Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil gewoon tot aan mijn 40e keihard werken en ook geen gedoe met kinderen nemen ofzo. Duisentveel geld verdienen en geniaal zijn stadsmens enzo en daarna wil ik terug naar een boerderij en dan een beetje mijn eigen groenten verbouwen en 7 katten hebben enzo. En misschien wil ik dat wel doen in Zuid-Afrika. Of eventueel Australië.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga gewoon allemaal toffe mensen proberen te hosselen en dan weet ik veel, gaan we na ons eindexamen naar Engeland enzovoort. What could possibly go wrong!
|
Verwijderd
|
Hij doet galgje en hij moet nog één letter. Wat een meneer faalaap.
Ik zou nog weleens, voor het nodige ontopic gehalte natuurlijk, ergens moeten komen opdagen als een deskundige van het een of ander. Zo van 'hallo wij zijn willekeurige bekende mensen die graag willen praten over een onderwerp waar we over horen te praten maar waar we in falen dus hebben we deze mevrouw gezocht en die gaat vette dingen vertellen' Of ik wil in een toneelstuk zitten of samen met vrienden een sketchprogramma maken dat zo slecht is dat het goed is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bezig een absurd verhaal te schrijven in losse stukjes trophus | 1 | 23-12-2007 08:26 | |
De Kantine |
`Sou je doen dan` JackieZ | 88 | 26-12-2004 15:04 | |
Seksualiteit |
ik weet niet wat ik moet doen?! marieke_gekkie | 9 | 20-04-2004 11:15 | |
De Kantine |
Verkloot mijn quite V Verwijderd | 497 | 24-08-2003 21:17 | |
Psychologie |
Zinloos geweld/schokkend Snippie | 29 | 01-02-2003 15:28 | |
De Kantine |
het grote vragentopic simple creed | 92 | 23-06-2002 22:00 |