Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar zul je zeker gelijk in hebben.
![]() Maja dat is zoals gezegd ook wel afhankelijk van hoe sterk je zelf bent en de rest van het bekende verhaaltje blabla |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken mensen die het dubbele aantal joints per week roken, maar ook gemakkelijk een paar maanden zonder kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En tja, dat denk ik ook, maar om haar dat te gaan vertellen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja eh als iedereen dat zou denken zou ze hier nooit een advies krijgen, waar ze toch duidelijk om vraagt
![]() ik zeg ook maar gewoon wat mij het beste lijkt, maar ik ben geen drugs expert en ik ken het hele meisje verder totaal niet dus ja als het fout gaat...sorry maar ik heb mijn best gedaan (a) we kunnen ook wel allemaal zeggen ja beter ga je niet weer blowen, maar als ze dat antwoord goed genoeg had gevonden was ze hier niet gekomen want dat had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is maar één iemand die op jouw vraag kan antwoorden en dat ben jij zelf.
Uiteindelijk ben jij de enige persoon die jezelf goed genoeg kent om uit te maken of je al dan niet kan stoppen na één joint. Het is een gevaarlijke stap om te nemen. Sommige mensen kunnen het, andere mensen niet. Je moet, om niet te hervallen, toch wel wat vastberadenheid hebben en je mag het blowen niet minimaliseren. Die ééne joint kan er toe leiden dat je elke maand 'n jointje begint te roken en 'n half jaar later weer verslaafd bent (+ op regelmatige basis gebruikt). Besef dit in ieder geval goed... Het is best mogelijk om niet te hervallen maar ik zou je aanraden om toch niet te blowen. Vooral omdat je wilt blowen omdat je er behoefte aan hebt (zoals je zelf letterlijk zegt). Dit is geen goede reden om terug een jointje te roken. Ik ben zelf anderhalf jaar geleden gestopt en na één jaar heb ik nog eens'n joint gerookt. Niet omdat ik daar behoefte aan had maar ik vond dat ik er op dat moment klaar voor was + het was een goede test om te zien of ik af en toe kon blowen (lees: 1 a 2 keer per jaar ofzo) zonder te hervallen. Ik ben nog altijd niet hervallen en moet er niet echt moeite voor doen om nuchter te blijven ![]() In't kort, in jouw geval lijkt het mij een heel domme zet om het te doen ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2009 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
bang voor terugval cupesoup | 7 | 24-11-2004 00:25 | |
Psychologie |
hulp zoeken na (eenmalige) terugval? CodeName Egg | 22 | 18-11-2004 16:52 | |
Psychologie |
terugval metallica | 8 | 08-10-2004 17:31 | |
Psychologie |
terugval? spitmymindout | 8 | 21-03-2003 17:53 | |
Psychologie |
Het gaat goed,maar toch...bang voor terugval.... Nena21 | 8 | 10-07-2002 14:50 | |
Psychologie |
Terugvallen op oud gedrag DarkCat | 10 | 29-03-2002 17:33 |