Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met deze? Nee, denk ik. Maar het is afhankelijk van de relatie. Ik denk dat het niet helemaal goed zit als zoiets gebeurd, en de gesprekken die erop volgen kunnen misschien wel leiden tot een einde, terwijl het dan niet echt om het zoenen gaat.
Met de ex zou ik het denk ik niet gepikt hebben, trouwens. |
![]() |
|
![]() |
Zolang mijn vriend er open en eerlijk over zou zijn zou ik het niet erg vinden. Ik ben niet jaloers, zolang ik daar geen reden toe krijg tenminste. Als zijn gevoelens voor mij nog steeds sterk zijn, en hij mij niet kwijt wil, dan zal hij mij door een zoen ook niet kwijt raken. Uiteraard zouden we hier wel een goed gesprek over gaan hebben, zodat we allebei weten waar we aan toe zijn.
Komt hij echter met een kutsmoesje als ´Ik was dronken, ik had mezelf niet onder controle´ dan ga ik toch ernstig nadenken of hij het nog wel waard is. Als hij geen controle over zijn eigen leven heeft, wie heeft dat dan wel?!
|
Geen idee.
Als hij verder had willen gaan, compleet bij z'n verstand was of verliefd is geworden op die ander denk ik wel. Ik wil geen jongen die liever iemand anders heeft. Als hij stomdronken was en zij hem begon te zoenen valt er misschien nog over te praten. Ik heb het echter eerder meegemaakt en toen is wel gebleken dat die jongen daarna niet verbeterde..
||
Citaat:
![]() OT: Neen, maar ik zou haar wel laten bewijzen dat ze me graag ziet. & Ik zou willen weten wie het is, als het een vriend van me is zou ik hem wel slaan denk ik. Een andere jongen, njha die kon het niet weten.. Ik ben nu al een jaar samen met mijn vriendin en we hebben elkaar één keer bedrogen indezelfde week dus helemaal geen probleem van gemaakt. Ook omdat we alle contact met die personen is verbroken is er geen reden tot paniek. Is wel niet erg gezond geweest voor onze relatie, maar een keertje samen naar de stad gaan kan wonderen doen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zoen toch ook geen ander
|
Hangt van de intentie af. We zoenen allebei wel met anderen als we samen op een feestje zijn, maar dat is niet omdat we iets voelen voor die anderen. Ik zou het sowieso niet uitmaken, ik ben niet de persoon die deze relatie gaat uitmaken. Ik zal waarschijnlijk nooit een relatie beëindigen. :verlatingsangst: :watje: :vrouw:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb geen idee. Ik heb altijd gezegd van wel, maar ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn huidige vriendje vreemd zou gaan. Als i k de relatie niet zou beeindigen, zou hij ontzettend hard zijn best moeten doen om mijn vertrowen terug te winnen, en dat zou ik hem laten voelen ook.
|
![]() |
|
Zoenen is (voor mij) vreemdgaan. Vreemdgaan is niet ok, dus doei. Tenminste theoretisch gezien dan. Als het me zou overkomen, dan weet ik nog niet zeker of ik het wel echt zou uitmaken.
Waarschijnlijk zoen je iemand anders niet per ongeluk, maar met opzet. Dronken zijn vind ik een enorm slap excuus, als je jezelf niet in de hand hebt met drank op, blijf er dan van af. Als hij gevoelens heeft voor die ander, maak ik het wel uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn verstand roept nu heel hard ja, maar wanneer het daadwerkelijk gebeurd weet ik niet wat ik zou doen.
Tenzij het om een bekende gaat (specifiek die ene) omdat ik dan weet dat zoiets niet zomaar gebeurd. En als hij met die ene zoent dump ik hem en krijgt hij nog een trap in zn ballen na ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
nee
tenzij ik al langer een verhouding tussen die twee vermoedde en er waarschijnlijk meer dan alleen een zoen was. Maar een dronken feestzoen, vakantiezoen, weetikwat zoen, kan best. Ik zou me er dan niet verder druk over maken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij vozelen met de ex van vrienden/vriendinnen? Soezen | 55 | 07-03-2005 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Hij zoent met een ander.. ~*InDo SHorTy*~ | 4 | 11-03-2002 20:50 |