Advertentie | |
|
![]() |
|
Blade II viel zo tegen, om maar te noemen degene die het verst in mijn geheugen staat, en ik weet dat ik tijdens The Horse Whisperer ben in slaap gevallen, en ook tijdens Saving Private Ryan... Terwijl ik dat een van de hoofdzondes vind. Ik w8 ook een tijdje voor dat ik een sequel gaat kijken... dus Men In Black II mag voor mij een tijdje draaien...
|
Verwijderd
|
hannibal idd, ik had ook verwacht dat ie meer mensen zou opeten (het einde vd film vond ik t mooist). Het was wel een mooie film, maar idd silence of tjhe lambs was beter
en christine en misery vielen ook wel tegen. mn moeder had het erover dat ze christine echt supereng vond, ik vond t wel meevallen (tegenvallen dus eigenlijk) en misery, die vond ik ook niet echt heel eng, wat ik wel had verwacht bij stephen king |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() SPOILER: . . . Was trouwens niet de moordenaar, die gozer die in het begin door zn kop wordt geschoten...Vraag me eigenlijk wel af of je de film wel goed hebt gevolgd, het verhaal wordt meesterlijk verteld in een chronologisch teruplopende volgorde, met veel plotwendingen...Is een van mn favorieten. Maargoed, smaken verschillen ![]() |
![]() |
|
|