Advertentie | |
|
![]() |
|
FrontPage wordt niet meer ontwikkeld en niet meer verkocht. Het is vervangen door dit.
Maar waarom zou het alleen daarmee kunnen? Ik neem aan dat je gewoon met FTP bestanden kunt uploaden, dan kun je met elke willekeurige WYSIWYG HTML-editor pagina's maken (en zelfs met kladblok, als je eerst even HTML leert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oke, dat is voor de meeste mensen natuurlijk helemaal niet 'gewoon'
![]() Je zou KompoZer kunnen proberen, die is gratis. Verder heb je nog Dreamweaver, is tegenwoordig van Adobe maar kost (behoorlijk wat) geld.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoegen fora, of: De Toekomst van dit forum Schrödinger | 348 | 13-10-2016 14:15 | |
Beleidszaken |
samenwerken pinbalpaul | 52 | 30-12-2005 16:48 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Jumboweb Martin | 84 | 09-10-2005 16:33 | |
Software & Hardware |
[Website] Uploaden vanuit Frontpage Belladonna | 15 | 01-06-2004 10:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Fors lager aantal asielzoekers naar Nederland Dutchy15 | 53 | 02-03-2002 18:28 |