![]() |
|
Hehehehehe
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha ik ging laatst nog met mijn vriendje kijken hoe snel je iemand uit de kleren kon krijgen. En toen maakte ik een printscreen en die stuurde ik en zei ik dat ik het naar al z'n vrienden zou sturen. Ik werd gelijk geblokt.
![]() ![]()
|
![]() |
Op mijn middelbare school werden destijds ook flyers uitgedeeld en posters opgehangen van een meisje uit de tweede klas met een badeendje, echt absurd...
![]() Online seksen? Webcammen nooit, msn-gesprekken sluit ik niet uit. Althans, vroeger niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Cammen, neuh. Om de reden die de rest noemt. Teasen via msn gesprekken, dat wel. |
![]() |
|
Ik zou mezelf nooit naakt voor de webcam laten zien. Je weet nooit wat diegene met die beelden gaat doen. Bij mij op me vorige school is het al 2 keer gebeurd dat er filmpjes opdoken.. Dat gaat dan de hele school rond, heb je ook geen leuk leven meer. Je moet er echt mee oppassen.
En trouwens, heb een vriend.. Een soort van MSN-sex/SMS-sex dat kan nog wel.. Maar anders spring ik gewoon op me fiets.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
voor alle homo`s frieslandboy | 31 | 02-10-2011 13:09 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
SpAnarchism II - Obey the SpAnarchism Verwijderd | 35 | 31-08-2003 23:03 |