![]() |
|
zo dan hoef je als gast nooit bang te zijn dat je vriendin een ander pijpt. (zonder condoom iig)
hoewel misschien dat de sperma van die ander wel gewoon okay is.. mm enger dan juist. misschien vind ze dan iemand die ze wel normaal kan pijpen, lastige concurrentie misschien.
|
![]() |
Ja, condoom ga ik sowieso nog eens proberen, ik denk dat het wel werkt.
Maar ookal kan ik het wel doen met condoom, ik ben toch benieuwd naar waarom ik zo op sperma (dat ik oraal binnen heb gekregen) reageer. Overgevoelig voor eiwitten kan ook, maar ik heb daar nog nooit eerder last van gehad..Maar het is altijd een optie. Ik heb wel ergens gelezen (van iemand die het ook had) dat het beter gaat als je gelijk wat eet daarna, dus dat ga ik dan maar eens proberen! Bedankt voor de reacties [= |
![]() |
|
haha alsnog doen, met alle risico van dien, en maar wat eten op hoop dat je geen last krijgt?
ik raad je aan om dan te proberen ervoor te zorgen niet achteraf maar wat te eten, maar vantevoren wat voedzame licht verteerbare dingen. misschien heeft t_id wel ideeen wat dat betreft. btw ik zou echt niet willen dat een meisje me pijpt wetende dat ze daarna helemaal vertieft zal zijn. for real, als je vriend het weet en niet eens een beetje zorgelijk tegen je zegt of je het wel een goed idee vind.. (vul de rest zelf maar in) maarja mensen.. mensen. ja mensen, helemaal logisch. mensen, het kan ook niet anders. en mensen. want mensen. juist mensen. niet alleen mensen, maar mensen goed voorbeeld.
||
Citaat:
Condooms met smaakjes zijn ook leuk. |
![]() |
|
Ik zou inderdaad proberen vantevoren en vlak erna iets te eten. Ik heb het lang niet zo sterk als jij (gelukkig) maar ik voel me ook rottig als ik sperma binnen heb gekregen als ik een tijd niets gegeten heb. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het bij je zal helpen omdat je zo sterk reageert, maar het wel de moeite waard om te proberen want het zou een erg makkelijke oplossing zijn
![]() ![]()
|
![]() |
Mn vriend wist het nog niet
![]() We gaan gewoon over op de condooms (en toch maar eens een smaakje proberen, misschien vind ik het beter dan de normale condooms xD), veel andere mogelijkheden zijn er niet geloof ik want naar de dokter gaan zie ik ook niet zo zitten eigenlijk. Ik schaam me toch teveel om aan hem te vragen hoe het zou kunnen komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik trek de waarheid van het ‘’verhaal’’ van squeezed in twijfel.
Er is simpelweg geen pathalogie die bij de door squeezed omschreven omstandigheden deze klachten kan veroorzaken. Squeezed, het probleem kent waarschijnlijk een psychische oorzaak. Ik raad dan ook aan in die richting hulp te zoek. |
![]() |
||
Citaat:
Al was de oorzaak psychologisch, dan is haar verhaal toch nog steeds waar? Bovendien is niemand bekend met alle pathologieën en mogelijke reacties van het menselijk lichaam. Het zou te maken kunnen hebben met de zuurtegraad van je maag misschien, al is dat echt maar een gissing. Bij sommige vrouwen wordt de vaginale zuurtegraad ontregelt door penetratie, daarom acht ik het mogelijk. Maagtablet? Iets neutraliserends?
||
Citaat:
Er wordt door mij ook niet beweerd dat het verhaal simpelweg niet waar is (en dat zij bewust een onwaar verhaal post.) ''Waarheid'' staat tussen haakjes en daarmee doelde ik erop dat ze het wellicht zelf verkeerd geïnterpreteerd zou kunnen hebben. Ik zou niet ''gelijk'' grijpen naar maagtablet als remedie, aangezien het niet waarschijnlijk is dat een maagtablet de klachten zal doen afnemen. |
![]() |
||
Citaat:
ik zou zeggen ts: probeer het inderdaad eens met een condoom, als dat werkt weet je in ieder geval dat het íets van je lief is dat je klachten veroorzaakt.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en áls het condoom werkt maakt het toch niet uit of dat nou is omdat het sperma tegenhoudt, of omdat je je brein voor de gek houdt? oplossing is oplossing. Eigenlijk wilde ik er helemaal niet op ingaan, maar de manier waarop je het bracht vond ik niet prettig. oh en het is pathologie, niet pathalogie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat meisje vraagt gewoon om tips, niet om analyses of haar probleem wel of niet psychisch is. Ik zou een condoom proberen en anders als nog naar de huisarts ondanks dat je je schaamt voor het probleem ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
‘’oplossing is oplossing’’ is een heel slechte zienswijze voor een arts. oh en het is pathologie, niet pathalogie... Sssst: dat weet ik. Zoiets noem ik een typefout. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja meteen medicijnen is misschien wat abrupt, voor die zuurtegraad-hypothese zou ik eerst gewone voeding proberen. Normaal is sperma basisch, dus je zou zuurvormend voedsel kunnen proberen.
Spoiler
Het kan ook dat de zuurtegraad van het sperma van je vriend door een of andere reden afwijkt van normaal, dan moet hij er misschien wel iets aan doen. Bij de apotheek kun je indicatorpapiertjes halen om pH te meten.
|||
Citaat:
Citaat:
Ik kon daar vinden dat Basisch sperma o.a. te maken heeft met vruchtbaarheid, maar ik heb niet kunnen vinden dat er een relatie is tussen klachten aan het maagdarm kanaal van de vrouw en sperma die zij mogelijk oraal binnen zou krijgen. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik dit totaal uitsluit, maar dat ik het wel onwaarschijnlijk acht. Als jij een ‘’causale’’ relatie kan vinden (die het liefst van een wetenschappelijk bron afkomstig is) zou ik dat bijzonder op prijs stellen. |
![]() |
|
het lijkt mij niet fijn om aan een penis te zuigen/ likken waar een condoom omheen zit.
Misschien heb je een verkeerde houding of ben je te krampachtig waardoor je buikspieren gespannen worden. Probeer gewoon te ontspannen, Alles mag, niks moet. Geniet er van. Mocht het toch niet goed uitpakken dan moeten we maar eens wat afspreken om het erover te hebben. Succes. xxx |
![]() |
|
Omdat ik zelf ook nieuwsgierig werd ben ik gaan zoeken, en google scholar (is wat sneller dan pubmed) is my friend.
"Human seminal plasma allergy: a review of a rare phenomenon. Shah A, Panjabi C." ik weet niet of jouw uni ook bij dit artikel van pubmed kan, ik kan er iig wel bij. In deze review staat informatie over een stel patiënten die last hadden van een sperma allergie. Er staat weliswaar niet genoemd dat ze de klachten ook kregen na gastro-intestinaal contact met sperma, maar er staat wel bij dat een aantal vrouwen last had van systemische verschijnselen (o.a. dyspneu, diarree en misselijkheid). Ik kan me daarmee best voorstellen dat het ook via de orale route klachten kan veroorzaken (er zijn vrouwen die al klachten kregen als alleen de huid werd geraakt). Daarnaast kan ik me ook heel goed voorstellen dat vrouwen niet zo snel aan een stel onderzoekers vertellen dat ze buikpijn krijgen na het oraal bevredigen van hun partner. Ik kan nog wel meer artikelen zoeken (zijn er namelijk wel) maar daar is nu geen tijd voor.
||
Citaat:
![]() Ts heeft echter geen systemische verschijnselen, maar ik weet niet of je dit dan gelijk kan uitsluiten? Ik kan volgens mij niet het volledige artikel inzien, zo staat er o.a. bij abstract: No abstract. Wel kan ik o.a. artikelen, waaronder het logo van Erasmus MC staat volledig inzien... ik probeer het denk ik later wel via het vpn netwerk van de uni. De bron is mijn inziens in elk geval wel betrouwbaar. Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
Jongens, zullen we doktertje spelen alsjeblieft aan echt bestaande bevoegde artsen (en House) overlaten?
Een beetje suggesties doen of kijken of iemand een simpele verklaring/oplossing voor de TS heeft is de bedoeling van dit topic, maar dit begint meer te neigen naar woest speculeren op afstand. Het zal allemaal best mogelijk zijn, maar daar moet de lijn getrokken worden. Een diagnose op afstand is niet te stellen over meer gecompliceerde zaken is onmogelijk, en als het op dat soort dingen aankomt, moet de TS gewoon eens met een arts gaan praten.
||
^ Helemaal gelijk.
Citaat:
Jij stelt een condoom boven een mogelijke oplossing waarbij je wat schaamte moet overwinnen? Ik weet niet in hoeverre een condoom voor jou de sekspret bederft, maar ik zou dit een heel rare beslissing vinden. Schaamte overwin je dagelijks, dus waarom niet voor zoiets belangrijks?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jij ongesteld, hij "in the mood" bierkoning | 14 | 06-06-2011 20:21 | |
De Kantine |