![]() |
|
![]() |
Ey!
Ik ben nu 17, ik ga 1 dag per week naar school op mbo niveau 1, lekker laag dus. Ik loop 4 dagen per week verplicht stage en ik werk 2 uur op een dag. Ik wil al een heletijd het huis uit, ondertussen kan ik mijn ouders ook wel vermoorden want ze worden steeds vervelender. Ik ben een maand Alleen in Frankrijk geweest en redde me daar prima, en dat terwijl de supermarkt 20 km weg was. Ik heb toestemming om het huis uit te gaan, maar voor ongeveer 170 euro in een maand kan ik geen fatsoenlijke kamer krijgen. Is er een manier om extra geld te krijgen ergens van? Van mijn stage kan ik geld krijgen voor het werk wat ik daar doe, 40% van de opbrengsten maar ben er net begonnen en de opdracht is niet te doen. Goede antwoorden ect.? Voeg mijn msn even toe, kitchwatch@hotmail.com. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat rondkomen van 600 euro in de maand mogelijk is. Het is geen pretje, maar wel mogelijk. Blijf zoeken naar een baan voor op zaterdag en eventueel ook op zondag (iets waar je 200% verdient), dan zou je in principe rond moeten komen.
Die stage krijg je dus niet betaald? Das knap waardeloos. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Werk, Geld & Recht |
"Genoteerd" backspace | 34 | 13-09-2006 07:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Artificiële Talen #2 Verwijderd | 500 | 15-07-2006 09:08 | |
Software & Hardware |
Probleem met de Easy CD Creator (ongeldige bestandextensie??? :o ) Mr.Oizo | 19 | 14-11-2003 14:21 | |
Software & Hardware |
[USB Probleem] Wacom Graphire 3 Energy! | 0 | 03-11-2003 00:24 |