![]() |
|
Verschilt heel erg maar meestal weet ik het zo te plannen dat ik niet ongesteld ben als ik bij hem ben.
![]()
|
Mijn vriendin heeft liever geen seks als ze ongesteld is en ik accepteer dat. Zonder al te veel problemen, want ik heb als reactie (we zijn nu 3 jaar samen) gewoon een laag libido in haar menstruatie week. Ik zou trouwens niet weten waar die reactie vandaan komt, maar hij is er wel.
|
Verwijderd
|
Als ik ongesteld ben heb ik nergens zin in, laat staan in seks.. Het is wel heerlijk om tegen elkaar aan te liggen en te knuffelen, en als ik echt zin heb dan wil ik hem wel eens bevredigen.
Alhoewel het in de lichtere dagen ook wel voorkomt dat we wel seks hebben. Maar ik hou er niet van om dat te doen als je er echt midden in zit. En mn vriend gelukkig ook niet. edit; gelukkig ben ik niet elke maand ongesteld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik en mijn voormalige vriendin legde altijd handdoeken als ze ongesteld was, en dan gewoon een deken over ons. Helemaal geen probleem mee maar pak natuurlijk geen witte handdoeken..
|
seks tijdens de menstruatie, ik moet er niet aan denken. Al was het maar omdat ik dan echt meteen aan de zanger van type 0 negative moet denken, nouja dan kan je je wel indenken wat dat met mijn libido doet
![]()
|
De eesrte dagen hoeft het van mij nooit zo (al komt het heel enkel wel voor). Ook gewoon omdat ik geen zin heb maar ook omdat ik het dan wel ranzig vind. Maar die laatste dagen dan maakt het me niet veel uit, handdoekje er onder voor de zekerheid en gaan met die banaan. Maar als jij je er niet fijn bij voelt dan moet je het ook niet doen.
||
Citaat:
op z'n russisch dan? Of euh met wc-rolkartonnetjes ![]()
|
Ik wil eigenlijk helemaal niks aan mijn lijf bij ongesteldheid, dus dat weet je het wel. Voor en na wel erg fysiek. Maar het idee om met een bloedkut (© bepaalde forumer) te seksen, neuh.
Laatst gewijzigd op 22-08-2008 om 20:32. |
![]() |
|
ik snap trouwens ook echt niet dat er mannen zijn die er geen problemen mee hebben... hallo je schwanz in zo'n bloedende gleuf steken... ik weet wel dat als ik een lul had ik hem dan netjes in m'n broek zou laten.
|
![]() |
Nu is het voor mij al weer maaaaaanden geleden dat ik ongesteld ben geweest, maar normaal gesproken hebben we er niet zo heel erg veel problemen mee om dan seks te hebben, maar dan wel enkel in de lichtere menstruatiedagen. Vriend heeft hier ook totaal geen problemen mee; Douchen en klaar.
Alleen orale seks is echt uit de boze. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wij doen het wel minder, maar handwerk tijdens de menstruatie moet kunnen. Penetratie komt er meestal niet van, maar dat komt dan later wel weer.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Geen probleem mee, hij ook niet.
![]() ![]() En vies, mwah, direct onder de douche erna, of onder de douche seksen. Ik ben wel aan de pil dus opzich zou ik gewoon niet ongesteld kunnen worden maar dat vinden we beiden dan weer niet fijn omdat zwangerschap-uitsluiten etc. dus. ![]() |
![]() |
|
ALs er voor de andere partij geen last is warom niet,
Je leuter kan je toch gewoon wassen. Ik bedoel zet het idee uit je hoofd, van een beetje bloed ga j echt niet dood Het is dan ook lekker (net als de andere 3 weken) het glijd goed. Waarom dan stopen?
|
ik heb dan meestal niet zo'n zin en dan voel ik me zo viezig. De laatste 2 dagen kan het overigens prima, dan voel ik me niet meer vies en heb ik weer zijn en dan moet er alleen even een handdoekje onder. Pas de probleme
|
Verwijderd
|
Ik vind seks in de stopweek juist wel fijn. Ik ben dan altijd heel gespannen (zowel lichamelijk als geestelijk), heb het gevoel dat ik altijd nog van alles moet en ben moeilijk rustig te krijgen. Ik vind het dan juist wel lekker om te vrijen, dan ontspan ik helemaal. Hij heeft daar overigens ook geen problemen mee, hij was juist degene die het initiatief nam terwijl hij wist dat ik ongesteld was.
![]() |
![]() |
|
In de lichtere dagen maakt het mij niet veel uit en hem ook niet. Als ik er geen zin in heb, dan idd maar wat anders. Ik probeer het gewoon zo te plannen dat ik niet ongesteld ben wanneer we bij elkaar slapen, wat vrijwel altijd lukt behalve in de vakanties... Ach ja
![]()
||
Citaat:
Van die 3 minuten dat je nodig hebt om hem af te trekken ga je echt niet dood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik doe het wel, behalve oraal bij mezelf natuurlijk. we leggen er een handdoek onder, maar je ziet er eigenlijk nooit iets van. (ook niet op 'hem')
het idee is misschien een beetje vies, maar verder is het gewoon net als anders. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #24! Daantje_0705 | 133 | 05-09-2020 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Ze belooft seks maar haakt af xpicture | 10 | 30-08-2016 10:48 | |
Seksualiteit |
Jij ongesteld, hij "in the mood" bierkoning | 14 | 06-06-2011 20:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Seks, relaties en anticonceptie Daantje_0705 | 40 | 24-07-2008 05:23 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
welke anticonceptie middelen gebruik jij ??? mueslireep | 60 | 08-02-2007 10:52 |