Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2008, 14:32
Livin'Life
Livin'Life is offline
Ik ben echt heel benieuwd hoe dat zit in andere relaties! :

Als ik ongesteld ben, vind ik het totaal niet fijn om met mijn vriend te seksen. Daar voel ik me dan gewoon te vies voor, dus zolang ik nog bloed vloei bevredig ik alleen hem om het zo te zeggen Maar een aantal vriendinnen van me hebben daar totaal geen problemen mee wat ik me echt niet voor kan stellen!
Hoe zit dat in jouw relatie? Of hoe zou jij erover denken?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik ben echt heel benieuwd hoe dat zit in andere relaties! :

Als ik ongesteld ben, vind ik het totaal niet fijn om met mijn vriend te seksen. Daar voel ik me dan gewoon te vies voor, dus zolang ik nog bloed vloei bevredig ik alleen hem om het zo te zeggen Maar een aantal vriendinnen van me hebben daar totaal geen problemen mee wat ik me echt niet voor kan stellen!
Hoe zit dat in jouw relatie? Of hoe zou jij erover denken?
Het hangt van de maand af. Voel ik me goed dan gaan we gewoon door als normaal. Voel ik me niet helemaal dan plezier ik hem lekker veel want dat vind ik leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:06
Verwijderd
Ik voel me niet meer of minder bezwaard om seks te hebben als ik ongesteld ben.
Dus. Mijn vriend ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:08
Lorelei
Lorelei is offline
Verschilt heel erg maar meestal weet ik het zo te plannen dat ik niet ongesteld ben als ik bij hem ben. We hebben er allebei niet zoveel tegen om seks te hebben als ik ongesteld ben zolang het maar niet heel hevig is en zolang hij mij niet oraal bevredigt.. seks onder de douche is op zulke momenten ook populair. En anders wachten we een paar dagen, ik ben bijna nooit langer dan 3 of 4 dagen ongesteld dus dat is wel te doen.
Oud 22-08-2008, 15:20
Kitten
Kitten is offline
Mijn vriendin heeft liever geen seks als ze ongesteld is en ik accepteer dat. Zonder al te veel problemen, want ik heb als reactie (we zijn nu 3 jaar samen) gewoon een laag libido in haar menstruatie week. Ik zou trouwens niet weten waar die reactie vandaan komt, maar hij is er wel.
Oud 22-08-2008, 15:25
Verwijderd
Als ik ongesteld ben heb ik nergens zin in, laat staan in seks.. Het is wel heerlijk om tegen elkaar aan te liggen en te knuffelen, en als ik echt zin heb dan wil ik hem wel eens bevredigen.
Alhoewel het in de lichtere dagen ook wel voorkomt dat we wel seks hebben. Maar ik hou er niet van om dat te doen als je er echt midden in zit. En mn vriend gelukkig ook niet.

edit; gelukkig ben ik niet elke maand ongesteld
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:27
cenerentola
cenerentola is offline
ik moet er echt niet aan denken. en ik ga hem ook echt niet pijpen, hij trekt zich maar af als ik boodschappen ga doen of hij trekt zich maar stiekem af als hij onder de douche staat
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik moet er echt niet aan denken. en ik ga hem ook echt niet pijpen, hij trekt zich maar af als ik boodschappen ga doen of hij trekt zich maar stiekem af als hij onder de douche staat
waarom stiekem?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:33
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
waarom stiekem?
nou, omdat ik het ongemakkelijk vind als mijn vriendje zich aftrekt als ik niet geil ben ofzo. toch niet zo raar?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:34
m!ke
m!ke is offline
Citaat:

OT: ik en mijn voormalige vriendin legde altijd handdoeken als ze ongesteld was, en dan gewoon een deken over ons. Helemaal geen probleem mee

maar pak natuurlijk geen witte handdoeken..
Oud 22-08-2008, 15:40
Verwijderd
Ik zorg ervoor dat ik maar 1 keer in de 3 maanden ongesteld ben, en dan doen we het maar even die 4 dagen niet. Hebben er allebei dan weinig zin in en de schade halen we daarna wel weer in. Pijp hem dan overigens wel.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:44
Verwijderd
doe ik niet aan. vind ik gewoon vies.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 16:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Boeiend, dan heb je maar eens in de zoveel tijden een paar dagen geen seks. Alsof je de relatie daar minder van wordt. En door de pil kun je de ongesteldheid zelf een beetje plannen. Prima.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 16:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
seks tijdens de menstruatie, ik moet er niet aan denken. Al was het maar omdat ik dan echt meteen aan de zanger van type 0 negative moet denken, nouja dan kan je je wel indenken wat dat met mijn libido doet Maar verder zou ik het echt niet willen, ik vind het maar smerig. Bovendien heb ik in de eerste 4 dagen meestal migraine of superfokking erge kramp, dus ehh nee dan maar liever even niet. Ik had ook vaak zat dat ik de anticonceptie doorgebruikte en dan heb je die smeerboel niet.
Oud 22-08-2008, 16:26
snoopy
snoopy is offline
Meestal hebben we wel seks, maar op een andere manier. Je moet ook een béétje creatief zijn, hoor...
Oud 22-08-2008, 16:43
Qimm
Qimm is offline
De eesrte dagen hoeft het van mij nooit zo (al komt het heel enkel wel voor). Ook gewoon omdat ik geen zin heb maar ook omdat ik het dan wel ranzig vind. Maar die laatste dagen dan maakt het me niet veel uit, handdoekje er onder voor de zekerheid en gaan met die banaan. Maar als jij je er niet fijn bij voelt dan moet je het ook niet doen.
Oud 22-08-2008, 17:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Meestal hebben we wel seks, maar op een andere manier. Je moet ook een béétje creatief zijn, hoor...

