee wanneer een meisje mij probeert te versieren, ik vind het wel vleiend |
![]() |
||
Citaat:
Doe eens wat je wilt djeez...... Wat kan jou het nu schelen wat andere mensen denken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |