Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2008, 11:02
kiddin
kiddin is offline
Zie topictitel
Oud 09-07-2008, 11:16
Verwijderd
zevenennegentigste topic over dit onderwerp, ben benieuwd of het mag.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:26
Lilium
Lilium is offline
Nee, ten minste als hij aangeeft geen gevoelens voor die ander te hebben.
Oud 09-07-2008, 11:29
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nee, ik zou het wel behoorlijk kut vinden th0.
Oud 09-07-2008, 11:36
Volk
Volk is offline
Nee. Maar ik zou wel heel pissig zijn. Er is geen geldig excuus om zomaar effe vreemd te gaan. Ik zou willen weten waarom hij het had gedaan.

Nouja, afhankelijk van zijn antwoord op waarom zou ik kijken of ik het wel of niet uit maak. Maar toch, het zou de relatie wel schaden, hij is vreemd gegaan en heeft mijn vertrouwen geschonden. Hij zal wel echt moeten bewijzen dat hij mij wil.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Nee. Maar ik zou wel heel pissig zijn. Er is geen geldig excuus om zomaar effe vreemd te gaan. Ik zou willen weten waarom hij het had gedaan.

Nouja, afhankelijk van zijn antwoord op waarom zou ik kijken of ik het wel of niet uit maak. Maar toch, het zou de relatie wel schaden, hij is vreemd gegaan en heeft mijn vertrouwen geschonden. Hij zal wel echt moeten bewijzen dat hij mij wil.
prima verwoord
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:41
Rob
Rob is offline
Citaat:

Agreed.
Oud 09-07-2008, 11:46
Verwijderd
Met deze? Nee, denk ik. Maar het is afhankelijk van de relatie. Ik denk dat het niet helemaal goed zit als zoiets gebeurd, en de gesprekken die erop volgen kunnen misschien wel leiden tot een einde, terwijl het dan niet echt om het zoenen gaat.

Met de ex zou ik het denk ik niet gepikt hebben, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 12:25
snoopy
snoopy is offline
Ik heb werkelijk geen idee. Aan de ene kant heb ik het idee dat onze relatie zo goed is dat ie wel wat kan hebben. Maar aan de andere kant zou ik niet inzien waarom ie in zo'n goede relatie met een ander zou moeten zoenen.
Oud 09-07-2008, 12:50
JustADreamer
JustADreamer is offline
Zolang mijn vriend er open en eerlijk over zou zijn zou ik het niet erg vinden. Ik ben niet jaloers, zolang ik daar geen reden toe krijg tenminste. Als zijn gevoelens voor mij nog steeds sterk zijn, en hij mij niet kwijt wil, dan zal hij mij door een zoen ook niet kwijt raken. Uiteraard zouden we hier wel een goed gesprek over gaan hebben, zodat we allebei weten waar we aan toe zijn.

Komt hij echter met een kutsmoesje als ´Ik was dronken, ik had mezelf niet onder controle´ dan ga ik toch ernstig nadenken of hij het nog wel waard is. Als hij geen controle over zijn eigen leven heeft, wie heeft dat dan wel?!
Oud 09-07-2008, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk geen idee. Aan de ene kant heb ik het idee dat onze relatie zo goed is dat ie wel wat kan hebben. Maar aan de andere kant zou ik niet inzien waarom ie in zo'n goede relatie met een ander zou moeten zoenen.
dit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:50
Verwijderd
Mijn vriend kennende; zou hij met een ander gaan staan zoenen dan zou onze relatie dusdanig verslechtert moeten zijn dat hij dat zou doen. En dan zou ik het dus idd uitmaken. Oid, zeker weten doe je zoiets natuurlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:58
Verwijderd
Citaat:
dit ja.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:03
Verwijderd
Daar wil ik liever niet aan denken of overna denken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:10
Verwijderd
Nee, ik zou haar beste vriendin regelen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:30
Arwyn
Arwyn is offline
Geen idee.
Als hij verder had willen gaan, compleet bij z'n verstand was of verliefd is geworden op die ander denk ik wel. Ik wil geen jongen die liever iemand anders heeft.
Als hij stomdronken was en zij hem begon te zoenen valt er misschien nog over te praten.
Ik heb het echter eerder meegemaakt en toen is wel gebleken dat die jongen daarna niet verbeterde..
Oud 09-07-2008, 15:31
Verwijderd
ligt eraan hoe de relatie op dat moment is, of hij gevoelens voor haar heeft, in wat voor situatie het gebeurde etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 15:33
metallica
metallica is offline
Ja, ik denk van wel. Maar dan niet zozeer om het zoenen dat zou in dit geval gewoon de druppel zijn.
Oud 09-07-2008, 15:43
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Nee.. Ik zou het zelfs nul probleem vinden als er vantevoren om toestemming zou zijn gevraagd Zoniet, is het inderdaad not-done en ik zou er wel boos om worden, maar het er niet om uitmaken.
Oud 10-07-2008, 23:03
m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Nee.. Ik zou het zelfs nul probleem vinden als er vantevoren om toestemming zou zijn gevraagd Zoniet, is het inderdaad not-done en ik zou er wel boos om worden, maar het er niet om uitmaken.
Toestemming vragen om vreemd te gaan..

OT: Neen, maar ik zou haar wel laten bewijzen dat ze me graag ziet.
& Ik zou willen weten wie het is, als het een vriend van me is zou ik hem wel slaan denk ik. Een andere jongen, njha die kon het niet weten..

Ik ben nu al een jaar samen met mijn vriendin en we hebben elkaar één keer bedrogen indezelfde week dus helemaal geen probleem van gemaakt.
Ook omdat we alle contact met die personen is verbroken is er geen reden tot paniek. Is wel niet erg gezond geweest voor onze relatie, maar een keertje samen naar de stad gaan kan wonderen doen
Oud 10-07-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
ligt eraan hoe de relatie op dat moment is, of hij gevoelens voor haar heeft, in wat voor situatie het gebeurde etc. etc.

dit dus
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 01:12
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Toestemming vragen om vreemd te gaan..
Als je er beiden geen issues mee hebt als je anderen zoent, is er toch ook niet echt sprake van vreemdgaan?
Oud 11-07-2008, 01:33
Quast
Quast is offline
Als je al met een ander moet zoenen is er toch iets mis met je relatie.
Als het in een dronken bui is gebeurd, dan zou ik me er nog wel druk om maken maar het niet uitmaken
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 01:35
Squitz
Squitz is offline
Citaat:
Precies, en het algemene gevoel achteraf..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 02:49
Melkweg
Melkweg is offline
Nee

Ik zou der wel de tering in trappen enzo
Oud 11-07-2008, 10:36
Verwijderd
Ik zou wel onzeker worden over ons relatie maar echt uitmaken.. geen idee.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 14:03
Poeperd
Poeperd is offline
Nope.
Oud 12-07-2008, 15:20
remy476
remy476 is offline
Citaat:
dit en daarbij heb ik wel een idee. Het zou dus gewoon uit zijn klaar.
ik zoen toch ook geen ander
Oud 12-07-2008, 16:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hangt van de intentie af. We zoenen allebei wel met anderen als we samen op een feestje zijn, maar dat is niet omdat we iets voelen voor die anderen. Ik zou het sowieso niet uitmaken, ik ben niet de persoon die deze relatie gaat uitmaken. Ik zal waarschijnlijk nooit een relatie beëindigen. :verlatingsangst: :watje: :vrouw:
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 17:58
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Hangt van de intentie af. We zoenen allebei wel met anderen als we samen op een feestje zijn, maar dat is niet omdat we iets voelen voor die anderen. Ik zou het sowieso niet uitmaken, ik ben niet de persoon die deze relatie gaat uitmaken. Ik zal waarschijnlijk nooit een relatie beëindigen. :verlatingsangst: :watje: :vrouw:
mijn god, wil je echt zo erg je stigma van afgelikte boterham bevestigen?
Oud 13-07-2008, 18:01
Tesca
Tesca is offline
Wat opvallend dat iedereen nee zegt !
Oud 13-07-2008, 18:13
Quin
Quin is offline
Nou, op dit moment zeker wel

edit: of juist niet natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 18:22
Verwijderd
Ik heb geen idee. Ik heb altijd gezegd van wel, maar ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn huidige vriendje vreemd zou gaan. Als i k de relatie niet zou beeindigen, zou hij ontzettend hard zijn best moeten doen om mijn vertrowen terug te winnen, en dat zou ik hem laten voelen ook.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 19:27
Verwijderd
Uitmaken, daar hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 19:55
Iduna
Iduna is offline
Zoenen is (voor mij) vreemdgaan. Vreemdgaan is niet ok, dus doei. Tenminste theoretisch gezien dan. Als het me zou overkomen, dan weet ik nog niet zeker of ik het wel echt zou uitmaken.
Waarschijnlijk zoen je iemand anders niet per ongeluk, maar met opzet. Dronken zijn vind ik een enorm slap excuus, als je jezelf niet in de hand hebt met drank op, blijf er dan van af. Als hij gevoelens heeft voor die ander, maak ik het wel uit.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 22:24
kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Wat opvallend dat iedereen nee zegt !
Inderdaad! Nouja het is mij dus pas overkomen en ik heb t daar ook niet om uitgemaakt. Heb hem een 2e kans gegevens maar die is alsnog niet geslaagd.
Oud 13-07-2008, 22:32
Verwijderd
no kiddin'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 22:37
Verwijderd
Ik heb op het moment geen vriendin, maar: ja, onvoorwaardelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Wa-at is het uit? Aww *aai* Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 09:54
Verwijderd
Eh, aan de ene kant heb ik altijd gezegd van wel, maar aan de andere kant vind ik dat het zo goed zit, dat we dat wel moeten kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 10:51
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Oud 14-07-2008, 17:29
vosje16
vosje16 is offline
Hangt af van de reden waarom hij iemand anders gezoend heeft...Maar ik denk het niet...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 17:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

*jawdrop* Jee, sterkte.
Oud 14-07-2008, 18:14
TheConfidant
TheConfidant is offline
Ja.
Oud 15-07-2008, 09:05
Verwijderd
mijn verstand roept nu heel hard ja, maar wanneer het daadwerkelijk gebeurd weet ik niet wat ik zou doen.
Tenzij het om een bekende gaat (specifiek die ene) omdat ik dan weet dat zoiets niet zomaar gebeurd. En als hij met die ene zoent dump ik hem en krijgt hij nog een trap in zn ballen na
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 10:58
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Zoenen is (voor mij) vreemdgaan. Vreemdgaan is niet ok, dus doei. Tenminste theoretisch gezien dan. Als het me zou overkomen, dan weet ik nog niet zeker of ik het wel echt zou uitmaken.
Waarschijnlijk zoen je iemand anders niet per ongeluk, maar met opzet. Dronken zijn vind ik een enorm slap excuus, als je jezelf niet in de hand hebt met drank op, blijf er dan van af. Als hij gevoelens heeft voor die ander, maak ik het wel uit.
duidelijker kan het niet, al zou IK het wel uitmaken zoals ik al eerder zei
Oud 15-07-2008, 12:42
Poepkind
Poepkind is offline
nee
tenzij ik al langer een verhouding tussen die twee vermoedde en er waarschijnlijk meer dan alleen een zoen was. Maar een dronken feestzoen, vakantiezoen, weetikwat zoen, kan best. Ik zou me er dan niet verder druk over maken.
Oud 15-07-2008, 21:14
yuck fou
yuck fou is offline
Ja. Ik zit niet te wachten op het gedoe van vertrouwen herwinnen ed en daarbij zijn er zat leuke mensen die niet vreemd gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 09:30
wup
wup is offline
Geen idee. Ik zou wel goed pissig zijn. Zolang het bij zoenen is blijft kan het nog wel goed komen, als hij met een ander het bed in duikt ben ik er wel klaar mee.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 10:44
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Geen idee. Ik zou wel goed pissig zijn. Zolang het bij zoenen is blijft kan het nog wel goed komen, als hij met een ander het bed in duikt ben ik er wel klaar mee.
Het gaat toch om de intentie? Misschien had ie wel gewild maar was de situatie er niet naar en is het helaas bij alleen zoenen gebleven.
Reageren

Regels voor berichten