op z'n russisch dan? Of euh met wc-rolkartonnetjes heel creatief!
Oud 22-08-2008, 20:25
Velma
Velma is offline
Ik wil eigenlijk helemaal niks aan mijn lijf bij ongesteldheid, dus dat weet je het wel. Voor en na wel erg fysiek. Maar het idee om met een bloedkut (© bepaalde forumer) te seksen, neuh.

Laatst gewijzigd op 22-08-2008 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 20:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik snap trouwens ook echt niet dat er mannen zijn die er geen problemen mee hebben... hallo je schwanz in zo'n bloedende gleuf steken... ik weet wel dat als ik een lul had ik hem dan netjes in m'n broek zou laten.
Oud 22-08-2008, 20:52
ST*R
ST*R is offline
Ben aan de pil en zorg er gewoon voor dat ik maar eens in de 3/4 maanden ongesteld ben. En als ik dan ongesteld ben: iewl, nee geen sex.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 07:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
op z'n russisch dan? Of euh met wc-rolkartonnetjes heel creatief!
wil je nou echt dat ik de verschillende manieren ga noemen?
Oud 23-08-2008, 09:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nu is het voor mij al weer maaaaaanden geleden dat ik ongesteld ben geweest, maar normaal gesproken hebben we er niet zo heel erg veel problemen mee om dan seks te hebben, maar dan wel enkel in de lichtere menstruatiedagen. Vriend heeft hier ook totaal geen problemen mee; Douchen en klaar.
Alleen orale seks is echt uit de boze.
Oud 23-08-2008, 10:15
gurl19
gurl19 is offline
Op de zwaarste dag heb ik er zelf ook geen zin in, maar dat is toch een doordeweekse dag en vaak zie ik hem dan toch niet. Op de lichtere dagen heb ik er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 12:37
Just_kimm
Just_kimm is offline
Citaat:
ik snap trouwens ook echt niet dat er mannen zijn die er geen problemen mee hebben... hallo je schwanz in zo'n bloedende gleuf steken... ik weet wel dat als ik een lul had ik hem dan netjes in m'n broek zou laten.
haha je brengt het echt duidelijk, ben het helemaal met je eens
Oud 23-08-2008, 13:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
--> Seksualiteit
Oud 23-08-2008, 14:53
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nou ja, als de douche vier stappen lopen is en je hebt echt zin...

Wij doen het wel minder, maar handwerk tijdens de menstruatie moet kunnen. Penetratie komt er meestal niet van, maar dat komt dan later wel weer.
Oud 23-08-2008, 17:17
Arwyn
Arwyn is offline
Wij doen dan dus meestal echt niks..
Ik heb er zelf nog wel eens zin in, maar hij wil niet
Maar dan mag hij dus gewoon ook een weekje wachten
Oud 23-08-2008, 19:37
Verwijderd
Ik vind het zelf niet erg om seks te hebben als ik ongesteld ben, als mijn vriend dat ook niet erg vindt. Het is nu ook weer niet zo dat ik liters bloed verlies... maar goed, ik ben nu eenmaal niet snel vies van dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 23:19
The Larch
The Larch is offline
Meestal doen we het toch, maar alleen onder de douche of zo veel mogelijk tussen het bloeden door. Ik heb er geen problemen mee, alleen wordt het zo'n terringzooi
Oud 23-08-2008, 23:33
botervleug
botervleug is offline
Ik wil wel (stopweek van de pil, gieierende hormonen!), maar sommige mensen zijn dan bang voor viezigheid. pfff.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 00:37
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Als ik ongesteld ben heb ik nergens zin in, laat staan in seks.. Het is wel heerlijk om tegen elkaar aan te liggen en te knuffelen, en als ik echt zin heb dan wil ik hem wel eens bevredigen.
Alhoewel het in de lichtere dagen ook wel voorkomt dat we wel seks hebben. Maar ik hou er niet van om dat te doen als je er echt midden in zit. En mn vriend gelukkig ook niet.

edit; gelukkig ben ik niet elke maand ongesteld
dit precies. Alleen ben ik wel elke maand ongesteld (geen pil)
Oud 24-08-2008, 00:50
Verwijderd
Geen probleem mee, hij ook niet. En dit heb ik al tien keer eerder gezegd in soortgelijke topics geloof ik; ik vind het wel fijn omdat ik er van ontspan en ik dan wat minder last heb van kramp. oraal (bij mij) is een no-no, maar voor de rest gewoon als normaal en we gooien er gewoon een handoek onder. Gelukkig ben ik ook meestal maar 2,5-3 dagen ongesteld dus lang zitten we er ook niet mee.

