Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2008, 18:16
HandDoek
HandDoek is offline
Ik ben op iemand, alleen durf ik het niet te vragen Ik weet het, een heleboel hebben het.. Alleen ik fietste bijv. met hun mee, En dan zegt ze: "we gaan hier af schat". Alleen weet ik nou niet of ze nou ook op mij is.. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2008, 18:25
cenerentola
cenerentola is offline
als een meisje schat zegt, dan zegt ze dat niet zomaar. Je kunt het beste aan haar vragen of ze ook verliefd op jou is. Niet op school of op de fiets, maar wanneer jullie met zijn tweeën zijn en ze zich op haar gemak voelt. Veel succes en laat weten hoe het afloopt!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 19:13
AzN
AzN is offline
Je hebt anders ook 'n heleboel meiden die 'schat' tegen iedereen zeggen..
Oud 18-09-2008, 20:20
Verwijderd
Gewoon op de bek pakken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 11:40
freud
freud is offline
cute

Maak een grapje, vertel wat leuks, vraag haar geïnteresseerd naar dingen waarmee zij bezig is,... Komt vanzelf.
Oud 19-09-2008, 13:01
Verwijderd
je bent al 13 man, leef je nog in nederland van 10 jaar terug? als het ook een meisje van 13 betreft moet je geen verkering vragen maar gewoon overgaan tot de relatie "ja ik vind je leuk, (NIET WIL JE VERKERING???) etc, etc)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 17:56
Verwijderd
Ik zeg zelf ook regelmatig (lieve) schat tegen iedereen. Dus of je hier uit gelijk moet opmaken of ze verliefd is. Ik zou gewoon inderdaad interesse in haar tonen etc.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 09:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik ben op iemand, alleen durf ik het niet te vragen Ik weet het, een heleboel hebben het.. Alleen ik fietste bijv. met hun mee, En dan zegt ze: "we gaan hier af schat". Alleen weet ik nou niet of ze nou ook op mij is.. Wat moet ik doen?
Vraag haar maar eens mee om een film met je te kijken. Zo kan je ten eerste uitzoeken wat ze van je vind, en als ze 'ja' zegt heb je direct een afspraak met haar. Begin gewoon ergens over te praten..'bla bla heb je deze film wel eens gezien, ik hoorde dat hij geweldig is want X en Y en Z, ik heb die film net in huis gehaald..zullen we die samen bekijken blabla'. Maar misschien is het beter om haar eens op te bellen, dan krijg je haar antwoord terwijl er geen lastige vriendinnetjes bij staan. Mislukt het allemaal, dan is dat naturlijk ook niet erg.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 08:44
verlegenmeisje1
verlegenmeisje1 is offline
meisjes vinden het het leukst als de jongen het vraagt zelf zijn ze ook heel verlegen... doe gewoon lief tegen dr en dan komt t vanzelf zegt bv als zij zegt, we gaan hiet af schat, terug, oke doei schatje tot morge! ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg zelf ook regelmatig (lieve) schat tegen iedereen. Dus of je hier uit gelijk moet opmaken of ze verliefd is. Ik zou gewoon inderdaad interesse in haar tonen etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten