Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 12:46
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
bij mij zijn t er niet zo veel, omdat ik voor veel films toch geen enorm hoge verwachtingen had, maar er is 1 film, waar ik toch wel hoge verwachtingen voor had en dat was Unbreakeble, maar allemachtig, wat was dat een kutfilm..

Jullie ooit wel eens zoiets meegemaakt?
Dus: zijn er films waar je (hele) hoge verwachtingen voor had, maar die, na t bekijken van de film, toch enorm tegenvielen?
Oud 31-07-2002, 13:10
wierie
wierie is offline
mjah unbreakable idd en ik vondt the others ook heel erg tegenvallen.
Oud 31-07-2002, 13:19
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind Breakable & The Others beide goeie en mooie filsm .

Maar welke vond ik tegenvallen? Ehhh..

Ja, ooit eentje op school. Eentje met Leslie Nielsen. Ik weet alleen niet precies meer hoe die heet. "Spies" ofzo.. Die veel erg tegen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 13:59
Verwijderd
The One (van Jet Li)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:21
Verwijderd
American History X
en Magnolia vormden grootste teleustellingen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:24
Joostje
Joostje is offline
american history x indd
en fucking amal ook wel en beetje
Oud 31-07-2002, 16:32
Verwijderd
Lord of the Rings; tegenvallend script, soms knullig geacteerd (ik ergerde me rot aan Merry en Pippin), en sommige (belangrijke) gebeurtenissen uit het boek komen niet voor in de film, of zijn aangepast/ingekort.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:00
Diesel
Diesel is offline
Training Day, Pearl Harbor, Lord Of The Rings: Fellowship of the Ring, Children of the Corn: 666, House 2.
Oud 31-07-2002, 17:08
maryana
maryana is offline
missery
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:45
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Citaat:
maryana schreef:
missery
Hmm ja, viel wel een beetje tegen ja, ik had hem veel enger verwacht, vond hem helemaal niet eng(voor de rest vond ik het wel een redelijk goede film), verder vind ik films niet zo snel tegenvallen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:05
sXe
sXe is offline
Monster's Ball
Oud 31-07-2002, 18:33
wyner
wyner is offline
Crouching Tiger, Hidden Dragon.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 18:36
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hannibal, ik had verwacht dat ie meer mensen op ging vreten, maar dat viel aardig tegen! hahaha. Toch wassie wel mooi, maar Silence of the Lambs is mooier!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
Hannibal, ik had verwacht dat ie meer mensen op ging vreten, maar dat viel aardig tegen! hahaha. Toch wassie wel mooi, maar Silence of the Lambs is mooier!
mee eens! d'r werd gezegd dat japanners kotsend uit de bios zaal waren gerend.... die kunnen dan écht nergens tegen!

verder vonk unbreakable WEL goed, maar een andere film echt zwaar kut: ging over een man die na de dood van z'n vrouw heel vergeetachtig was geworden en daardoor dingen na 10 seconden ongeveer was vergeten. hij wilde op zoek naar de moordenaar van z'n vrouw en daarop liet hij bijna alles wat hij ontdekte op z'n lichaam tatoëren of hij schreef papiertjes die hij op z'n lichaam plakte.
leek me echt onwijs gaaf, maar in de eerste scene ontdekte hij al wie de moordenaar was
*denkt nog even na over wat de titel was*
Oud 31-07-2002, 19:14
Devotee
Devotee is offline
Blade II viel zo tegen, om maar te noemen degene die het verst in mijn geheugen staat, en ik weet dat ik tijdens The Horse Whisperer ben in slaap gevallen, en ook tijdens Saving Private Ryan... Terwijl ik dat een van de hoofdzondes vind. Ik w8 ook een tijdje voor dat ik een sequel gaat kijken... dus Men In Black II mag voor mij een tijdje draaien...
Oud 31-07-2002, 19:36
Verwijderd
hannibal idd, ik had ook verwacht dat ie meer mensen zou opeten (het einde vd film vond ik t mooist). Het was wel een mooie film, maar idd silence of tjhe lambs was beter

en christine en misery vielen ook wel tegen. mn moeder had het erover dat ze christine echt supereng vond, ik vond t wel meevallen (tegenvallen dus eigenlijk) en misery, die vond ik ook niet echt heel eng, wat ik wel had verwacht bij stephen king
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 20:48
Fee
Fee is offline
Kvon "the exorcist" bijv zwaar tegenvallen. Khad van mn ouders al allemaal horror verhalen over die film gehoord, dus ik mijn verwachtingen waren hoog. Maar alles zag dr eg zo nep uit en nogal dom geacteerd von ik.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 02:00
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:

verder vonk unbreakable WEL goed, maar een andere film echt zwaar kut: ging over een man die na de dood van z'n vrouw heel vergeetachtig was geworden en daardoor dingen na 10 seconden ongeveer was vergeten. hij wilde op zoek naar de moordenaar van z'n vrouw en daarop liet hij bijna alles wat hij ontdekte op z'n lichaam tatoëren of hij schreef papiertjes die hij op z'n lichaam plakte.
leek me echt onwijs gaaf, maar in de eerste scene ontdekte hij al wie de moordenaar was
*denkt nog even na over wat de titel was*
Memento, jij cultuurbarbaar

SPOILER:
.
.
.
Was trouwens niet de moordenaar, die gozer die in het begin door zn kop wordt geschoten...Vraag me eigenlijk wel af of je de film wel goed hebt gevolgd, het verhaal wordt meesterlijk verteld in een chronologisch teruplopende volgorde, met veel plotwendingen...Is een van mn favorieten. Maargoed, smaken verschillen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 02:17
Verwijderd
Fucking Amal en The Godfather
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 06:59
wyner
wyner is offline
Re: Memento

Inderdaad, je hebt een schandelijke misinterpretatie gemaakt.
De ontknoping is ook niet wie de moordenaar is, maar de openbaring van hoe Lenny in z'n leven te werk gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten