Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik koop veel Lijsters bij De Slegte en pockets. Meestal tweedehands want wat ze daar nieuw hebben is meestal niet de literatuur die ik zoek ( Vaste Boekenprijs-gedoe. Laat ze die na de verkoop van een bepaald aantal exemplaren annuleren ofzo
![]() aanrader: via de site van Lijsters kun je ook Engelse, Duitse, Franse Lijsterpakketten bestellen, Kroonlijsters, Toplijsters etc http://webhost.wolters.nl/lijsters/servlet/lijsters verder is Boektoppers een soortgelijk systeem als Lijsters http://www.boektoppers.nl/pakketover...?IDcategorie=5 Nadeel is dat je op deze site met machtigingen moet betalen. Ik ben wel van de koopjes he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De bieb blijft echter wel #1 bij mij. Meestal blijft het op lenen, en dan verleng ik het nog voor een aantal weken. En altijd even langs de verkoopbakken kijken of ze iets interessants dumpen. Ik koop zelden "blind" en vertrouwend op de kaft, (daarvoor ben ik te arm voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic.. Ik koop eigenlijk bijna nooit boeken. Deels omdat ik er geen geld voor heb, deels omdat ik toch altijd naar de bibliotheek ga. En de laatste tijd lees ik ook echt niet veel meer.. het is een beetje een afgeleerde gewoonte geworden, en heel moeilijk om terug aan te leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volgens de bijbel stammen we allemaal af van Adam & Eva Linda Prins | 113 | 24-07-2012 10:53 | |
stelling: Islam modeniseren johan_kool | 178 | 20-12-2007 08:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
waarom schiep God de aarde metallica | 151 | 23-03-2004 21:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Heeft de Islam een... Fillastiene | 100 | 17-04-2003 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Fear AnTaRTiCa | 8 | 01-09-2002 11:15 |