Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2008, 01:39
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
-Is dat als je je hele vriendenkring al hebt afgewerkt en eager bent voor meer?
-Is dat na een bepaald aantal bedpartners?
-Is dat als je 'uitdagend gekleed' de stad ingaat?

Volgens mij zijn de meningen hierover nogal verdeeld?
Oud 28-06-2008, 02:44
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Als meisje ben je al heel gauw een slet. Net alleen onder jongens maar onder meisjes ook. Heel vreemd, en vraag me nogsteeds af waarom dat is.
En ook hoe het komt dat het zo in het standaard gevoel van jongens zit meisjes al heel gauw te typeren als 'slet'. 'k bedoel als het in alle jongens zit, wat schuilt er dan achter, opvoeding, tv, iets natuurlijks?
Oud 28-06-2008, 03:13
Verwijderd
Alle vrouwen zijn hoeren.

Discussie is niet nodig.

Slotje.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:24
Verwijderd
Ik vind niemand een slet geloof ik, ik gebruik het alleen als scheldwoord
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:27
I C U
I C U is offline
Niet eens een poll? Jeetje.

Maarrem, wanneer je je laat betalen, dan ben je een slet.

Verder is het een scheldwoord wat prima te gebruiken is tegen stomme mensen.
Oud 28-06-2008, 10:29
Verwijderd
Citaat:

Maarrem, wanneer je je laat betalen, dan ben je een slet.

Verder is het een scheldwoord wat prima te gebruiken is tegen stomme mensen.
Nee, dan ben je een hoer. Een slet krijgt geen geld.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:29
I C U
I C U is offline
Citaat:
Oh oké.

Dan is een slet iemand die het niet doet voor geld, maar wel met iedereen die er om vraagt. Beter?

Laatst gewijzigd op 28-06-2008 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Oh oké.

Dan is een slet iemand die het niet doet voor geld, maar wel met iedereen die erom vraagt. Beter?
Met zo'n definitie zat ik ook, maar goed...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 12:56
JustADreamer
JustADreamer is offline
Iemand die seks heeft met anderen om de aandacht die ze erdoor krijgt. Niet seks omdat ze die persoon leuk vind, maar de aandacht die die persoon haar geeft leuk vind. I guess...
Oud 28-06-2008, 13:31
eatdrumseatcym_
Kunnen vrouwen rondsletten en seks hebben met zomaar iemand enkelt om de aandacht?
Oud 28-06-2008, 14:34
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Kunnen vrouwen rondsletten en seks hebben met zomaar iemand enkelt om de aandacht?
ja, bovendien heeft de tegenpartij daar ook geen problemen mee vaak.
Oud 28-06-2008, 14:50
Verwijderd
als je een hele vriendengroep gaat afwerken ben je echt een slet, he TESSA!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 15:44
Verwijderd
Je bent imo een slet wanneer je je lichaam (zij het met uitdagende kleding/foto's/seks) gebruikt om dingen (voor elkaar) te krijgen (zoals aandacht/een hoog cijfer) die je op minder goedkope manieren ook kan verwerven maar iets meer moeite voor moet doen. Of slimmer voor moet zijn.

De ene slet is dus lui, de ander gewoon dom. Luie (manipulatieve) sletten doen mn knokkels trouwens meer jeuken dan de domme, die weten niet beter.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 16:20
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben het eens met ICU maar ik noem iemand ook wel eens slet om de kleding. Veel bloot vind ik gewoon sletterig.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 18:03
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
En als je het voor een bigmac doet?
Oud 28-06-2008, 18:51
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
En als je het voor een bigmac doet?
dan ben je een breezersletje

(of in dit geval dan een bigmacsletje, maar dat klinkt lang niet zo leuk... misschien mac slet? )
Oud 28-06-2008, 19:16
Mobius
Mobius is offline
Een slet is een vaatdoek op z'n plat Brabants. Dus wanneer je GHB in je drankje hebt gehad en daardoor zo slap als een vaatdoek word, ben je een slet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 22:36
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Je bent imo een slet wanneer je je lichaam (zij het met uitdagende kleding/foto's/seks) gebruikt om dingen (voor elkaar) te krijgen (zoals aandacht/een hoog cijfer) die je op minder goedkope manieren ook kan verwerven maar iets meer moeite voor moet doen. Of slimmer voor moet zijn.

