Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2008, 16:34
Captured2
Captured2 is offline
Heey mensen,

Ik heb een vraag...Is het raar als je als meisjezijnde een jongen regelt ipv andersom. Heb van een jongen een of ander vaag verhaal gehoord hierover.
Namelijk dat je een goede mountainbike helemaal niet zelf hoort aan te bieden, maar je hierop moet wachten. Je bent anders namelijk een regelrechte hoer/slet!
Wat is jullie mening hierover? Mag je als meisje wel zelf een jongen regelen?

Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2008, 16:39
Captured2
Captured2 is offline
Als dit op liefde & relatie hoort dan hoor ik het nog wel!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 16:43
Verwijderd
Natuurlijk is het niet raar.

Al zijn mensen wel geconditioneerd dat de mannen de eerste move 'horen' maken. Een wellicht ouderwets beeld dat ik het eigenlijk best kan waarderen.

Het is iets psychologisch: als jij iemand benadert en interesse toont, dan geef je eigenlijk je 'macht' weg door toe te geven dat jij diegene wilt, en jezelf dus als het ware onder diegene plaatst. Hij of zij heeft immers de macht om jou af te wijzen of te accepteren.

Dit klinkt veel serieuzer dan je wellicht voelt dat het is, maar vandaar dat vrouwen zich liever laten benaderen, want seksuele macht is één van de weinige machtsvormen waar vrouwen over het algemeen meer van hebben dan mannen. En dit bedoel ik echt niet seksistisch.

Zelf raad ik je aan om jongens niet zo zeer te gaan 'regelen', maar om aan de jongens die je leuk vindt te laten zien dat je beschikbaar bent voor hen. Doe dit a.u.b. niet met sletterige kleding of gedrag (verkeerde signalen equals verkeerde jongens) maar met de juiste body language. Hoe je dit doet, is iets dat je als vrouw zijnde vanzelf zult ontwikkelen zolang je maar geen problemen hebt met sociale interactie.

Je bent duidelijk nog erg jong. Don't worry about it.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 16:44
Nona
Nona is offline
Ja, dit hoort op L&R.
Oud 10-08-2008, 16:49
Captured2
Captured2 is offline
Ik ben 20, niet zo random jong ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 16:58
Captured2
Captured2 is offline
Citaat:
Natuurlijk is het niet raar.

Zelf raad ik je aan om jongens niet zo zeer te gaan 'regelen', maar om aan de jongens die je leuk vindt te laten zien dat je beschikbaar bent voor hen. Doe dit a.u.b. niet met sletterige kleding of gedrag (verkeerde signalen equals verkeerde jongens) maar met de juiste body language. Hoe je dit doet, is iets dat je als vrouw zijnde vanzelf zult ontwikkelen zolang je maar geen problemen hebt met sociale interactie.

Je bent duidelijk nog erg jong. Don't worry about it.

Hoezo aanraden? Als je toch duidelijk iemand wilt neuken, waarom dan zo moeilijk
doen? Of ligt het nou aan mij?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 16:59
Verwijderd
Als jij je er fijn bij voelt om het zo te doen, en je niet bang bent voor problemen in je sociale omgeving, moet je dat vooral doen. Ik ben het echter wel grotendeels eens met:

Citaat:
Behalve dan dat het zonder sociale vaardigheden ook makkelijk is. Gewoon interesse tonen, aan de manier waarop de man reageert kun je dan meestal snel afleiden of hij geïnteresseerd is.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Hoezo aanraden? Als je toch duidelijk iemand wilt neuken, waarom dan zo moeilijk
doen? Of ligt het nou aan mij?
Persoonlijk vind ik het hele bodylanguage-gedoe niet zo moeilijk. Maar hé, dat verschilt per persoon. Als jij de hele wereld duidelijk wil maken dat je wil neuken (gaat het nou om een bepaalde, speciale jongen of om zomaar iemand?) door er als een slet bij te lopen, moet je dat vooral doen. Het jammere daaraan vind ik dat je (in mijn ogen) weinig zelfrespect en eigenwaarde uitstraalt.

Verder snap ik niet zo goed wat je bedoelt met 'iemand keihard regelen.'
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:14
Captured2
Captured2 is offline
Citaat:

Verder snap ik niet zo goed wat je bedoelt met 'iemand keihard regelen.'

Een jongen je bed in regelen... En ik heb niet eens sletterige kleding in huis liggen.
Als je nog maagd bent en je doet het dan ben je toch zeker geen slet?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:17
Captured2
Captured2 is offline
Citaat:
Als jij de hele wereld duidelijk wil maken dat je wil neuken (gaat het nou om een bepaalde, speciale jongen of om zomaar iemand?)
Ja, hoor....als wij hetdoen zijn wij sletten en als een jongen het doet dan is hij gewoon een meisje aan het versieren.Dat vind ik echt oneerlijk...
Verder gaat het om zomaar iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, hoor....als wij hetdoen zijn wij sletten en als een jongen het doet dan is hij gewoon een meisje aan het versieren.Dat vind ik echt oneerlijk...
Het leven is niet eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Een jongen je bed in regelen... En ik heb niet eens sletterige kleding in huis liggen.
Als je nog maagd bent en je doet het dan ben je toch zeker geen slet?
Het maakt niet uit of je al seks hebt gehad of niet. Ik ken meisjes van veertien die er als een slet uitzien maar die nog nooit seks hebben gehad.

Citaat:
Omg. That's the deal, sis. En verder... Ik kan alleen maar zeggen dat ik een meisje dat elke week een ander heeft net zo erg vind als een jongen die elke week een ander heeft. Maar ach, zolang zij er gelukkig mee zijn en ze er geen (of iig niet teveel) schade mee aanrichten. Who cares anyway?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Omg. That's the deal, sis. En verder... Ik kan alleen maar zeggen dat ik een meisje dat elke week een ander heeft net zo erg vind als een jongen die elke week een ander heeft. Maar ach, zolang zij er gelukkig mee zijn en ze er geen (of iig niet teveel) schade mee aanrichten. Who cares anyway?
Dat ja. En nee, je schrijft niet dat je elke week een ander hebt (voor het geval je daar weer over valt), maar het voorbeeld geldt even voor het duidelijk maken van haar punt.

Verder snap ik niet helemaal waarom je als maagdzijnde voor een ONS kiest. Bij een ONS wordt er toch wel van je verwacht dat je 'durft' enzo en initiatieven neemt, (op een geile manier) aangeeft wat je wilt. Lijkt mij als maagd nog best lastig, maar goed.

Maar het makkelijkste komt je aan een ONS tijdens het uitgaan lijkt me. Je zoekt voor jezelf een leuk iemand uit, maakt oogcontact, als je reactie hierop krijgt zoek je directer contact, is er een seksuele klik zorg je ervoor dat je duidelijk maakt wat je wil en dat je hem meekrijgt je eenpersoonsbed in. Zoiets.
Oud 10-08-2008, 18:08
Captured2
Captured2 is offline
Hier heb ik tenmiste wat aan.

Citaat:
Dat ja. En nee, je schrijft niet dat je elke week een ander hebt (voor het geval je daar weer over valt), maar het voorbeeld geldt even voor het duidelijk maken van haar punt.

Verder snap ik niet helemaal waarom je als maagdzijnde voor een ONS kiest. Bij een ONS wordt er toch wel van je verwacht dat je 'durft' enzo en initiatieven neemt, (op een geile manier) aangeeft wat je wilt. Lijkt mij als maagd nog best lastig, maar goed.

Maar het makkelijkste komt je aan een ONS tijdens het uitgaan lijkt me. Je zoekt voor jezelf een leuk iemand uit, maakt oogcontact, als je reactie hierop krijgt zoek je directer contact, is er een seksuele klik zorg je ervoor dat je duidelijk maakt wat je wil en dat je hem meekrijgt je eenpersoonsbed in. Zoiets.
Jij hebt zeker mn ander topic gelezen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 21:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Jij hebt zeker mn ander topic gelezen
Juh
Oud 11-08-2008, 10:14
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Wat heeft die mountainbike er nu mee te maken?
Oud 13-08-2008, 09:50
TheConfidant
TheConfidant is offline
Waarom is de vrouw nou altijd de goede mountainbike? Waarom kan het nooit de man zijn? Ik zeg: hij is de goede mountainbike en hij wacht gewoon tot jij duidelijk maakt dat je hem wilt berijden. Succes ermee.
Oud 13-08-2008, 11:14
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Het leven is niet eerlijk.
plus fucking een

OT:

Citaat:
Het is oneerlijk voor jongens ja. Observe:

1) Meisje wilt seks

Spoiler

5) Meisje krijgt seks

vs

1) Jongen wilt seks

Spoiler

4) Jongen krijgt geen seks, tenzij hij slet tegenkomt.

'normale' jongens neuken ook sletten maar 'normale' meisjes neuken geen players/etc. dus meisjes (de sletten in dit geval) krijgen uiteindelijk meer seks dan players

disclaimer: uitzonderingen zijn er altijd

Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 16:53
Signy
Signy is offline
Citaat:
Het is oneerlijk voor jongens ja. Observe:
bladiebla
Oud 13-08-2008, 18:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat heeft die mountainbike er nu mee te maken?
Oud 13-08-2008, 18:20
Poel
Poel is offline
Van mij mag het,
Maar er zijn van die mensen die je dan gelijk een slet/bitch vinden.
Beetje triest vind ik dat zelf.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 18:29
Verwijderd
mwah volgens mij is de meest chique manier voor een meisje om dit aan te pakken gewoon heel erg duidelijk maken dat ze de jongen in kwestie wilt, maar niet heel veel initiatief nemen..

als hij je leuk vindt komt het vanzelf goed

persoonlijk heb ik er trouwens helemaal geen moeite mee wanneer een meisje mij probeert te versieren, ik vind het wel vleiend
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 03:36
kous
kous is offline
Citaat:
Heey mensen,

Ik heb een vraag...Is het raar als je als meisjezijnde een jongen regelt ipv andersom. Heb van een jongen een of ander vaag verhaal gehoord hierover.
Namelijk dat je een goede mountainbike helemaal niet zelf hoort aan te bieden, maar je hierop moet wachten. Je bent anders namelijk een regelrechte hoer/slet!
Wat is jullie mening hierover? Mag je als meisje wel zelf een jongen regelen?

Ben benieuwd!
WHO CARES!!!!!

Doe eens wat je wilt djeez......
Wat kan jou het nu schelen wat andere mensen denken.
Reageren

Regels voor berichten