En vies, mwah, direct onder de douche erna, of onder de douche seksen. Ik ben wel aan de pil dus opzich zou ik gewoon niet ongesteld kunnen worden maar dat vinden we beiden dan weer niet fijn omdat zwangerschap-uitsluiten etc. dus.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 01:20
Stefanie
Stefanie is offline
Geen problemen mee. Seks onder de douche is ook niet vervelend
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 23:59
Warsocket
Warsocket is offline
ALs er voor de andere partij geen last is warom niet,
Je leuter kan je toch gewoon wassen.

Ik bedoel zet het idee uit je hoofd, van een beetje bloed ga j echt niet dood
Het is dan ook lekker (net als de andere 3 weken)
het glijd goed.

Waarom dan stopen?
Oud 26-08-2008, 00:19
Verwijderd
Geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 13:43
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Oud 26-08-2008, 16:51
Pluis
Pluis is offline
ik heb dan meestal niet zo'n zin en dan voel ik me zo viezig. De laatste 2 dagen kan het overigens prima, dan voel ik me niet meer vies en heb ik weer zijn en dan moet er alleen even een handdoekje onder. Pas de probleme
Oud 26-08-2008, 22:35
Verwijderd
O nee, ik wil echt geen seks als ik ongesteld ben

De man kan dan hoog of laag springen, hij zal toch even moeten wachten. Als ik een aardige bui ben geef ik hem wel een goede orale beurt om hem even koest te houden
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 09:06
Verwijderd
Ik vind seks in de stopweek juist wel fijn. Ik ben dan altijd heel gespannen (zowel lichamelijk als geestelijk), heb het gevoel dat ik altijd nog van alles moet en ben moeilijk rustig te krijgen. Ik vind het dan juist wel lekker om te vrijen, dan ontspan ik helemaal. Hij heeft daar overigens ook geen problemen mee, hij was juist degene die het initiatief nam terwijl hij wist dat ik ongesteld was.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 09:10
I C U
I C U is offline
In de lichtere dagen maakt het mij niet veel uit en hem ook niet. Als ik er geen zin in heb, dan idd maar wat anders. Ik probeer het gewoon zo te plannen dat ik niet ongesteld ben wanneer we bij elkaar slapen, wat vrijwel altijd lukt behalve in de vakanties... Ach ja
Oud 27-08-2008, 10:48
Stalker
Stalker is offline
Citaat:
Een relatie is geven en nemen, het is voor jou een kleine moeite om hem wel veel plezier te geven.
Van die 3 minuten dat je nodig hebt om hem af te trekken ga je echt niet dood
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 15:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
Een relatie is geven en nemen, het is voor jou een kleine moeite om hem wel veel plezier te geven.
Van die 3 minuten dat je nodig hebt om hem af te trekken ga je echt niet dood
Ja, seks is ook echt zo'n bezigheid waarbij je regelmatig moet denken: ik offer me wel op.
Oud 27-08-2008, 18:46
Stalker
Stalker is offline
Citaat:
Ja, seks is ook echt zo'n bezigheid waarbij je regelmatig moet denken: ik offer me wel op.
Als je dat _regelmatig_ moet denken dan is er iets niet goed hoor

Maar het hoort er gewoon bij vind ik.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 19:05
Nona
Nona is offline
Ik ben toch wel met enige regelmaat ongesteld.
Oud 27-08-2008, 21:15
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als vrouw wel uiteraard. Da's zoals god het bedoelde.

Oud 28-08-2008, 00:21
Verwijderd
Ik heb er dan niet zo'n zin in, behalve evt. onder de douche maar dan moet er wel een douche zijn waar dat kan
Met citaat reageren
Oud 28-08-2008, 12:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vind het de 1e 2/3 dagen nooit zo fijn om echt te neuken, hand/mondwerk vind ik prima. Daarna kan alles opzich wel weer, het ligt een beetje aan hoeveel zin er is.
Oud 28-08-2008, 13:35
tuttebel
tuttebel is offline
ik doe het wel, behalve oraal bij mezelf natuurlijk. we leggen er een handdoek onder, maar je ziet er eigenlijk nooit iets van. (ook niet op 'hem')
het idee is misschien een beetje vies, maar verder is het gewoon net als anders.
Oud 28-08-2008, 19:10
Verwijderd
Je doet geen oraal bij jezelf? Ahem, sorry, kon het niet laten. xD

Ehm, niet voor mij. Niet omdat ik het echt vies vind ofzo, maar ik heb dan gewoon niet zoveel zin in seks als wanneer ik niet ongesteld ben.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2008, 21:26
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Je doet geen oraal bij jezelf? Ahem, sorry, kon het niet laten. xD
ehh ik zie t nu ook idd

Regels voor berichten