De ene slet is dus lui, de ander gewoon dom. Luie (manipulatieve) sletten doen mn knokkels trouwens meer jeuken dan de domme, die weten niet beter.
qft
Oud 28-06-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mh, ik heb met mijn vrouwelijke charmes ook wel es dingen voor elkaar gekregen (trouwens meestal niet expres), gratis spulletjes bij de fietsenmaker of drankjes, etc, maar vind niet dat me dat nou meteen een slet maakt. Ken trouwens ook genoeg charmante jongens die hetzelfde doen bij meiden/vrouwen, wat zijn die dan?

Edit: Ow dat was niet met uitdagende kleding of foto's of seks, hooguit met mijn 'natuurlijke' geflirt
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Mh, ik heb met mijn vrouwelijke charmes ook wel es dingen voor elkaar gekregen (trouwens meestal niet expres), gratis spulletjes bij de fietsenmaker of drankjes, etc, maar vind niet dat me dat nou meteen een slet maakt. Ken trouwens ook genoeg charmante jongens die hetzelfde doen bij meiden/vrouwen, wat zijn die dan?

Edit: Ow dat was niet met uitdagende kleding of foto's of seks, hooguit met mijn 'natuurlijke' geflirt
Ik ben misschien een wat conservatieve strakke plank maar ik vind drankjes fixen met geflirt ook sletterig gedrag, erg cheap. En jongens die dat doen vind ik net zo suf.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben misschien een wat conservatieve strakke plank maar ik vind drankjes fixen met geflirt ook sletterig gedrag, erg cheap. En jongens die dat doen vind ik net zo suf.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 15:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
maar het is zo leuk
Oud 29-06-2008, 17:35
Changshan
Changshan is offline
Sletterig gedrag zit tussen de oren; als jíj slaafs aan jezelf bent geworden, zodanig dat je alleen nog maar je lusten kunt najagen zonder dat je je kunt inhouden, dan ben je een slet. Als je er bewust voor kiest meerdere dudes/dudettes in een week te nemen (zo je die keus hebt), kan dat volgens mij prima zonder een slet te zijn.

Ik zet 'slet' dus op één lijn met psychische problemen.

Laatst gewijzigd op 29-06-2008 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 18:52
Nona
Nona is offline
OT: wat iemand nu precies een slet maakt laat ik in het midden. Wel valt me op dat meisjes die ik als slet zou bestempelen vaak nogal onzeker zijn en bevestiging moeten zoeken in de woorden, aandacht en daden van anderen, zoals inderdaad seks.

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 16:03. Reden: Offtopic verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 19:14
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ik heb een hekel aan het woord, omdat een vrouw die met veel mannen naar bed gaat als een negatief gegeven wordt gezien(en dusdanig wordt bestempeld), terwijl het omgekeerde totaal niet voor mannen geld. Verder gebruik ik het woord in een meer liefkozende context
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Mwoa, dat vind ik niet, maar dat komt omdat ik het er niet om doe, het is een gevolg, geen doel Maar al deed ik het er wel om, dan nog is dat toch het probleem van zo'n kerel als ie er op in gaat?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 20:14
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik vind slet sowieso een bemoeizuchtige en kinderachtige term.
Juist.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Mwoa, dat vind ik niet, maar dat komt omdat ik het er niet om doe, het is een gevolg, geen doel Maar al deed ik het er wel om, dan nog is dat toch het probleem van zo'n kerel als ie er op in gaat?
Misschien ben je een onbewuste slet of onbewust een slet. Je kan het altijd weigeren though. Ken genoeg meiden die een hele avonden zijn lastig gevallen door jongens omdat ze hun drankje accepteerde.
Tuurlijk, daar moet zo'n knakker zelf voor kiezen.

Laatst gewijzigd op 29-06-2008 om 22:14. Reden: Offtopic, niet relevant.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 21:20
Verwijderd
Ik vraag me trouwens af in hoe verre het waar is dat jongens zoveel positiever worden behandeld als ze veel rondneuken. Ik denk dat daar bij de gemiddelde weldenkende mens helemaal niet zoveel verschil tussen zit. Maar door dat continue te roepen houd je het wel in stand.

Ik noem eigenlijk nooit mensen een slet. Alleen soms als koosnaampje bij mn vriendinnen, maar dat is natuurlijk gekscherend bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Misschien ben je een onbewuste slet of onbewust een slet. Je kan het altijd weigeren though. Ken genoeg meiden die een hele avonden zijn lastig gevallen door jongens omdat ze hun drankje accepteerde.
Tuurlijk, daar moet zo'n knakker zelf voor kiezen.
Dan wel heel onbewust, want ik benader vrouwen op diezelfde manier. Enne, drankje accepteren is dan weer een heel ander verhaal, natuurlijk, hoe vaak mannen je wel geen drankjes aanbieden zonder dat je met ze flirt?

Maar goed, ik ben het nog steeds niet met je eens Ik vind gebruik maken van je charmes wat anders dan rondsletten. Dat laatste houdt voor mij in dat je seksueel getinte toespelingen maakt om iets gedaan te krijgen. Flirterig gedrag zit 'm volgens mij meer in (glim)lachen en geinen. Maar goed, dat zal allicht per persoon verschillen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Dan wel heel onbewust, want ik benader vrouwen op diezelfde manier. Enne, drankje accepteren is dan weer een heel ander verhaal, natuurlijk, hoe vaak mannen je wel geen drankjes aanbieden zonder dat je met ze flirt?

Maar goed, ik ben het nog steeds niet met je eens Ik vind gebruik maken van je charmes wat anders dan rondsletten. Dat laatste houdt voor mij in dat je seksueel getinte toespelingen maakt om iets gedaan te krijgen. Flirterig gedrag zit 'm volgens mij meer in (glim)lachen en geinen. Maar goed, dat zal allicht per persoon verschillen.
Ja maar het accepteren maakt het verschil ook weer als je het onbewust doet he.

Ja dat hangt allemaal weer van je perceptie af. Want waar ligt de lijn tussen seksueel getinte toespelingen en geflirt?
Het ene moment is tegen een kruis aanschuren gewoon "lekker dansen" en de keer erop kan je voor geen meter hints lezen en had je moeten weten dat een bepaalde madam al het zaad uit je wilde zuigen zodra ze je even knipogend toelachte.

Daarom ligt het mij ook meer in de intenties van de eventuele slet zelf.

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 09:13. Reden: Offtopic geneuzel verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ja maar het accepteren maakt het verschil ook weer als je het onbewust doet he.

Ja dat hangt allemaal weer van je perceptie af. Want waar ligt de lijn tussen seksueel getinte toespelingen en geflirt?
Het ene moment is tegen een kruis aanschuren gewoon "lekker dansen" en de keer erop kan je voor geen meter hints lezen en had je moeten weten dat een bepaalde madam al het zaad uit je wilde zuigen zodra ze je even knipogend toelachte.

Daarom ligt het mij ook meer in de intenties van de eventuele slet zelf.
Heu tegen een kruis aanschuren vind ik per definitie niet lekker dansen, zelfs niet met m'n vriendje Dat heb ik ook nooit begrepen. Maar ja, ik ben het met je eens dat het van de intenties afhangt. Oh hee, consensus!

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 09:13. Reden: Offtopic geneuzel in quote verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Iemand die seks heeft met anderen om de aandacht die ze erdoor krijgt. Niet seks omdat ze die persoon leuk vind, maar de aandacht die die persoon haar geeft leuk vind. I guess...
dit.

Citaat:
Dro_ol schreef:

en dat.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Juist.
Waarom is mijn reactie verwijderd? Het was geheel ontopic en het sloeg de spijker nog op de kop ook.

Daarnaast staat mijn quote er ook nog. Goed modereerwerk weer!

Maargoed, ik blijf erbij dat het er bar weinig toe doet. Sowieso neem ik mensen niet serieus die na hun 16e zich nog druk maken over een dergelijke bestempeling.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:32
Mobius
Mobius is offline
Het was Kruimel.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 01:44
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Waarom is mijn reactie verwijderd? Het was geheel ontopic en het sloeg de spijker nog op de kop ook.

Daarnaast staat mijn quote er ook nog. Goed modereerwerk weer!

