Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2008, 09:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Het boekenfestijn begint bijna weer! Ik reed van de week door Utrecht en toen zag ik de posters hangen. Wie van jullie gaat er heen en wanneer en in welke stad? Ik ben van plan om 7 september naar Utrecht te gaan.

Ik moet zeggen dat ik er nog nooit geweest ben maar dat het me echt een Walhalla lijkt . Het is wel een grappig idee dat de boeken die wij bij ons in de winkel beschadigd melden daar dus o.a. terecht komen. Ben erg benieuwd naar hoeveel en hoe divers het aanbod is.

Zijn er mensen die echt voor een speciale auteur of boek gaan en daar dus als een bezetene gaan zoeken of vind je het leuker om daar gewoon van 10 tot 6 te snuffelen en te graaien tot je er bij neervalt? Ik denk dat ik van te voren wel even ga bedenken of er dingen zijn die ik nog graag wil hebben en verder ga ik wel een hoop snuffelen, is ook juist leuk om veel onbekende titels en auteurs te vinden natuurlijk..

En dan sta je bij de kassa, schrikken jullie van het bedrag of is het echt zo spot goedkoop als de website doet lijken? 60 tot 90% korting op boeken is echt absurd veel, dus het moet eigenlijk wel goedkoop zijn.

Website:
http://www.boekenfestijn.com/

Data en plaats:
http://www.boekenfestijn.com/agenda.html
Oud 29-08-2008, 10:32
Frustratie
Frustratie is offline
Ik ben er al vrij vaak geweest, en in meerdere steden en het is echt zo geweldig als het lijkt. Het is geen uitzondering boeken te zien die in de winkel nog 20 euro kosten die daar maar 4 of 5 kosten. Meestal stel ik mezelf een budget van zo'n 60 euro, maar dan loop ik altijd toch wel met zo'n 10 boeken weg.
Oud 29-08-2008, 11:16
Verwijderd
Ach, heel veel is ook niet leuk en je hoeft je dus niet echt in te houden met het kopen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 12:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, ik zag de poster ook bij mij in de straat hangen. Ik ben van plan vrijdag te gaan na m'n tentamen (wtf ), want dan is het toch lekker tot 21.00 open!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 21:10
Giles
Giles is offline
Ik word er altijd een beetje wanhopig van, omdat het zo groot is en maar heel globaal is ingedeeld. Ik zoek dus ook niet erg specifiek maar kijk gewoon rond.
Oud 29-08-2008, 22:08
Droomz
Droomz is offline
Ik ben er 1 keer geweest en vind het totaal niet bijzonder. Goedkoop, dat wel, maar verder vind ik er weinig aan.
Het zou trouwens eigenlijk gister, vandaag en morgen zijn
Oud 30-08-2008, 13:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben er vorig jaar geloof ik eens geweest, maar ik vond het vooral heel groot en daar wist ik niet zo goed raad mee. Maar ik had wel iets gekocht
Oud 01-09-2008, 20:49
Aurora
Aurora is offline
Ik vind het Boekenfestijn echt geweldig en ik kan er dan ook uren rondlopen en heel mijn karretje volstouwen met boeken. Ik ben meestal niet echt specifiek naar iets op zoek, dus meestal koop ik gewoon heel veel, haha. Gelukkig zijn de meeste boeken erg goedkoop.
Oud 05-09-2008, 23:20
Droomz
Droomz is offline
Wie is er al geweest in Utrecht?
Ik gisteren en vandaag eventjes en uiteindelijk 18 boeken en een stuk of 6 dummies gekocht en wat stickers enzo.

Kan het meteen mooi gebruiken voor een schoolopdracht
Oud 06-09-2008, 10:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben er toch nog geweest en ik heb alweer een boek gekocht, van Anna Gavalda.
Oud 06-09-2008, 10:43
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben al geweest, donderdag, en heb een boek of 11 gekocht, zie lijstje bij nieuwe boekaanwisten!
Vond het super om een keer gezien te hebben, ook leuk dat ze allemaal van die cheapass kantoor/knutsel artikelen hadden.
Oud 06-09-2008, 11:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben ook geweest, 9 boeken gehaald voor 32 euro. Ik wilde niet meer dan 35 euro uitgeven, dus dat is gelukt. Ik vond het echt tof en heb ook wat boeken gehaald die ik helemaal niet kende en nu eens wat nieuwe dingen ga ontdekken. Ik wilde ook niet meer boeken halen, omdat ik nog zo'n 8 boeken heb die ik écht wil lezen maar daar niet kon vinden en anders een boekenoverschot heb.

Volgend jaar weer!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 14:18
Droomz
Droomz is offline
De boeken die ik wil zijn meestal niet zo goedkoop helaas .

En ik heb ook een boekoverschot. Heb nog 40 liggen die ik moet lezen Het past niet eens meer in mijn boekenkast, dus heb alles maar onder mijn bureau opgestapeld
Oud 07-09-2008, 18:43
Verwijderd
Ik ben er vrijdag geweest en ik heb 3 boeken gekocht voor €8,85 Waaronder een reisgids voor €3,95 die normaal €20 is, dat vond ik nog het meest relaxed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten