![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Ow dat was niet met uitdagende kleding of foto's of seks, hooguit met mijn 'natuurlijke' geflirt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sletterig gedrag zit tussen de oren; als jíj slaafs aan jezelf bent geworden, zodanig dat je alleen nog maar je lusten kunt najagen zonder dat je je kunt inhouden, dan ben je een slet. Als je er bewust voor kiest meerdere dudes/dudettes in een week te nemen (zo je die keus hebt), kan dat volgens mij prima zonder een slet te zijn.
Ik zet 'slet' dus op één lijn met psychische problemen.
Laatst gewijzigd op 29-06-2008 om 23:34. |
![]() |
|
OT: wat iemand nu precies een slet maakt laat ik in het midden. Wel valt me op dat meisjes die ik als slet zou bestempelen vaak nogal onzeker zijn en bevestiging moeten zoeken in de woorden, aandacht en daden van anderen, zoals inderdaad seks.
Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 16:03. Reden: Offtopic verwijderd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tuurlijk, daar moet zo'n knakker zelf voor kiezen. Laatst gewijzigd op 29-06-2008 om 22:14. Reden: Offtopic, niet relevant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me trouwens af in hoe verre het waar is dat jongens zoveel positiever worden behandeld als ze veel rondneuken. Ik denk dat daar bij de gemiddelde weldenkende mens helemaal niet zoveel verschil tussen zit. Maar door dat continue te roepen houd je het wel in stand.
Ik noem eigenlijk nooit mensen een slet. Alleen soms als koosnaampje bij mn vriendinnen, maar dat is natuurlijk gekscherend bedoeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik ben het nog steeds niet met je eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dat hangt allemaal weer van je perceptie af. Want waar ligt de lijn tussen seksueel getinte toespelingen en geflirt? Het ene moment is tegen een kruis aanschuren gewoon "lekker dansen" en de keer erop kan je voor geen meter hints lezen en had je moeten weten dat een bepaalde madam al het zaad uit je wilde zuigen zodra ze je even knipogend toelachte. Daarom ligt het mij ook meer in de intenties van de eventuele slet zelf. Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 09:13. Reden: Offtopic geneuzel verwijderd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 09:13. Reden: Offtopic geneuzel in quote verwijderd. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast staat mijn quote er ook nog. Goed modereerwerk weer! Maargoed, ik blijf erbij dat het er bar weinig toe doet. Sowieso neem ik mensen niet serieus die na hun 16e zich nog druk maken over een dergelijke bestempeling. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Lees mijn topic over mijn asociale vriendin!
Zij is dus echt een sl*t! Ja spijt me zeer maar als je een jonge een keer met uitgaan ziet en dan op msn paar keer spreekt. Om vervolgens met hem af te spreken en hem dan te p*jpen! En dan nog zeggen: Ja het gebeurde gwoon, nou dan ben je echt een fucking slet! Nogmaals sorry voor mijn grove taalgebruik XD Vind slet niet zo netjes |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het bij deze niet nodig.. OT: Ik gebruik het woord vrijwel nooit serieus. Sowieso zijn mijn opvattingen over seks heel vrij, dus moet je bij mij wel heel ver gaan voor je in die categorie valt.. En zelfs dan is het een m/v ding, ik vind het onzin dat het alleen voor vrouwens zou gelden...
Laatst gewijzigd op 02-07-2008 om 11:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@GeenIdeeWaarom; Vind jij dat als iemand een keer iemand pijpt dat die dan meteen een slet is? |
![]() |
|
Emotionele band, jeezus. Als je zo geil klaarkomt als vrouw dat je het eruit spuit. Dat valt niet onder emoties? Als je een vreemde lekkere gozer kust en wordt getreeld dan voel je niks? Rare wezens vrouwen, zoals jullie onderscheidt maken. Erg vaag. Weet ook niet meer wat ik wel of niet moet geloven.
||
Citaat:
Ik vind dat je een slet bent als je seks e.d. ziet als gewoon iets leuks, wat je niet per sé met een speciaal iemand hoeft te delen, maar gewoon met mensen waarvan jij denkt "hey, daar kan ik wel wat leuks mee". Ik vind het dan ook geen negatieve lading hebben.
|
|