Maargoed, ik blijf erbij dat het er bar weinig toe doet. Sowieso neem ik mensen niet serieus die na hun 16e zich nog druk maken over een dergelijke bestempeling.
Kennelijk onterecht als aanvallend beschouwd? (Op wie?) Ik vond jouw post ook één van de beste, het woord wordt inderdaad bijna altijd op een bemoeizuchtige en kinderachtige manier gebruikt.
Oud 01-07-2008, 11:27
Nona
Nona is offline
Nee Mobius, dat was ik niet. Kunnen we nu weer ontopic? Er staan voldoende reacties waar je een discussie uit kunt voortbrengen.
Oud 01-07-2008, 13:46
*oma*
*oma* is offline
Ik gebruik slet als een liefkozende naam .
Oud 01-07-2008, 17:03
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik gebruik slet als een liefkozende naam .
Juist, dat daar nog niemand over begonnen was. Ik roep het ook, tijdens de seks, terwijl ik haar met vlakke hand op haar billen sla.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 18:48
GeenIdeeWaarom
GeenIdeeWaarom is offline
Lees mijn topic over mijn asociale vriendin!
Zij is dus echt een sl*t!
Ja spijt me zeer maar als je een jonge een keer met uitgaan ziet en dan op msn paar keer spreekt.
Om vervolgens met hem af te spreken en hem dan te p*jpen!
En dan nog zeggen: Ja het gebeurde gwoon, nou dan ben je echt een fucking slet!
Nogmaals sorry voor mijn grove taalgebruik XD Vind slet niet zo netjes
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 19:32
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ja spijt me zeer maar als je een jonge een keer met uitgaan ziet en dan op msn paar keer spreekt.
Jaloers?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 22:38
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:

Ik vond het bij deze niet nodig..

OT: Ik gebruik het woord vrijwel nooit serieus. Sowieso zijn mijn opvattingen over seks heel vrij, dus moet je bij mij wel heel ver gaan voor je in die categorie valt.. En zelfs dan is het een m/v ding, ik vind het onzin dat het alleen voor vrouwens zou gelden...

Laatst gewijzigd op 02-07-2008 om 11:21.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
is dat al erg?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 07:05
arPos
arPos is offline
als je een relatie hebt en ondanks dat gegeven je buiten de deur gaat eten
Oud 02-07-2008, 18:54
Volk
Volk is offline
Citaat:
OT: wat iemand nu precies een slet maakt laat ik in het midden. Wel valt me op dat meisjes die ik als slet zou bestempelen vaak nogal onzeker zijn en bevestiging moeten zoeken in de woorden, aandacht en daden van anderen, zoals inderdaad seks.
Dit. Sletjes zijn meestal zo aandachtsgeil. Het gaat niet om de seks, het gaat niet om de persoon het gaat om aandacht. Dat is in ieder geval hoe ik het zie.

@GeenIdeeWaarom; Vind jij dat als iemand een keer iemand pijpt dat die dan meteen een slet is?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:22
Verwijderd
Ik denk dat hij het vooral niet op prijs stelt als zijn chick andermans plassers likt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 23:21
Verwijderd
Met grote regelmaat seks met iemand zonder emotionele band.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 03:50
eatdrumseatcym_
Emotionele band, jeezus. Als je zo geil klaarkomt als vrouw dat je het eruit spuit. Dat valt niet onder emoties? Als je een vreemde lekkere gozer kust en wordt getreeld dan voel je niks? Rare wezens vrouwen, zoals jullie onderscheidt maken. Erg vaag. Weet ook niet meer wat ik wel of niet moet geloven.
Oud 03-07-2008, 15:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

Dat vind ik dan weer hoeren.

Ik vind dat je een slet bent als je seks e.d. ziet als gewoon iets leuks, wat je niet per sé met een speciaal iemand hoeft te delen, maar gewoon met mensen waarvan jij denkt "hey, daar kan ik wel wat leuks mee". Ik vind het dan ook geen negatieve lading hebben.
Oud 03-07-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Emotionele band, jeezus. Als je zo geil klaarkomt als vrouw dat je het eruit spuit. Dat valt niet onder emoties?
Als je lust en emoties niet meer van elkaar kunt scheiden is het wel heel erg met je gesteld.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten