![]() |
|
Verwijderd
|
Stel dat de huidige manier van televisieaanbod op de schop gaat, en je voortaan zelf kunt kiezen welke zenders je krijgt. Voor, laten we zeggen, 0,50 per zender, per maand. De publieke omroepen blijven gratis voor iedereen. Welke zenders zou jij dan nemen en welke niet?
Mijn zenderoverzicht zou er zo uitzien: Nederland 1, 2 en 3. ConsumentenTV. RTL5. HBO. HBO2. HBO Comedy. HBO Family. Comedy Central. Nickelodeon. Cartoon Network/Adult Swim. BBC1. BBC2. BBC3. BBC4. Discovery Channel. Animal Planet. National Geographic. G4TV (want shit over games EN ZE ZENDEN CHEATERS UIT.) Fox News (voor te lachen). En dan nog een filmkanaal of twee, maar ik weet niet welke er allemaal zijn want ze zijn allemaal op de kabel en dat heb ik niet. De Nederlandse commerciëlen hoef ik niet, want die kunnen me gestolen worden, behalve RTL5 want ik houd erg van kijken naar domme mensen die zichzelf voor lul zetten op nationale televisie. Om diezelfde reden zou ik ook erg graag The Reality Channel ontvangen, maar die is helaas gecanceld. Verder wil ik vooral zenders met tekenfilms, documentaires en goeie series. Als ik rijk was zou ik al die extra kanalen van Discovery er ook bij nemen, Discovery Science enzo, maar nu ben ik een arme student dus dat zou ik voorlopig niet doen. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nederland 1/2/3
RTL 4/7 Eredivisie Live Sport1 BBC 1/2/3 NBC ABC HBO FOX EEN Canvas Journaal 24 Politiek 24 Holland Doc 24 Humor 24 101 TV Veronica MTV Eurosport 24 zenders ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedacht me dat ik SyFy en ShowCase helemaal vergeten was in mijn lijst ![]()
|
Nederland 1, 2 en 3.
RTL4 RTL5 SBS6 Veronica Net5 HBO. HBO2. HBO Comedy. Comedy Central. Comedy Central2 MTV BBC1. Discovery Channel. Animal Planet. Fox News (omdat het geniale tv is) En indien mogelijk: ESPN, Eredivisie Live, Sport1 en dat Europese Nieuwskanaal wat je in hotels altijd hebt.
|
![]() |
|
|