Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2002, 17:09
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Fors lager aantal asielzoekers naar Nederland

Uitgegeven: 22-2-2002 14:55

DEN HAAG - Het aantal asielzoekers dat naar Nederland komt, is weer fors lager, zo laat de viermaandelijkse asielrapportage over de laatste maanden van 2001 zien. Over het hele jaar genomen zit de totale asielinstroom zelfs op het laagste punt sinds 1996. Dit blijkt uit cijfers die staatssecretaris Kalsbeek van Justitie vrijdag aan de ministerraad heeft voorgelegd.

Kwamen er in 2000 nog 43.895 asielzoekers naar Nederland, in 2001 was hun aantal al verminderd tot 32.579. Dat is een daling van 26 procent.

Vorig jaar reisden 5.951 alleenstaande minderjarige asielzoekers af naar Nederland, 754 minder dan in 2000. De meeste jeugdige asielzoekers komen uit Angola, Sierra Leone, Guinee en Somalië. Volwassen asielzoekers komen veelal uit Angola, Afghanistan, Sierra Leone, Iran, Guinee, Turkije en Irak.

De fiks lagere aantallen asielzoekers die Nederland als eindbestemming kiezen, zorgen er ook voor dat het Nederlandse aandeel in de totale Europese asielinstroom is gedaald van 11,4 naar 8,3 procent.

Kalsbeek constateerde al eerder dat deze dalende tendens het resultaat is van de nieuwe Vreemdelingenwet. Er zijn minder mogelijkheden om eindeloos door te procederen voor een verblijfsvergunning. Dit weerhoudt asielziekers er kennelijk van zich in Nederland te melden voor asiel.

Vorig jaar hebben 16.023 mensen de asielopvang verlaten. Bijna 1800 asielzoekers maakten daarbij gebruik van de terugkeerfaciliteiten van de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM) om naar huis terug te gaan. Op 1 januari 2002 zaten er 4.073 uitgeprocedeerde asielzoekers in de opvang.
----------------------------------------
eindelijk! begint t ergens op te lijken, nu nog lager naar de 25000, maar dat kan natuurlijk niet meteen..
wat vind je hiervan?? nog te hoog of vind je dat t ergens op begint te lijken??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2002, 17:12
Verwijderd
Mwah..ik weet niet wat ik teveel of teweinig vind...of ik bv. 10.000 of 30.000 elk jaar het land in wil hebben. Ik vind wel dat er meer gekeken moet worden naar de kansen die mensen hebben in de asielprocedure. Dus bijvoorbeeld mensen die al bijvoorbaat, heel duidelijk, geen kans hebben op een verblijfsvergunning er niet inlaten. Dat is verspilling van de mankracht bij het ambtenarenapparaat en bezettingscapaciteit van de azc's. Laat er dan mensen in die het écht nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:27
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Dat is nog steeds te veel. Laten we eerst de problemen oplossen met diegene die hier al zijn, voordat we nieuwe het land binnen laten.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:40
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat is nog steeds te veel. Laten we eerst de problemen oplossen met diegene die hier al zijn, voordat we nieuwe het land binnen laten.

-Desecrator

goed idee, we laten eerst een jaar of wat
die mensen verhongeren/vervolgd worden/ gemarteld worden
toppie
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:06
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Joostje schreef:
goed idee, we laten eerst een jaar of wat
die mensen verhongeren/vervolgd worden/ gemarteld worden
toppie
Wat dacht je van opvang in de regio ?

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:31
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Wat dacht je van opvang in de regio ?

-Desecrator

Net of dat vaak zo makkelijk is

Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:38
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Wat dacht je van opvang in de regio ?

-Desecrator
opvang in de regio is wel goed, moet ook veel meer aan gewerkt worden in VN verband, maar dat kan niet altijd en mensen die hierheen vluchten kunnen net zo goed hier blijven als naar de regio teruggaan
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:00
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Joostje schreef:
mensen die hierheen vluchten kunnen net zo goed hier blijven als naar de regio teruggaan

Als je ze alsnog binnen laat denk je dat er dan ook maar eentje voor de opvang in de regio kiest ? Dan zit je alsnog met de integratie problemen, die er zogenaamd niet zijn.

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:18
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Als je ze alsnog binnen laat denk je dat er dan ook maar eentje voor de opvang in de regio kiest ?
-Desecrator
ja
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:39
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ja
Als ze kunnen kiezen voor een paar jaar in een opvangkamp en daarna terug naar de armoedige zooi. Of ze kunnen kiezen voor de rest van hun leven in een rijke verzorgingsstaat, dan kiezen ze voor optie 1 ?

Dacht het niet.


-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Als ze kunnen kiezen voor een paar jaar in een opvangkamp en daarna terug naar de armoedige zooi. Of ze kunnen kiezen voor de rest van hun leven in een rijke verzorgingsstaat, dan kiezen ze voor optie 1 ?

Dacht het niet.
-Desecrator
reis naar nederland kost geld. als hun gebied weer veilig is, kunnen ze terug. met verzorgingsstaat suggereer je zeker dat ze uitkering gaan lopen trekken ofzo? :/ ik ga er maar niet op in
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Als ze kunnen kiezen voor een paar jaar in een opvangkamp en daarna terug naar de armoedige zooi. Of ze kunnen kiezen voor de rest van hun leven in een rijke verzorgingsstaat, dan kiezen ze voor optie 1 ?

Dacht het niet.


-Desecrator
je praat over dingen waar je kennelijk niet zo veel vanaf weet, ten eerste hebben die mensen liever opvang in hun eigen regio, wat veel moeilijker is dan asielopvang in nederland, ten tweede willen die mensen zo snel mogelijk terug naar hun oude buurt enzo(kijk es het journaal zou ik zeggen) en ten derde, ze gaan heus niet allemaal uitkeringen lopen trekken, bedenk wel dat ze niet zo slim en rijk etc. zijn als wij!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:38
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
bedenk wel dat ze niet zo slim en rijk etc. zijn als wij!


Ja hoor, wij slimmer. Geniaal weer. Echt, ik vind al die rascisten enzow niet zo erg, maar waarom lullen ze zo dom? of geloof je nu echt in een superieur ras? (eigenlijk kan ik het antwoord al geven: ja. Want als wij slimmer zijn, staan we boven hun, en zijn we superieur)
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:50
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Joostje schreef:
reis naar nederland kost geld. als hun gebied weer veilig is, kunnen ze terug. met verzorgingsstaat suggereer je zeker dat ze uitkering gaan lopen trekken ofzo? :/ ik ga er maar niet op in
Terug gaan doen ze niet, want ze hebben het veelste goed hier. En uitkering trekken doen ze wel degelijk.

Feit: 68% van de Turkse en 66% van de Marokaanse mannen tussen de 40 en 64 hebben een uitkering. Dit tegenover 22% bij de Nederlanders.

Dus nee allochtonen hebben helemaal niet veel vaker een uitkering

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=4483


-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:59
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
je praat over dingen waar je kennelijk niet zo veel vanaf weet, ten tweede willen die mensen zo snel mogelijk terug naar hun oude buurt enzo(kijk es het journaal zou ik zeggen)
Ik kijk journaal, en wat zag ik daar ? Een stukje over Joegoslaven die niet terug wilde. Juist ja, slechts een enkeling koos er voor om terug te gaan, ondanks stimulering van Nederlandse kant. En ondanks dat Joegoslavie al weer enkele jaren veilig is. En omdat ze allemaal massaal terug gaan zie ik nog steeds zoveel eerste generatie Turken en Marokanen hier op straat

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 22:08
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dus nee allochtonen hebben helemaal niet veel vaker een uitkering
ik heb helemaal niet beweert dat ze minder uitkering krijgen ofzo? jij sprak het alleen maar zo uit alsof ze dat allemaal doen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 22:49
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Fors lager aantal asielzoekers naar Nederland

De zoveelste verkiezingsstunt.
Hieruit blijkt ook weer dat sommige mensen c.q. politici in dit landje er niet voor terugschrikken om de mensen een rad voor de ogen te draaien.
Want wat wil deze PvdA-staatssecretaris nu eigenlijk aantonen ?
Simpelweg dat "het allemaal wel meevalt" met de ongeremde instroom van buitenlanders in dit kleine landje.
Niets is echter minder waar.
De instroom van mensen kun je immers niet meten met alleen maar naar het aantal "asielzoekers" te kijken.
De enige en echt aantoonbare cijfers zijn de cijfers van de netto-immigratie (= binnenkomers minus vertrekkers).
En laat dat laatste aantal in 2001 bijna het record uit 1975 gebroken te hebben ......
In 2001 kwamen er netto 71825 immigranten bij.
Een aardige stad zou ik zo zeggen.
En voor wie het niet gelooft (die zijn er altijd uiteraard) moet maar eens gaan spitten op de site van het CBS.


Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 23:10
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah..ik weet niet wat ik teveel of teweinig vind...of ik bv. 10.000 of 30.000 elk jaar het land in wil hebben. Ik vind wel dat er meer gekeken moet worden naar de kansen die mensen hebben in de asielprocedure. Dus bijvoorbeeld mensen die al bijvoorbaat, heel duidelijk, geen kans hebben op een verblijfsvergunning er niet inlaten. Dat is verspilling van de mankracht bij het ambtenarenapparaat en bezettingscapaciteit van de azc's. Laat er dan mensen in die het écht nodig hebben.

Hoe weet je bij voorbaat in godsnaam of iemand geen (politiek) vluchteling is ?!?!?!?!?!

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2002, 23:12
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
(...)bedenk wel dat ze niet zo slim en rijk etc. zijn als wij!

Niet zo slim??? Een gemiddelde Afghaan is slimmer dan een gemiddelde Amerikaan volgens mij (lees voor slimheid: goed onderwezen)

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 23:14
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Terug gaan doen ze niet, want ze hebben het veelste goed hier. En uitkering trekken doen ze wel degelijk.

Feit: 68% van de Turkse en 66% van de Marokaanse mannen tussen de 40 en 64 hebben een uitkering. Dit tegenover 22% bij de Nederlanders.
(...)

Zijn die Marokkanen en Turken geen "overblijfselen" van ons "gastarbeider-verhaal" uit de jaren 60? En dan wel niet de 1e generatie, maar de 2e of zelfs 3e?

We praten hier voornamelijk over de groeperingen die hierboven genoemd zijn. Irakezen, Afghanen, Turkse Koerden, Sierra Leoners, etc..

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 11:45
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Internationalist schreef:


Ja hoor, wij slimmer. Geniaal weer. Echt, ik vind al die rascisten enzow niet zo erg, maar waarom lullen ze zo dom? of geloof je nu echt in een superieur ras? (eigenlijk kan ik het antwoord al geven: ja. Want als wij slimmer zijn, staan we boven hun, en zijn we superieur)

nee ik bedoel wij zijn hoger opgeleid, bijna in alle gevallen, die mensen hebben hun basisschool niet eens afgemaakt enzo, minder ontwikelt en dergelijke, dat wil niet zeggen dat wij superieur zijn..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 11:48
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik kijk journaal, en wat zag ik daar ? Een stukje over Joegoslaven die niet terug wilde. Juist ja, slechts een enkeling koos er voor om terug te gaan, ondanks stimulering van Nederlandse kant. En ondanks dat Joegoslavie al weer enkele jaren veilig is. En omdat ze allemaal massaal terug gaan zie ik nog steeds zoveel eerste generatie Turken en Marokanen hier op straat

-Desecrator
ik heb t toch niet over de 1e generatie man! die leven hier al te lang, en teruggaan is vet moeilijk voor hun, moeten ze zich daar ook aanpassen, t is toch wel een heel ander land!
ik heb t over diegene die hier binnenkomen, en weer teruggaan binnen een paar maanden, dat zijn er dus wel degelijk wat!
''Vorig jaar hebben 16.023 mensen de asielopvang verlaten. ''


------------------
buiten bereik

[Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (24-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 11:58
Griller
Griller is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Niet zo slim??? Een gemiddelde Afghaan is slimmer dan een gemiddelde Amerikaan volgens mij (lees voor slimheid: goed onderwezen)

Suzan
Maar laten we niet vergeten dat bijna, zeg maar gerust alle, volkeren toch wel wat slimmer zijn als amerikanen!
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:04
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Terug gaan doen ze niet, want ze hebben het veelste goed hier. En uitkering trekken doen ze wel degelijk.

Feit: 68% van de Turkse en 66% van de Marokaanse mannen tussen de 40 en 64 hebben een uitkering. Dit tegenover 22% bij de Nederlanders.

Dus nee allochtonen hebben helemaal niet veel vaker een uitkering

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=4483


-Desecrator

dat zijn de gastarbeiders van de jaren '60 en '70, die toen hierheen zijn GEHAALD, en al het smerige werk moesten opknappen tegen lagere lonen, toen werd er nix gezegd, hun hebben ook een redelijke bijdrage geleverd aan de groei van de nederlandse economie, en toen ze niet meer nodig waren, geen ander werk konden vinden, kregen ze een uiterking, want teruggaan kon niet echt meer, en nu beginnen ze te roepen van dat ze uitkeringen trekken, nou ik geef ze bijna volkomen gelijk!
t is typisch iets voor west-europa, gebruiken en als ze niet meer nodig zijn, dumpen.
(bovendien hebben marokkanen vaker een uitkering dan turken.. en zijn er ook zat nederlanders, das nog meer een schande dat je niet werkt voor je eigen land)

Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:05
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Niet zo slim??? Een gemiddelde Afghaan is slimmer dan een gemiddelde Amerikaan volgens mij (lees voor slimheid: goed onderwezen)

Suzan
wie is er nou niet slimmer dan een Amerikaan..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 12:34
Griller
Griller is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
wie is er nou niet slimmer dan een Amerikaan..

Niemand? Dat volk is zooo ontzettend dom he!
sorry voro het offtopic gelul..

__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Griller schreef:
Niemand? Dat volk is zooo ontzettend dom he!
sorry voro het offtopic gelul..

[off]het domste is nog dat ze denken dat ze het slimst zijn [/off]
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 10:38
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Net of dat vaak zo makkelijk is

Net of het hier zo lekker gaat met de integratie enzo...
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 13:24
arvid_18
arvid_18 is offline
Amerikanen zijn wel het machtigste volk ter wereld...ik bespeur hier een vorm van frustratie...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 13:28
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Het kan teruggebracht worden naar 10.000. Bovendien moeten illegalen, criminele, economische asielzoekers weer terug worden gestuurd. Ditzelfde geldt voor mensen uit gebieden waar het nu weer veilig is (joegoslavie bijvoorbeeld).
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 13:29
arvid_18
arvid_18 is offline
Nee ik ben geen Amerikaan of ongelofijk pro amerika. om ff te voorkomen dat alle extreem linkse lui hier goedkoop op mij gaan schelden.
Veel mensen vergeten hier dat Nederland het dichtsbevolkte land ter wereld is en vinden het dus gek dat minder asielzoekers komen. Verder is het overduidelijk dat meer dan 80% van de asielzoekeres economische vluchtelingen zijn. Die kunnen we hier missen als kiespijn, zeker in een recessie. Kortom laat alleen echte politieke vluchtelingen binnen.

Trouwens, schelden op Amerika, lekker makkelijk he? Amerika heeft ook veel goeie dingen gedaan. mensen zoals dutchy15 (getal geeft zijn IQ aan?) zijn heel eenzijdig en kijken alleen naar de mislukte acties. Ik weet niet alleen of dat komt door onwetendheid, lekker populair op amerika schelden om erbij te horen of uit frustratie. Ik houd het maar op een mix van alle 3
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:05
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Nee ik ben geen Amerikaan of ongelofijk pro amerika. om ff te voorkomen dat alle extreem linkse lui hier goedkoop op mij gaan schelden.
Veel mensen vergeten hier dat Nederland het dichtsbevolkte land ter wereld is en vinden het dus gek dat minder asielzoekers komen. Verder is het overduidelijk dat meer dan 80% van de asielzoekeres economische vluchtelingen zijn. Die kunnen we hier missen als kiespijn, zeker in een recessie. Kortom laat alleen echte politieke vluchtelingen binnen.

Trouwens, schelden op Amerika, lekker makkelijk he? Amerika heeft ook veel goeie dingen gedaan. mensen zoals dutchy15 (getal geeft zijn IQ aan?) zijn heel eenzijdig en kijken alleen naar de mislukte acties. Ik weet niet alleen of dat komt door onwetendheid, lekker populair op amerika schelden om erbij te horen of uit frustratie. Ik houd het maar op een mix van alle 3
waarom zou ik de goede dingen behandelen? jij hebt ook geen goed woord over moslims!
t is toch duidelijk dat er meer discussies over negatieve dingen gaan dan over positieve, waarom zou je over iets discussieren wat al goed is?
die 80% heb je zeker van een extreemrechtse site ofzo
goedkoop op jou schelden? man, kijk eens wat je nu zelf aan t doen bent, bovendien is t wel degelijk zo dat amerikanen denken dat ze superieur zijn.
als jij met zoiets zwak komt dat mijn IQ 15 is, nou dan zou ik je IQ maar es laten meten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
Net of het hier zo lekker gaat met de integratie enzo...
moet je bij je eigen overheid wezen vriend, niet hier.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Amerikanen zijn wel het machtigste volk ter wereld...ik bespeur hier een vorm van frustratie...
sinds wanneer is machtigste ook meteen slimste? en beste?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:01
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
moet je bij je eigen overheid wezen vriend, niet hier.

Net of je alleen de overheid moet blamen? Het is nou niet dat ze allemaal lekker mee werken!

EN...ik ben jouw vriend niet
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:24
arvid_18
arvid_18 is offline
dutchy15 wat ben je ook een gefrustreerde aap haha, bespottelijk gewoon!
ik heb nergens gezegd dat amerikanen superieur zijn, dat komt alleen in jouw illusiore denkwereldje voor. Ik weet verder niet precies waar ik die 80% vandaan heb gehaald, maar dat bleek wel uit wat onderzoeken en van insiders die in die industrie zitten. Maar jij, naief als een pasgeboren kind, denkt natuurlijk dat iedereen die hier binnen wil komen een politieke vluchteling is...

Tring tring!!!!!

dat is de wekker! Dutchy15, WAKKER WORDEN
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2002, 19:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
Net of je alleen de overheid moet blamen? Het is nou niet dat ze allemaal lekker mee werken!

EN...ik ben jouw vriend niet
dan pakken ze die mensen toch gewoon aan?
taak van overheid

nee zeg, gelukkig niet, dat ''vriend'' wordt in zulke zinnen wel es vaker gebruikt, heb je dat nooit geleerd ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:53
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
dutchy15 wat ben je ook een gefrustreerde aap haha, bespottelijk gewoon!
ik heb nergens gezegd dat amerikanen superieur zijn, dat komt alleen in jouw illusiore denkwereldje voor. Ik weet verder niet precies waar ik die 80% vandaan heb gehaald, maar dat bleek wel uit wat onderzoeken en van insiders die in die industrie zitten. Maar jij, naief als een pasgeboren kind, denkt natuurlijk dat iedereen die hier binnen wil komen een politieke vluchteling is...

Tring tring!!!!!

dat is de wekker! Dutchy15, WAKKER WORDEN
volgens mij ben jij gefrustreerder dan mij..
ik zeg dat amerikanen DENKEN dat ze superieur zijn, dat is ook zo, algemeen bekend, niet in extreme vorm, maar ze denken wel dat ze wat zijn.
ik zeg dus niet dat IK dat alleen denk!(ja, ik oa.)
insiders in industrie? lekker betrouwbaar weer..
ik weet dat t wel hoog ligt, niet 80 % maar wat lager, toch nog te hoog, maar dat hoeft die Pim niet op te lossen met ze o zo geweldige ideeen
zei ik dat?? juist niet man, leer lezen!
ik ben allang wakker, nu jij nog
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 20:46
arvid_18
arvid_18 is offline
Wie moet dat probleem dan oplossen volgens jou? En hoe?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 02:08
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
wie is er nou niet slimmer dan een Amerikaan..

Zat mensen. Zoveel dommer dan de gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Amerikaan niet.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 14:19
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Zat mensen. Zoveel dommer dan de gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Amerikaan niet.

zoo serieus was t nou ook weer niet bedoeld
wat wij zien zijn vooral de slimme amerikanen, maar er zijn echt heel veel minder slimme amerikanen, bovendien zit in bijna elk amerikaans bedrijf wel een paar nederlandse managers en dergelijke..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 14:35
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
bovendien zit in bijna elk amerikaans bedrijf wel een paar nederlandse managers en dergelijke..
Ghehe. Amerika wordt geïnfiltreerd... nog een paar jaar en we nemen de macht over in de VS!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 14:36
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Ghehe. Amerika wordt geïnfiltreerd... nog een paar jaar en we nemen de macht over in de VS!

juist
( zou de wereld er tenminste wel wat vooruit op gaan )
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:06
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
dan pakken ze die mensen toch gewoon aan?
taak van overheid
Enzo gauw iemand (de heer Fortuyn) voorsteld om de stroom vluchtelingen in te dammen zodat het probleem makkelijker aan te pakken is sta jij op je 8erste benen!

Citaat:

nee zeg, gelukkig niet, dat ''vriend'' wordt in zulke zinnen wel es vaker gebruikt, heb je dat nooit geleerd ofzo
Ik d8 gewoon dat niemand jouw vriend wil zijn omdat je zoveel onzin uitkraamt...en terecht!


[Dit bericht is aangepast door bram_05 (26-02-2002).]
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:38
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
Ik d8 gewoon dat niemand jouw vriend wil zijn omdat je zoveel onzin uitkraamt...en terecht!


[Dit bericht is aangepast door bram_05 (26-02-2002).]
klopt, omdat hij zegt dat er vooral geen islamieten meer moeten komen, dat dat klootzakken zijn(om ff op Pim's manier te praten ), als hij nou gewoon zegt dat er geen economische vluchtelingen moeten komen, en de islam enzo daarbuiten laat, dan ben ik t daar mee eens! bovendien heeft hij alleen maar een bek over allochtonen, voor de rest roept ie maar wat, met ze gezondheidszorg en onderwijs, blabla, ja zo kan iedereen t wel
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
Ik d8 gewoon dat niemand jouw vriend wil zijn omdat je zoveel onzin uitkraamt...en terecht!


[Dit bericht is aangepast door bram_05 (26-02-2002).]
blaat man, datzelfde vind ik nou precies van jou, krijg je geen maatschappijleer op school ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 07:39
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
, jullie generalisaties komen ook niet echt hoogwaardig over
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 07:41
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Deze topic is heel wat dommer dan heel die conjo VS
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:19
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Deze topic is heel wat dommer dan heel die conjo VS

jouw 2 replys zijn de domste van het hele topic
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 22:41
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
jouw 2 replys zijn de domste van het hele topic

idd ja.


*Ghehe. Amerika wordt geïnfiltreerd... nog een paar jaar en we nemen de macht over in de VS* *juist
( zou de wereld er tenminste wel wat vooruit op gaan )* *wie is er nou niet slimmer dan een Amerikaan..* *ik zeg dat amerikanen DENKEN dat ze superieur zijn, dat is ook zo, algemeen bekend, niet in extreme vorm, maar ze denken wel dat ze wat zijn.
ik zeg dus niet dat IK dat alleen denk!(ja, ik oa.)
insiders in industrie? lekker betrouwbaar weer..*





------------------
siNix, kusjuh? ~ik is forumbaasje op http://f4rum.tk/ ~hoop dat Linda gelukkig is ~ ben gelukkig getrouwd met sannetje~ kabouter Hip m'n lieve dochter

[Dit bericht is aangepast door Internationalist (27-02-2002).]
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.