Advertentie | |
|
![]() |
|
School gaf aan dat dit iets was wat ik zelf uit moet zoeken. Heb al een instelling aangeschreven in Hoorn. Krijg ik bericht terug dat zij alleen mensen die in Hoorn wonen willen helpen
![]() Ik ga het maandag eens bij mijn huisarts proberen, die heeft vast wel een idee waar ik terecht kan. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
maar goed ik heb zowiezo niet een al te hoge pet van de meeste psychologen.
||
Citaat:
En anders is idd je huisarts een optie ![]()
|
Bedankt voor alle tips
![]() Sta nu op een wachtlijst en kan waarschijnlijk in het voorjaar terecht. Das gewoon een training met een groep mensen. Heb nog wel verder gezocht en ook bij de huisarts gevraagd maar hier in de buurt is gewoon verder niets.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Psychologie |
Te verlegen/ te weinig eigenwaarde! Guardian Soul | 18 | 28-09-2009 07:45 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
De Kantine |
Reden 'ziek' zijn voor 1/2 dag(en) maar niks kunnen zien.. Vlinderr | 90 | 04-02-2005 10:14 | |
Liefde & Relatie |
Waarom moet ik zijn slaafje zijn? N.P ertje | 35 | 25-03-2003 18:29 |