![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() 2 September gaat die aan de rechter kant eruit :/ En dan later de verstandskiezen beneden, maar die schijnen eenvoudiger te zijn, omdat die wel bij mij helemaal naar buiten zijn gekomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb best scheve tanden en ik was vooral bang dat mijn wortels ook gekruist zouden zijn .. maar op de Roentgen bleek dat deze gelukkig wel allemaal netjes naast elkaar staan ![]() Het is nog een paar keer pijn lijden, maar dan ben ik er ook echt vanaf ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, misschien iets van een soepje of zo? Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om een hele dag niks te eten. Ik zou niet iets al te gekruids doen en ook niet iets waarvan restjes kunnen overblijven, zoals draadjesvlees of zo.
Ik zou zeggen soep met een lekkere (fruit)salade erbij, of misschien appelmoes of zo, iets wat je zo min mogelijk hoeft te kauwen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Na 2 dagen vla en soep eten ben ik inmiddels weer overgestapt op Bami, pannekoeken en dergelijke
![]() Heb nog steeds pijn; plaats is erg gevoelig, maar is nu wel bijna helemaal dicht. Het bloedt ook nauwelijks meer ![]() Tijd om weer goed en veel te gaan eten .. want die 2 dagen waren echt slecht voor me, voornamelijk omdat ik al te dun en zwak ben :/ Ik raakte gewoon 4 kilo kwijt in die paar dagen (weeg nu 60 kilo bij 1.89) ![]() *heeft vandaag 's ochtends hele kom vla gegeten, daarna rond 10 uur 2 pannekoeken .. om half 1 bami* ![]() Zo ff een milkshake maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beneden gaan ze er ook uit, maar dit vooral omdat er gaatjes in zitten en het weinig zin heeft die nog te vullen (ik had de keuze: trekken of vullen .. ik laat ze maar verwijderen, dan ben ik er tenminste vanaf). Maar ach, over een paar maanden is het allemaal voorbij en is de kiespijn ook verleden tijd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskies cyste? sanasoufi | 2 | 29-04-2012 10:54 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #158 darkfairy | 487 | 25-10-2010 21:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dwarsliggende verstandskies Young Predator | 16 | 12-01-2009 07:44 | |